We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jun 2016 - 21:33
Thornflame schreef:
Butterstar schreef:
pfoe. Lijst opgesteld van alles dat ik nog moet doen voor de zomervakantie. Het laat me even zachtjes huilen.
Alleen kijken als je met mij mee wil huilen:
Verslag kookboek + kookboek zelf verslag kunstbeschouwing + opdrachten nederlands paragrafen: 2.1 2.4 3.1 3.4 4.1 4.2 4.4 (allemaal onderverdeeld in 2 - 3 opgaven van 2 - 12 vragen) Bugerschap 8.1 8.4 Rekenen hoofdstukken 9 - 10 - 11 - 12 verslag museumbezoek website afronden ondernemen groepsopdrachten tekenen: de verschillende voorwerpen, cylinders en glas met water en lepel en ontwerp boekcover
Als je het toch net zo actief kon afwerken als dat je het opsomde zouden we nu niet allemaal huilen 3 vat dit niet te grof op het is maar een grapje *huilt*
Ik wou dat dat kon haha x'D
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jun 2016 - 22:18
Acefray schreef:
Mag ik even zeggen hoe innerlijk blij ik ervan word om mn tekeningen bij mensen hun profiel te zien, ik kan het gewoon niet helpen xD
Ik post btw dit weekend pas als ik de tijd kan vinden :"D
kijk cross zijn profiel o3o
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jun 2016 - 22:24
WHOO vandaag complimenten gekregen dat ik perfect heb gereden en gesprongen <3
Iemand die af en toe langs komt zei gisteren nog van "je wordt nog eens een topper" toen ik zei dat ik vorige week twee keer gevallen was en vandaag zei ze "je onderschat jezelf echt" :')
Achja, van dat vallen heb ik tenminste wel wat geleerd. Ik bleef nu tenminste zitten als ze weigeren voor de sprong XD
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 jun 2016 - 22:37
Aw dankje! <33
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
Bearpaw-
StarClan
Michelle 140 Actief 'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jun 2016 - 7:16
Goodmoring ^^ Vandaag teamuitje, we gaan naar een waterbuffelfarm c:
I'm hunting with StarClan
#ButterForPresident
Whispersong
StarClan
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
CAT'S PROFILE Age: 3 years and 6 moons, forever now Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jun 2016 - 8:20
een hele goede morgen iedereen
Gisteravond was echt AMAZING ;w; Pentatonix is zo goed <3
<3:
Thx Chi
Thx Babs
Thx Rebecca
Thx Bunny
Breakingpoint
StarClan
Dee 164 Afwezig "He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."
CAT'S PROFILE Age: Ageless | Died at 17 Moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 jun 2016 - 9:36
Morgen. Eerst huiswerk Nederlands, dan vrije tijd...
Bearpaw-
StarClan
Michelle 140 Actief 'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.