The Chinese Zodiac



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 The Chinese Zodiac

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
The Chinese Zodiac Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 13:12

The Chinese Zodiac

Uitleg
De Chinese Dierenriem/Chinese Zodiac bestaat uit 12 tekens, ieder toegekend aan één kat. Daarnaast heeft dit 'verhaal' nog twee extra tekens: de 'God' (dit is niet helemaal het juiste woord, maar voor de rest van de dierenriem is deze leider dat wat het dichtst bij God in de buurt komt) en de kat, de verstoteling. Alle dierenriem tekens zijn gebonden aan de God. Ze doen wat hij zegt, omdat het zo is. Zijn wil is wet.

Om onbekende redenen, wil de God niet dat dierenriemtekens onderling een relatie aan gaan. Alhoewel juist alleen de tekens onderling weten wat het werkelijk betekent om op deze manier gebonden te zijn. Het zou niet de eerste keer zijn dat de God de poezen aanvalt die toch een relatie aan gaan en de katers ook trouwens. En dat laten ze gebeuren, want ze moeten de regels volgen. Dit willen ze ook, het is veel meer dan een verplichting, ze doen het omdat het zo is en vinden het niet erg, maar haatte het tegelijkertijd ook. Ze houden van hun God en zijn bang voor hem.
De kat is de absolute verstoteling, maar daarbij wel wat meer vrij van de 'God'. De dierentekens mogen dus geen relaties ondergaan onderling, maar ook van buitenstaanders moet 'God' niets weten. De familie houd zich het liefst gedeisd en op zichzelf. De leden zijn uiterst waakzaam als het dus gaat om relaties, aangezien dit (bijna) altijd mis gaat.

Ik geloof dat dit wel de belangrijkste info is, maar zal later op vast wel nog meer komen, maar goed dat zet ik dan wel in een volgende post. Als je meer info wilt over een karakter, of een beter beeld wil hebben raad ik je aan om op YouTube 'Fruits basket' en dan de naam van het karakter dat je graag zou willen spelen opzoekt. Ik kan jullie ook nog meer info geven en dingen opzoeken als dat gevraagd word.

Mythe
Vroeger nodigde de voorouder van 'God' al zijn dierentekens bij hem uit voor een feestje. Maar de rat besloot een truc uit te voeren met de kat. Hij zei tegen hem dat het feest pas overmorgen plaats vond. En dus vertrokken alle dierentekens om naar het feestje te gaan, behalve de kat die rustig sliep en dacht aan het geweldige feestje dat volgens de rat pas morgen zou plaatsvinden. Vanaf toen is de relatie tussen de kat en de rest slecht geweest. Niemand geloofde hem en dus werd hij er deels uit geschopt. Vandaar dat hij nu de rat wil verslaan en dit ziet als teken van zijn opname in de familie.


'God' - Akito - 4 - Kater - Vrij
Absolute leider, onafhankelijk en afstandelijk. Laat niemand toe in zijn hart en houdt de Haan het dichtstbij - deze bevindt zich vrijwel altijd aan zijn zijde en anders wel in de buurt. Hij regeert zijn dierenriem met absolute hand en krijgt alle geheimen te horen. Gewoon, omdat het zo is. Hij mishandeld zijn leden wanneer hij dit nodig acht en heeft ook een gemene reputatie onder veel leden van de zodiac.
De Hond is het meest gesteld op de God, de Draak heeft een redelijke verstandhouding, maar houdt afstand en verder wordt van de 'jongeren' de Rat het meest opgeëist.

Haan - Kureno - 4 - Kater - Vrij
Rustig en beleefd, houdt zich aan zijn taak om de God te verzorgen en houdt eigenlijk alleen maar afstand van andere katten, afgezien van de dierenriemtekens. Laat zich zelden zien of horen.

Draak - Hatori - 3 - Kater - Vrij
Net als de Haan rustig en beleefd, maar de Haan is onzeker en de Draak weet wie hij is en wat hij kan. Hij is juist zeker van zichzelf en zijn positie. Hij zorgt voor de God en de andere dierenriemtekens als deze ziek zijn en houdt de baldadige buien van de Hond en de Slang intoom.

Hond - Shigure - 3 - Kater - Vrij
Vrolijk, stuiterbal en zet altijd de boel opstelten. Toch heeft de Hond een duister kantje en is hij zeer gefocust op de God en zijn droom. Hij is zeker niet het onbezorgde persoon dat hij lijkt te zijn en doet zich zeker beter voor dan hij is. Hij staat het dichtst bij de God van alle dierenriemtekens en houdt ook zeker het meest (en oprecht) van hem.

Slang - Ayame - 3 - Kater - Vrij
De Slang is - net als de Hond - altijd bezig met de boel op stelten te zetten. Hij is de oudere broer van de Rat, maar niet half zo ingetogen. Hij neemt altijd iedereen in de maling, is zich van geen kwaad bewust en haalt altijd wel een nieuwe streek uit. Hij verzint de meest mooie verhalen en niemand kan hem de waarheid laten spreken - of hem afleiden van zijn verhalen. Niemand, behalve de Draak. Naar de Draak luistert hij onmiddellijk en zonder enige twijfel, hij adoreert de Draak. De Hond en de Slang hebben in meer of mindere mate een relatie, al kunnen ze ondertussen net zo goed een relatie aangaan met een poes.

Konijn - Momiji - 2 - Kater - Vrij
Het Konijn is meestal nog net een kitten: altijd vrolijk, altijd goed gehumeurd. Hij is vriendelijk en zacht en ziet altijd het goede in anderen. Hij beschermt zijn vrienden met zijn leven en heeft een hart van goud. Al kan hij soms kinderlijk vervelend zijn.

Koe - Hatsuharu - 2 - Kater - Vrij
De Koe mag net zo oud zijn als het Konijn, hij gedraagt zich vele malen ouder. Hij koestert een liefde voor de Rat (ziet deze als zijn eerste liefde, omdat de Rat hem liet zien dat hij ook de moeite waard is), maar dit is absoluut niet wederzijds. De Koe heeft een donkere en een lichte zijde: meestal is hij vrolijk en enigszins direct, maar als hij in woede ontsteekt is hij niet meer te houden en breekt hij alles af wat hij tegenkomt. Hij is een erg goede vriend en heeft vrijwel altijd een goede raad klaar, mocht dat nodig zijn.

Rat - Yuki - 2 - Kater - Honeyfeather
De Rat is vriendelijk, beleefd en heeft enigszins moeite om zich in groepen te mengen. Hij heeft een eeuwige rivaliteit met de Kat en is in stilte ook jaloers op hem. De Kat trekt aandacht altijd als een magneet naar zich toe: hij is het weliswaar niet gewend om met anderen om te gaan, maar hij zou heel populair kunnen zijn. De Rat voelt zich ongemakkelijk in de groep, hoewel hij wel doorgaans, door zijn 'prinselijke' karakter wel erg geliefd is. De Rat is jarenlang emotioneel en lichamelijk mishandeld door de God en is daarom doodsbang voor hem, maar tegelijkertijd houdt hij ook van hem. Hij komt als hij geroepen wordt en kan misschien één keer weigeren, maar komt vroeg of laat altijd.

Varken - Kagura - 2 - Poes - Vrij
Het Varken gaat voor de honderd procent voor werkelijk alles wat ze doet. Overal maakt ze een storm in een glas water en kan werkelijk om de kleinste dingen ontploffen, maar ze bedoelt het goed. Als enige dierenriemteken houdt ze werkelijk van de kat en laat ze dit ook zien. Het enige punt is dat ze deze liefde zichzelf heeft opgelegd en dat ze dat niet (meer) ziet. Ze verplettert de Kat als het ware met haar liefde en geeft hem niet de ruimte om adem te halen - destemeer omdat hij haar niet op dezelfde manier ziet.

Aap - Ritsu - 4 - Kater - Vrij
De Aap is continue bezig met zich te verschuldigen, het liefst schreeuwend en honderd keer opnieuw. Hij is altijd bang dat hij het fout gedaan heeft en biedt dan ook steeds weer opnieuw zijn excuses aan. Hij heeft iemand nodig die net als hij een vriendelijk karakter heeft en hem elke weer vertelt dat hij het niet fout gedaan heeft. Iemand die hem ondanks alles toch op waarde kan schatten.

Paard - Isuzu - 3 - Poes - Vrij
Waarschijnlijk is geen enkel teken zo recht door zee als het Paard. Ze zegt keihard waar het opstaat en bindt er geen mooie woordjes om om de pijn te verzachten. Van alle tekens is zij waarschijnlijk het meest mishandeld door de God, omdat zij toegegeven heeft van de Koe te houden. Nu zegt ze dat ze niet meer van de Koe houdt en probeert hem uit haar hart te sluiten om hem te beschermen. Het Paard lijkt ongelooflijk hard te zijn, maar in werkelijkheid wil ze alleen maar degenen beschermen waar ze van houdt.

Schaap - Hiro - 1 - Kater - Vrij
Het Schaap is enigszins bot en heeft een veel te grote mond voor zijn nog kleine gestalte. Met scherpe woorden weet hij altijd zijn zin te krijgen en anderen compleet tot gekte te drijven. Hij is gek op de tijger, maar vindt het moeilijk om te zien dat anderen ook van haar kunnen houden (zowel poezen als katers). Als hij iets moet doen, of iemand hem wil aanvliegen, voert hij aan dat kindermishandeling verboden is en dat je anderen de wet niet voor mag schrijven - terwijl hij dat zelf ook doet. In zijn hart is hij echter ook maar een jongen, die alleen maar bezig is met overeind te blijven en zijn Tijger te beschermen.

Tijger - Kisa - 1 - Poes - Nicole(ws)
De Tijger is echt een meisje en bijzonder breekbaar, zowel lichamelijk als emotioneel. Ze heeft het moeilijk met wat mensen van haar denken en raakt makkelijk gekwetst. Toch, sinds ze samen is met het Schaap gaat het beter, voornamelijk omdat hij haar verdedigt. Toch hebben ze niet echt een relatie, omdat de God dat niet zou toestaan (en de Tijger daar al eens voor aangevallen heeft).

Kat - Kyo - 2 - Kater - Bezet
De Kat hoort bij de dierenriem, maar moet tegelijkertijd afstand houden. Hij is in zichzelf gekeerd en afstandelijk. Gelooft niet dat er katten zijn die van hem kunnen houden. Als hij de Rat tegenkomt, vliegen ze elkaar in de haren, maar de Kat verliest altijd. Hem is altijd vertelt dat hij een monster is en de God heeft hem meerdere malen gemarteld en vertelt dat hij niks is en niemand zal ooit van hem houden. De Kat gelooft dat en houdt dus afstand van alles en iedereen, bang om het monster in zich te laten zien en anderen pijn te doen.


Ik zoek:
Iedereen x'D behalve Kyo, Kisa en Yuki.

Rulez
*Goed ABN kunnen posten.
*Goede kwalitatieve en kwantitatieve posts kunnen maken.
*Actief zijn in de RPG.
*De katten zijn geen dichte familie van elkaar, een paar kunnen dat wel zijn, maar dat spreken we later af. Over het algemeen zijn het verre familieleden.
*Het is niet zo dat als je als eerst reageerd, je de rol ook krijgt!


Laatst aangepast door Fireheart op ma 1 aug 2011 - 17:09; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
The Chinese Zodiac LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 13:15

Eeh,
ik heb intresse in het Paard,
anders de Slang en daarna de Tijger Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
The Chinese Zodiac Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 13:17

Ik zal je op een lijstje zetten van mensen die de chars graag zouden willen. ^^

Aanmeldingen;
Bluestar [paard]
Inca [slang]
Dotpaw [koe]
Kittyheart [draak/konijn]
Mousefur [varken]
Raintail [hond]
Duststar [paard/schaap]
Eaglekit [konijn]
Darkkit [koe]


Laatst aangepast door Fireheart op do 4 aug 2011 - 21:07; in totaal 11 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Inca
Member
The Chinese Zodiac DPKsfdL
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons (3 years)
Gender:
Rank:
Inca
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 13:20

Ik zie de draak en slang wel zitten. Als ht nog kan tenminste één van de twee te bespelen.



Ps, ik heb dit topic al op Ws gezien.Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
The Chinese Zodiac Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 13:22

Ik zal je erbij zetten.
En ja ik heb dat topic daar ook geschreven ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
The Chinese Zodiac 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 14:00

Ik snap het niet helemaal, wat wil je hier dan mee gaan doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
The Chinese Zodiac Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 14:02

Nou ik wil die hele 'familie' bij elkaar zoeken en dan gewoon spelen. Ze zijn meestal op zichzelf, maar we kunnen doen dat ze bijv. meer in aanraking komen met andere rogues etc. Ook heeft elk char wel weer wat, dus er is makkelijk een verhaal bij te verzinnen.

Als we nog verhalen gaan maken overleggen we dat dan met alle leden en dan kunnen we dat gezellig gaan uitvoeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
The Chinese Zodiac 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 14:43

Ohh..
Let me be the tiger then!
Ik snap het. Kyoooo «3

Of varken, I love her in fruitbasket,
So cute.. En ze lieft Kyooooo!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
The Chinese Zodiac DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 20:45

Ik ben wel geïnteresseerd in de Draak of het Konijn :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
The Chinese Zodiac Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimezo 31 jul 2011 - 0:35

Allemaal geadd op het lijstje van geïnteresseerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
The Chinese Zodiac Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimema 1 aug 2011 - 0:12

Trouwens, de kleuren van de katten;

'God' - Akito - Blauwgrijs
Haan - Kureno - Bruin
Draak - Hatori - Zwart
Hond - Shigure - Zwart
Slang - Ayame - Wit
Konijn - Momiji - Crème
Koe - Hatsuharu - Wit met zwarte vlekken
Rat - Yuki - Blauwgrijs
Varken - Kagura - Zwart
Aap - Ritsu - Bruin
Paard - Isuzu - Zwart
Schaap - Hiro - Bruin
Tijger - Kisa - Rood
Kat - Kyo - Rood
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
The Chinese Zodiac DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimema 1 aug 2011 - 9:58

Ik zou me willen aanmelden voor Varken / Kagura.

Ik vind het karakter leuk, en in Inuyasha heet er ook iemand Kagura<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Raintail
Member
The Chinese Zodiac DPKsfdL
Linn
269

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimema 1 aug 2011 - 10:39

die god O.o Die is echt cool x'D.

Ik wil me aanmelden voor de god en de hond ;"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonclaw
Member
The Chinese Zodiac DPKsfdL
383

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 2:21

Dotpaw staat als aanmelding alleen varken, maar ik hadook tijger opgegeven, die wil ik lievah «3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
The Chinese Zodiac Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 12:26

De tijger is jammer genoeg al vergeven aan een goede vriendin van mij die haar graag wilde spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
The Chinese Zodiac 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 19:36

Ow, then I get it!
Ik heb net kennis gemaakt met Koe,
I luv him. Die vind ik ook erg leuk om te spelen!
Heel graag zelfs,
liever dan varken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglekit!
Member
The Chinese Zodiac DPKsfdL
3

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Eaglekit!
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 19:51

Owh.
Ik lief Momiji serieus.
Omdat ik ervaring heb met dat genre karakters.
En juist iets minder in de slechte bad-asskarakters dus...
Ik meld me aan voor het teken 'Konijn' aka Momiji :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Duststar
StarClan
The Chinese Zodiac DPKsfdL
177

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender:
Rank:
Duststar
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimewo 3 aug 2011 - 9:37

Ik zou misschien wel Paard of Schaap willen zijn xD

Paard omdat ik dat echt iets voor mij vind x3
Schaap omdat ik hem gewoon leuk vind :'D

Btw ik ben vrijdag weer terug in NL dan antwoord ik pas weer ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
The Chinese Zodiac Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 12:58

Allemaal in het geïnteresseerde lijstje gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raintail
Member
The Chinese Zodiac DPKsfdL
Linn
269

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 13:12

Hij staat het dichtst bij de God van alle dierenriemtekens en houdt ook zeker het meest (en oprecht) van hem.



bij de hond :'3, is hij homo, of hoe moet ik dat zien xD

Ik wil de god niet meer D: Dat karakter past gewoon niet bij mij, 't is mij gewoon niet XD Ik ga nu helemaal voor de hond Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The Chinese Zodiac   The Chinese Zodiac Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Chinese Zodiac
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: