|
|
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: It’s on Fire[ts] zo 22 mei 2016 - 22:14 | |
| Hi Gast,
Mijn inspiratie is weer teruggekomen en daarom zou ik gelijk wat meer topics willen hebben. Ik heb hier even mijn accounts op een rij gezet en ik zoek dus topics voor ze. Als je een idee hebt voor iets wat ze kunnen doen, die zijn ook altijd welkom. ^^
| Name -- Crescentpaw ♀ Age -- 8 moons Father -- Thrushdive Mother -- Fawnstep Siblings -- {1ѕт ℓιттєя} Heavepaw, Flintpaw, Rainpaw and Me! {2η∂ ℓιттєя} Thrushkit, Starlingkit, Magpiekit. Apprentice/Mentor -- Innerstar
Een heel vrolijke slimme kinderlijke Shadowclan apprentice.
Topics: - Innerstar // https://www.warriorcatsnl.com/t29264-fighting-techniques-training-2-crescentpaw#672393 - {open} - {open} | | Name -- Frostfaith ♀ Age -- 37 moons Father -- Frozenfire Mother -- Mapleshade Siblings -- {1st litter} Frostfaith, Angelstep & Coldprayer {2nd litter} Northernlight & Arcticfox Apprentice/Mentor -- Smokepaw,
Poes die net de rang deputy van Windclan op zich heeft genomen. Heel net en moeilijk om echt te laten lachen.
Topics: - Gathering // https://www.warriorcatsnl.com/t29164-gathering-newleaf-2016 - Everstar // https://www.warriorcatsnl.com/t29153-checkup - Smokepaw, // https://www.warriorcatsnl.com/t29098-nervous-frostfaith - {open}
|
| Name -- Cole ♂ Age -- 9 moons Father -- Hate Mother -- Lightleaf Siblings -- Swallowpaw & Blurpaw Apprentice/Mentor -- Claw
Jonge Bloodclan kater die meester is in sarcastische opmerkingen maken.
Topics: - Claw // https://www.warriorcatsnl.com/t28750-make-me-believe-in-you-today - open // https://www.warriorcatsnl.com/t29369-growl-open - {open} - {open}
|
| Name -- Swankit ♀ Age -- 6,5 moons Father -- Polarbear Mother -- Brightspots Siblings -- 1e nest: Firedance, Littlepaw, Birchpaw, Winterpaw & Mistpaw. 2e nest: Ocelotkit, Glazekit, Whifflepaw, Lionkit & Phantomkit. Apprentice/Mentor -- n.v.t
Een heel jonge nog Thunderclan kitten en ze lag in de medicine cat's den voor het grootste deel van haar leven. Haar moeder is vermoord door Claw en ze is nog een een erge shock aangezien ze zo'n breekbaar poesje is.
Topics: - {open}
|
| Name -- Dauntkit ♀ Age -- 6 moons Father -- {npc} [deceased] Mother -- {npc} [deceased] Siblings -- Enige overlevende van het nest. Apprentice/Mentor -- n.v.t
Windclan kitten, maar gedraagt zich al best volwassen. Ze is in een nest gezet met andere kittens die ook hun ouders kwijt waren geraakt. Ze kan best brutaal zijn.
Topics: - Cross & Crane // https://www.warriorcatsnl.com/t29161-he-s-a-one-stop-shop - {open}
|
| Name -- Mistpaw' ♀ Age -- 11 moons Father -- Darkfire Mother -- {npc} Siblings -- Wolfkit(♂), Tigerpaw(♂), Ravenpaw(♂), Plumpaw(♀), & Spottedpaw(♀) Apprentice/Mentor -- .. vergeten x3 (Yellowcloud?)
Grijze Windclan apprentice die lief is als je lief tegen haar bent, anders kan ze echt verschrikkelijk zijn.
Topics: - {open} - {open}
|
Er staat bij hoeveel topics ik voor elk account wil, dus let daar alsjeblieft op.
- Dani |
|
| |
Egni 279 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] ma 23 mei 2016 - 13:34 | |
| Een trainingstopic met Yellowcloud. Ik ben niet actief met haar maar voor training wil ik een uitzondering maken. Tenzij je een actievere mentor wilt, dat vind ik niet erg hoor. |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] ma 23 mei 2016 - 13:49 | |
| Ik wil topic Puddle x Frost! |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] ma 23 mei 2016 - 13:50 | |
| Als je wilt kunnen we een Dovewing x Swankit (want die is nu haar pleegmoeder) maar ik post niet zo snel op haar ^^ Of een Swan x Hazel c: Offf een Mist x Mouse <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] ma 23 mei 2016 - 18:52 | |
| @Inge, Is goed hoor. Zou jij hem wel willen maken? (hehe) @Iro, Yess is goed. c: Deze maak ik wel. Morgen waarschijnlijk. @Loïs, Jij mag kiezen of je Dove x Swan wil ^.^, maar zullen we in ieder geval Swan x Hazel en Mist x Mouse doen? Allebei 1 maken. Jij mag kiezen welke jij maakt. |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] ma 23 mei 2016 - 20:37 | |
| Ik heb nog 'n trainingstopic van Smokepaw x Frostfaith openstaan (: |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] ma 23 mei 2016 - 22:01 | |
| Cole x Swallowpaw? Maak jij? <3 |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] ma 23 mei 2016 - 22:07 | |
| Coly x Lynux? Ik maak m wel c: |
|
| |
Egni 279 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] di 24 mei 2016 - 8:55 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] di 24 mei 2016 - 9:14 | |
| @Freedje, Was van plan daar straks op te gaan reageren. c: @Nynke, Oké later vandaag. ^^ @Max, Is primaa. Post hem als je hemt hebt. ^.^ @Inge, Dankuu c; |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] di 24 mei 2016 - 11:59 | |
| Ik maak Mist x Mouse wel aan, dan mag jij Hazel x Swan doen c: En doen we wat later wel nog een Dove x Swan, als Hazel x Swan is afgerond of zo x3 |
|
| |
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] di 24 mei 2016 - 20:05 | |
| |
|
| |
Anouk 35 Actief Piece by piece, I'm collecting myself off the ground where you abandonned me. Piece by piece I'll fill the holes that you burned in me at six moons old.
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] di 24 mei 2016 - 21:23 | |
| 'ello mon Banana~ Cole x Hell/Ermine? Rouse x Swan/Crescent/Mist? |
|
| |
Jacqueline 104 Actief she's a gorgeous mess of chaos, and you can see it in her eyes.
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] di 24 mei 2016 - 21:39 | |
| Running x Crescent?
Ik wil hem wel maken maar dat gaat een tijdje duren xD |
|
| |
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] za 28 mei 2016 - 9:07 | |
| Moet nog reageren op een paar topics en dat zal ik gewoon doen. Ben alleen niet zo'n snelle post'er. :'D @Nouk, Jij mag met alles kiezen wie, want ik vind alles wel leuk. c: @Jacqueline, Bij mij gaat het ook een tijdje duren. x'3 Ik maakt er anders wel eentje als je me de tijd geeft. |
|
| |
Anouk 35 Actief Piece by piece, I'm collecting myself off the ground where you abandonned me. Piece by piece I'll fill the holes that you burned in me at six moons old.
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] za 28 mei 2016 - 12:45 | |
| That's no fair je weet dat ik ook niet kan kiezen 0.0 Zullen we anders een topic Cole x Hell & Cole x Ermine en dan nog 1 van de apprentice topics doen die jij mag kiezen en maken dan doe ik de andere twee. Is dat een idee? |
|
| |
Jacqueline 104 Actief she's a gorgeous mess of chaos, and you can see it in her eyes.
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] za 28 mei 2016 - 13:04 | |
| @Dani: Sure! Neem je tijd maar |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] za 28 mei 2016 - 14:00 | |
| Cresent x Never Frost x Never Cole x Snow/Never
Als je maar een wilt, kan je best kiezen! Ik post atm niet al te lang (dus meestal spt's) en uitgebreid door examens en eindwerk (so stress en stuff)! Ik wil btw wel alle topics aanmaken, heb daar geen probleem mee. c: |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] zo 29 mei 2016 - 10:02 | |
| Aah god ik kan niet goed kiezen, hahah. Zullen we even beginnen met Crescent x Never & Frost x Never? :'D Spt is helemaal prima. @Nouk, Rouse en Bane anders? Zal die wel maken dan. |
|
| |
330 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] zo 29 mei 2016 - 10:54 | |
| Wasabi X Cole? Ik maak wel! :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: It’s on Fire[ts] | |
| |
|
| |