We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Harry Potter fan blog 2.0 zo 5 jun 2016 - 11:47
Ben je geen Harry Potter fan, of je weet niet hoe de karakters in elkaar zitten. Dan is deze search niets voor jouw. Voor de mensen die wel aan deze eisen voldoen, welkom!
Hier is dus Fred Weasley, als het jullie nog niet was opgevallen x'D Wat ik dus zoek is zijn familie. Jaja héél zijn familie hahah, en daarom is het nodig dat jullie de karakters een beetje kennen.
Gorgelion:
Gorgelion a.k.a George Weasley is de tweelingbroer van Redweasel. Hij is 23 moons oud
Gingerpaw:
Gingerpaw a.k.a Ginny Weasley is de jongste zus. Ze was de enigste van het nest. Zij is rond de 6 moons.
Rovepaw:
Rovepaw a.k.a Ron Weasley is de middelste van de familie. Hij is rond de 11 à 12 moons.
Birchsoak:
Birchsoak a.k.a Bill Weasley is de oudste van de familie. Hij is rond de 45 moons.
Perchbite:
Perchbite a.k.a Percy Weasley is jonger dan Birchsoak, maar ouder dan Red & Gorge. Hij is rond de 34 moons.
Chaincoal:
Chaincoal a.k.a Charlie Weasley is de tweede oudste. Hij is 40 moons.
Hollyfeet:
Hollyfeet a.k.a Molly Weasley is de moeder. Zij is rond de 71 moons.
Thrustgaze:
Thrustgaze a.k.a Arthur Weasley is de vader. Hij is rond de 73 moons.
Wat ik wil zien is: - Wie je kiest - Hoe goed je de karakters kent - Karakter - Motivatie
Ze zijn allemaal zwart om één of andere reden geen rood O.o, de oogkleur mag allemaal anders zijn. Alleen die van Gorgelion is geel.
Zo dat is zijn familie, ik hoop dat hier wat animo voor komt ghahaha
xxx
Laatst aangepast door Redweasel op zo 5 jun 2016 - 12:20; in totaal 3 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Harry Potter fan blog 2.0 zo 5 jun 2016 - 11:51
Ik heb interesse om George Weasley aka Gorgelion te spelen! ;ooooooo Zijn 't like ook de karakters van de boeken? Dat ze raar zijn en grappen maken en zo? Want holy shit dat klinkt geweldig XD
Onderwerp: Re: Harry Potter fan blog 2.0 zo 5 jun 2016 - 12:05
Alright, komt-ie!
Ik kies Gorgelion. Ik heb de boeken gelezen, de films gezien en ben schrijfster, dus heb ook al een verhaal over beide broers geschreven en veel fanfictions over hun gelezen. Het karakter van Gorgelion zal uiteraard het spiegelbeeld zijn van die van Redweasel: domme grappen maken, overal de lol van in zien, niet al te serieus op dingen reageren (behalve als het echt moet) en natuurlijk iedereen in de maling nemen wanneer dit kan ^^ Mijn enige motivatie is dat ik vrij goed ben in humoristische karakters omschrijven en dat ik ervaring heb opgedaan door hun te beschrijven in een verhaal van me. Qua activiteit hoef je ook zeker niet te twijfelen, want ik ga m'n best doen om wekelijks met 'm te posten. Ik ben vrij actief en ben alleen op uitzonderlijke momenten inactief (bv als ik op reis ben of als ik ziek ben).
Inside Ginny is een mooi jong poesje die door haar familie wel goed tegen een stootje kan. Ze is opgegroeid met 6 oudere broers dus ze moest echt wel ergens tegen kunnen. Ze is een meisje die haar mening makkelijk kan uiten en zonder problemen voor anderen naar voren stapt. Een ouder iemand maakt haar echt niet zomaar bang en ze kan als ze wil haar oudere broers echt wel beledigen als ze vervelend zijn. Ze is scherp van geest en heeft sociaal weinig problemen. Ze is wel heel wantrouwend en vertrouwd mensen niet heel snel. Familie echt heel belangrijk voor haar.
Motivatie Ik wil graag Ginger spelen omdat deze familie mijn aandacht al heel veel trok bij het lezen van de boeken en het zien van de films. Ginny was ook echt een meisje waarvan ik het karakter echt leuk vond en de manier waarop zij in haar familie staat lijkt mij heel leuk om te bespelen. Ik hou echt van alle mensen in dat gezin en de chaos en drama die ermee komt.
Onderwerp: Re: Harry Potter fan blog 2.0 di 7 jun 2016 - 17:57
Rovepaw
'As for me, I'll be a knight.''
Nou, zoals jullie zien ga ik toch voor onze grote vriend Rovepaw aka Ron Weasley. c:
MY NAME IS: Rovepaw MY FIRST NAME WAS: Rovekit I HOPE I'LL GET THE NAME: I don't know... MY GENDER IS: Male MY AGE IS: 11 moons! MY CLAN IS: RiverClan MY RANK IS: Apprentice MY PARENTS ARE: Thrust (dad) and Holly (mum) MY SIBLINGS ARE: Birchsoak, Chaincoal, Perchbite, Gorgelion & Redweasel and Gingerpaw MY BIRTHDAY IS ON: ??? I'M BORN IN THE: ??? I'M BASED ON: Ron Weasley
HOW DO I LOOK LIKE?:
WHAT ARE REMARKABLE CHARACTERISTICS OF ME?: Rove is een lompe, onhandige kater die ondanks alles een hart van goud heeft. Als jongste zoon moet hij opboksen tegen zijn andere broers, waar hij nog al moeite mee heeft. Hij is gewoon niet de slimste van het nest en het wordt voor hem bijna onmogelijk om net zo groots en sterk te worden als Birchsoak en Chaincoal, die beide gerespecteerde warriors zijn. Hij heeft enig gevoel voor humor, hoewel men het vaak niet erg grappig vindt. Hij zal snel gepest worden met zijn naïeviteit, maar ook omdat hij snel op z'n teentjes getrapt kan zijn. Er is één groot nadeel aan Rove: hij is doodsbang voor spinnen. Zodra hij er eentje tegenkomt vliegt hij de eerste, de beste boom in.
MY BIGGEST FEAR: Spiders
MOTIVATION: Ik ben een Harry Potter fan van hart tot nieren. Ben zelfs in de HP-studios geweest en ben trots eigenaar van Ginny Weasleys toverstokje, hoewel het natuurlijk maar een kopie is. Vanaf m'n zesde las ik de boeken al, en ik houd er nog steeds van om ze te lezen en ook natuurlijk de films te zien. Ik kan zo erg lachen om Rons onbenulligheid dat ik wel een aanmelding moest maken. Hoewel ik natuurlijk een tijdje inactief ben geweest kan ik natuurlijk niet echt zeggen dat ik actief post. Maar ik kan wél zeggen dat ik probeer om zo veel mogelijk met Rove te posten. Wat mij ook nog eens geweldig lijkt, is dat wanneer de familie actief is, ook andere karakters van Harry Potter erbij te halen zodat 't gewoon een heel grote, maar gezellige troep wordt.
Signature:
Laatst aangepast door Swallowpaw. op vr 10 jun 2016 - 12:15; in totaal 4 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Harry Potter fan blog 2.0 wo 8 jun 2016 - 17:15
Ik hou van jullie <3 het is dat ik nog de boeken aan het lezen ben voor het eerst (shame on me) anders zou ik zeker joinen! als dr ooit nog een familie lid open blijft kom ik stalken als ik wat meer tijd heb hehe c: