|
|
218 Actief
| |
| |
| |
32 Actief
| |
| |
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 mei 2016 - 21:09 | |
| Riverclan is beste ofcourse :') |
|
| |
32 Actief
| |
| |
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 mei 2016 - 21:42 | |
| Alderpaw vind ik kwa naam het beste in Thunder of Shadowclan passen, maar ik ben niet ervaren hier ofzo dus ik kan het mis hebben XD Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 mei 2016 - 21:45 | |
| - Nevermind schreef:
- Cool Emma! Mijn sibs zijn al gegaan en ze waren echt gigantische fan ervan, ze kunnen er maar niet over stoppen :") Ah tja, veel plezier!
Quinty, uh, ik zou denk ik TC nemen. idk, hij geeft me een tc indruk :") Wat leuk! Dan kan ik je na morgen ook meteen erover platpraten Stop met reclame maken voor Tc, overloper D: Oke, ik luister 'even aan m'n moeder vragen' no regrets >3 - #Awesome:
|
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 mei 2016 - 21:47 | |
| - Tallshadow schreef:
- Nevermind schreef:
- Cool Emma! Mijn sibs zijn al gegaan en ze waren echt gigantische fan ervan, ze kunnen er maar niet over stoppen :") Ah tja, veel plezier!
Quinty, uh, ik zou denk ik TC nemen. idk, hij geeft me een tc indruk :") Wat leuk! Dan kan ik je na morgen ook meteen erover platpraten Stop met reclame maken voor Tc, overloper D:
Oke, ik luister 'even aan m'n moeder vragen' no regrets >3 EEEEEEEEEVEN AAN M'N MOEDER VRAGEN IK ZWEER DAT ZE DAT ZEI ZE LACHTE ER NIET EENS BIJ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 mei 2016 - 21:52 | |
| - Tallshadow schreef:
- Bo you awesome person! tien punten! Oke, how about 'sinds 1 dag of 2??
Ik ga je stalken wanneer je slaapt Bo, zelfs dan ben je niet veilig! ... Je bent een infiltrant. Dude. I trusted you SINDS EEN DAG OF TWEE VLINDERS IN MN HOOFD SINDS EEN DAG OF TWEE AANGENAAM VERDOOFD IK WAS HAAST VERGETEN HOE HET VOELT OM VERLIEFD TE ZIJN |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 mei 2016 - 22:00 | |
| |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 mei 2016 - 22:02 | |
| Ik blijf zo blij worden iedere keer dat ik die fijne, grote ava's van iedereen zie. Het lijkt gewoon alsof grote ava = instant schoonheid xD And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
678 Actief
| |
| |
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 mei 2016 - 22:12 | |
| Flash is sanic Hij is te snel voor dit leven
dit past zo goed bij deze ava omg
ALLEMAAL BO1 DER SCHULD |
|
| |
32 Actief
| |
| |
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 mei 2016 - 22:26 | |
| - Alderpaw schreef:
- Ik twijfel inderdaad tussen TC en ShC, ik vind persoonlijk ShC leuker, maar ik kijk naar de activiteit :/
Dat doe ik ook vaak, maar aangezien ze beide vrij actief zijn zou ik kiezen voor shC vind t wel bij m passen Narrowpaw - Valiantpaw |
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|