|
|
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 21:46 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Tigerpaw' schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Ik zweer je dat Snowy inactief gaat worden vanwege te weinig aandacht van knappe mannen :p
Ok wilde er iemand een topic met Snowy, Locked of Sleetpaw? Ze kan Never krijgen Never houd van jonge knappe katinnen c:< Oh auryxnever Deal xD Is goed Nath ^^ Oh yeas xD Topicje dan? Kan jij maken? Aangezien ik eig hoor te leren :"D Ik wil posten met Tiger, Tiger is echt leuk hahaha :") Dus topics zijn welkom voor haar |
|
| |
Esmee 11 Actief Throw me to the wolves and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 21:55 | |
| - Tigerpaw' schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Tigerpaw' schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Ik zweer je dat Snowy inactief gaat worden vanwege te weinig aandacht van knappe mannen :p
Ok wilde er iemand een topic met Snowy, Locked of Sleetpaw? Ze kan Never krijgen Never houd van jonge knappe katinnen c:< Oh auryxnever Deal xD Is goed Nath ^^ Oh yeas xD Topicje dan? Kan jij maken? Aangezien ik eig hoor te leren :"D
Ik wil posten met Tiger, Tiger is echt leuk hahaha :") Dus topics zijn welkom voor haar Ik zal zo eens kijken als ik klaar ben met Sleet xD Ik had gvd een hele post klaar en toen klikte ik alles weg |
|
| |
Michelle 400 Actief I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:12 | |
| Welpp Thornfang en Tallshadow hebben deze man Elder gemaakt Goodjob guys xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:18 | |
| Mim... ik weet nu ff niet of ik je haat of niet... however. Bedankt. Ik vermoed namelijk dat Silver Shadowclan nu ook wat gaat haten :')
Luckily heeft Inner Butterflutter nog <3 |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:21 | |
| Ik twijfel over het wit/zwart vacht patroon waar ik een setje voor heb, of iets van een calico of bengaal vacht patroon voor Alder ... D: #struggles |
|
| |
Loïs 242 Actief "When a woman says later, what she really means is not ever!"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:24 | |
| - Tallshadow schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Marathons? En i kzit hier.. kan nog niet eens 800 meter lopen :')
Oke, ik moet hierbij eerlijk zeggen dat hoe cool het ook zou zijn dat iedereen hier zou denken dat ik 42 kilometer kan rennen, ik het hier heb over een filmmarathon in de bioscoop xD Sorry voor mijn domme onduidelijkheid #slaaptekort I'm with you, na 800 meter lig ik op de vloer, geef mij maar de korte sprintjes HAHAHA ik dacht ook dat het over een run ging xD @up: Katers kunnen eigenlijk geen calico's of tortie's zijn, soms heb je uitzondering maar die katers kunnen geen kittens krijgen (komt door het xy chromosoom) |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:37 | |
| |
|
| |
Loïs 242 Actief "When a woman says later, what she really means is not ever!"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:38 | |
| - Alderpaw schreef:
- Ik twijfel over het wit/zwart vacht patroon waar ik een setje voor heb, of iets van een calico of bengaal vacht patroon voor Alder ... D: #struggles
ik vind deze heel erg bij alder passen op de één of andere manier? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:39 | |
| hEHE stiekem ben ik nu echt de queen van IC beslissingen maken denk XD OF gewoon de bitch die dr chars graag letterlijk pijn doet.. woeps |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:42 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:42 | |
| |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:48 | |
| Ik vind het leuk dat er mensjes inspringen. Dat maakt alles wat natuurlijker en aaah. Ik ben dol op dat topic (ondanks dat Danger overreden is) x'D |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:49 | |
| - Tallpaw schreef:
- Ik vind het leuk dat er mensjes inspringen. Dat maakt alles wat natuurlijker en aaah. Ik ben dol op dat topic (ondanks dat Danger overreden is) x'D
tja.. allemaal shadowclans schuld he |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:50 | |
| Ik ben benieuwd of Tall Little gaat straffen omdat ze n tc'er heeft geholpen (A) |
|
| |
Freedje 531 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:55 | |
| *Kijkt naar de Warrior Code* Each Clan has the right to be proud and independent, but in times of trouble they must forget their boundaries and fight side by side to protect the four. Each Clan must help the others so that no Clan will fall.[1]
Hmmm... komt in de buurt
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:57 | |
| Ghehe, EMMA waar ben je?? |
|
| |
Freedje 531 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:57 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:58 | |
| Ohwaw, plots is het 23u. Woops x3 |
|
| |
Kath 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 mei 2016 - 22:59 | |
| Ik vind dat topic met Tallpaw, Tallshadow etc. echt leuk om te lezen c:
|
|
| |