|
|
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:01 | |
| Alright people c: 2 vragen; 1) Iemand nog leuke plaatjes voor dit ventje? Geen eisen, just pretty pictures I have no idea for how he will look xD 2) Welke clan?<3 |
|
| |
Loïs 242 Actief "When a woman says later, what she really means is not ever!"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:02 | |
| Ik zal is kijken @Up WindClan c: |
|
| |
Esmee / Sokje 204 Actief Sky above me
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:07 | |
| Ik verklaar Lockeds profiel af, voor nu x3 Eerste gif is zo cute tho |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:07 | |
| U zijt heel hartelijk bedankt C: |
|
| |
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:12 | |
| Maak 'm hot, dan kan Locked ook nog es een knappe kater aan de haak slaan u know - Zo sneu xD:
Ze is een erg gesloten poes, bemoeit zich het liefste alleen met haar eigen zaakjes en is ook niet echt geïnteresseerd in anderen als ze hen niet mag. Ze bekijkt de wereld erg nuchter en realistisch, ze ziet het gewoon zoals het is. Aan regels doet deze poes ook niet. Desondanks heeft ze wel een aardige kant, maar die is enkel voor vrienden -die ze niet heeft- en familie bestemd, naar hen is ze ook heel trouw.
|
|
| |
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:18 | |
| - Alderpaw schreef:
- Alright people c:
2 vragen;
1) Iemand nog leuke plaatjes voor dit ventje? Geen eisen, just pretty pictures I have no idea for how he will look xD 2) Welke clan?<3 lemme see - kijk eens, dit zijn de dingen die ik vond C:
((Ik heb niet gecontroleerd of deze in gebruik zijn ^^")) |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:21 | |
| Voorlaatste is Silvercloud's ava pic ;D (grijze) |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:22 | |
| @Esmee; Dan moet ik 'm wss wel wat ouder gaan maken xD @Tick; merci c: ik zoek zelf wel uit of ze bezet zijn of niet. Mijn geheugen laat me helaas maar zelden in de steek op dat vlak -sigh- |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:24 | |
| - Frostfaith schreef:
- Aaah geluk Nynke! Lijkt me echt leuk daar. c:
Hihi ik ben Nynke niet ^~^ Ik (Jacqy) heb dit account overgenomen van haar ^^ |
|
| |
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:25 | |
| Sssh Locked is stiekem mentaal nog een paar uur oud De oogkleur op haar avatar was niet het groen wat ik wilde maar stiekem ziet dit er ook best cool uit Anyway mensen. Ik zit hier niet voor niks mn female accounts zo sexy te maken *wink wink* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:26 | |
| Waaww Locked is een hot as hell nu met der nieuwe profiel |
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:26 | |
| - Runningpaw schreef:
- Frostfaith schreef:
Hihi ik ben Nynke niet ^~^ Ik (Jacqy) heb dit account overgenomen van haar ^^ Oh woow had dat helemaal niet door. Najaaa wel veel geluk heb je. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:27 | |
| - Frostfaith schreef:
- Runningpaw schreef:
- Frostfaith schreef:
Hihi ik ben Nynke niet ^~^ Ik (Jacqy) heb dit account overgenomen van haar ^^ Oh woow had dat helemaal niet door. Najaaa wel veel geluk heb je. Zekers hahaha, maakt niet uit ^^ |
|
| |
Kath 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:29 | |
| - Lockedpaw schreef:
- Sssh Locked is stiekem mentaal nog een paar uur oud
De oogkleur op haar avatar was niet het groen wat ik wilde maar stiekem ziet dit er ook best cool uit Anyway mensen. Ik zit hier niet voor niks mn female accounts zo sexy te maken *wink wink* Wat is dr karakter? :3 En miss topicje doen tussen Locked en Shadowpaw? Hij heeft topics nodig xD Ik zal zo btw reageren op Ravi x Nylhatria Miss vanavond anders, want heb bijles zo na het eten |
|
| |
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:31 | |
| - Rushingpaw schreef:
- Lockedpaw schreef:
De oogkleur op haar avatar was niet het groen wat ik wilde maar stiekem ziet dit er ook best cool uit Anyway mensen. Ik zit hier niet voor niks mn female accounts zo sexy te maken *wink wink* Wat is dr karakter? :3 En miss topicje doen tussen Locked en Shadowpaw? Hij heeft topics nodig xD Ik zal zo btw reageren op Ravi x Nylhatria Miss vanavond anders, want heb bijles zo na het eten Euhh ze is vrij gesloten en niet echt een gangmaker in het gesprek, en als ze je niet aardig vindt wordt het never nooit wat qua vriendschap of wat dan ook x) #geweldigeinformatieveuitlegvanEsmee En succes met bijles dan! Ikr she's hot x3 Heeft iemand nog leuke gifjes voor Snowy? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:33 | |
| - Lockedpaw schreef:
- Rushingpaw schreef:
- Lockedpaw schreef:
De oogkleur op haar avatar was niet het groen wat ik wilde maar stiekem ziet dit er ook best cool uit Anyway mensen. Ik zit hier niet voor niks mn female accounts zo sexy te maken *wink wink* Wat is dr karakter? :3 En miss topicje doen tussen Locked en Shadowpaw? Hij heeft topics nodig xD Ik zal zo btw reageren op Ravi x Nylhatria Miss vanavond anders, want heb bijles zo na het eten Euhh ze is vrij gesloten en niet echt een gangmaker in het gesprek, en als ze je niet aardig vindt wordt het never nooit wat qua vriendschap of wat dan ook x) #geweldigeinformatieveuitlegvanEsmee En succes met bijles dan!
Ikr she's hot x3 Heeft iemand nog leuke gifjes voor Snowy?
Megan fox 2.0 lol, misschien een topic? xD kijken wat Running ervan vind |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 18:37 | |
| - Runningpaw schreef:
- Lockedpaw schreef:
- Rushingpaw schreef:
- Lockedpaw schreef:
De oogkleur op haar avatar was niet het groen wat ik wilde maar stiekem ziet dit er ook best cool uit Anyway mensen. Ik zit hier niet voor niks mn female accounts zo sexy te maken *wink wink* Wat is dr karakter? :3 En miss topicje doen tussen Locked en Shadowpaw? Hij heeft topics nodig xD Ik zal zo btw reageren op Ravi x Nylhatria Miss vanavond anders, want heb bijles zo na het eten Euhh ze is vrij gesloten en niet echt een gangmaker in het gesprek, en als ze je niet aardig vindt wordt het never nooit wat qua vriendschap of wat dan ook x) #geweldigeinformatieveuitlegvanEsmee En succes met bijles dan!
Ikr she's hot x3 Heeft iemand nog leuke gifjes voor Snowy?
Megan fox 2.0 lol, misschien een topic? xD kijken wat Running ervan vind xD Is goed Cx Ik ga nu wel naar een restaurant, als jij maakt kan ik later reageren en anders maak ik straks :3 |
|
| |
Freedje 531 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 19:37 | |
| Check deze knappe kater eens *flirty smile* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 19:52 | |
| ShadowClan gotta have all sexy kitties :3 |
|
| |
Nathalie 169 Actief "Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 20:24 | |
| Ik ben in een oude-accountjes naar boven halen bui~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|