| Harry Potter fan blog 2.0 | |
|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Harry Potter fan blog 2.0 ma 27 jun 2016 - 19:33 | |
| Ik ga een aanmelding voor Perchbite maken. Percy is echt genius :')
Laatst aangepast door Innerstar op ma 27 jun 2016 - 20:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Harry Potter fan blog 2.0 ma 27 jun 2016 - 19:41 | |
| Ik zal deze week eens kijken wanneer ik Gorgelion aanmaak c: |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Harry Potter fan blog 2.0 ma 27 jun 2016 - 19:54 | |
| Hehe ik kijk er al naar uit |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Harry Potter fan blog 2.0 ma 27 jun 2016 - 20:01 | |
| Hmm lastig heel lastig xD ik denk dat hier een aanmelding kom voor Birchsoak Cause I just love Bill so much omg <33 |
|
| |
Dani 6 Actief "I’m gonna survive with my head held high"
| |
| Onderwerp: Re: Harry Potter fan blog 2.0 ma 27 jun 2016 - 20:44 | |
| Yess dankjee <3 Hier is Ginger ^^ |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Harry Potter fan blog 2.0 ma 27 jun 2016 - 22:01 | |
| Yay <3 Gewoon doen zeg ik ! |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Harry Potter fan blog 2.0 di 28 jun 2016 - 7:41 | |
| Haha, leuk! Ik zal hem zsm aanmaken. c: |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Harry Potter fan blog 2.0 di 28 jun 2016 - 11:54 | |
| Naam: Perchkit - Perchpaw - Perchbite Age: 34 moons Gender: Male Clan: Riverclan Rank: Warrior Parents: Dad: Thrust & mum: Holly Siblings: Birchsoak, Chaincoal, Gorgelion, Redweasel, Rovepaw & Gingerpaw Based on: Percy Weasly
About Perchbite: Een goede warrior zijn is het belangrijkste voor Perchbite. Hij breekt geen regels en gaat voor status. Hij is geboren als de perfecte kater en was overal de beste in. Je kan zeggen dat hij de ster van de apprentice den was. Goed opletten, goede resultaten tijdens het trainen en een vroege warrior. Vertrouwen in zijn twee jongere broers Gorgelion en Redweasel heeft hij niet. Die twee zijn totaal niet serieus en onverantwoordelijk in zijn ogen. Altijd maar die domme streken. Perchbite vind het maat niks. Vanaf het moment dat Perchbite warrior is geworden neemt hij deel in veel patrouilles, presteert hij om deze meer te leiden dan gewoon een lid er in te zijn en is zijn doel om nog hoger op te komen. Tevens wilt hij dat Butterstar hem nog beter gaat vertrouwen en dat hij zichzelf zo nog meer omhoog zal kunnen werken, al is hij al tevreden met wat hij behaald heeft en is zijn warrior rang alles voor hem. Perchbite heeft echter niet door dat zijn twee oudere broers toch iets succes voller zijn dan hij. Percy is teveel gefocust op het zijn van de perfecte warrior dat hij bijna vergeet hoe hij echt een perfecte warrior moet zijn. De clan gaat namelijk voor, dat is wat het zijn van een warrior inhoud. Zijn rang gaat niet voor de clan, dat klopt namelijk niet. Dat hij niet zo geliefd wordt door zijn siblings heeft hij niet helemaal door, hij gaat overal tegen in en weet het allemaal beter en het moet allemaal serieuzer.
Motivatie: Ik ben echt een grote Harry Potter fan, heb twee shirts, een Harry Potter mok en alle zes de boeken. Op het moment lees ik het 5de boek en heb ik alle films al gezien. Ik vind Percy echt een irritante, maar leuke karakter. Hij is leuk geschreven en ik lach me soms echt stuk. Vooral om hoe Ron op Percy reageert. Percy is zo bloed serieus, dat hij geen grappen meer ziet. Hij schaamt zich kapot voor het onserieuze gedrag en is zo gefocust op zijn werk bij het ministerie dat andere dingen hem niet echt meer boeien, zolang zijn status maar goed blijft. Een regelbreker dat Percy nooit zijn. En om zo'n kat te bespelen in de RPG lijkt me echt super leuk en grappig.[/justify]
|
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Harry Potter fan blog 2.0 di 28 jun 2016 - 13:15 | |
| Perchbite met Nathalie is geaccepteerd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Harry Potter fan blog 2.0 di 28 jun 2016 - 13:28 | |
| Oh yes, awesome! Vanavond maak ik Perchbite aan |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Harry Potter fan blog 2.0 di 28 jun 2016 - 13:54 | |
| Perfect <3
Birchsoak, Chaincoal, Hollyfeet en Thrustgaze worden nog gezocht |