|
|
93 Actief Sarcasm is my ONLY defence!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 15:04 | |
| Ik denk dat ik ze ga bestellen^^ Iedereen bedankt voor de hulp :3 |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 15:40 | |
| |
|
| |
Lyra 171 Actief I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 15:55 | |
| @Yanthe; heuuij (:
Hey iedereen c:
Voor sommigen ben ik een oude bekende, en voor sommige misschien niet. Ik ben sinds ergens 2013 inactief geweest hier, maar ik miste t too much. So Lyra is back ! Ik zal actief blijven, promise.
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 15:57 | |
| Wauw al die oudere leden Welcome back ;D |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 16:04 | |
| Lyra :3 MENSEN IK ZIT HIER VANDAAG 6 JAAR en mijn oude kat zou vandaag 13 jaar zijn geworden :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 16:11 | |
| Hello Waz, Essie :3
Awh nohh, sterkte ): But congratz thoooo !
Iemand zin in een topicje met dit kleine opstootje? |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 16:23 | |
| @Lyra: Welke acc's had je hier vroeger? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 16:27 | |
| @Yanthe; mijn meest bekende waren Summerkit, en Ghostkit. denk ik. Ik had er meer maar die waren niet erg actief (': |
|
| |
Jacqy 273 Actief "Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 16:30 | |
| Welkom terug Lyra! Is er trouwens iemand die een setje voor dit overgenomen schatje van Michelle kan maken? Stuur me een PM |
|
| |
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 16:32 | |
| Heeeey, Lyra, volgensmij ken ik jou nog wel (in ieder geval, je naam komt me bekend voor xD) |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 16:42 | |
| - Apricotpaw schreef:
- Hello Waz, Essie :3
Awh nohh, sterkte ): But congratz thoooo !
Iemand zin in een topicje met dit kleine opstootje? Is alweer een paar maanden geleden sinds hij overleden is maar ach ;o Thanks :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 16:51 | |
| Testdag nieuwe school was echt awesome! En spaans is raar xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 16:54 | |
| - Ashpool schreef:
- Testdag nieuwe school was echt awesome!
En spaans is raar xD Oeh, ik heb ook Spaans! Is in het begin even wennen, maar ik vind het hartstikke leuk nu c: Ga je naar een nieuwe school? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 16:56 | |
| - Apricotpaw schreef:
- Ashpool schreef:
En spaans is raar xD Oeh, ik heb ook Spaans! Is in het begin even wennen, maar ik vind het hartstikke leuk nu c: Ga je naar een nieuwe school? Ja^^ Vanwege mijn drukke trainen (paardrijden, wedstrijden etc) ben ik tegenwoordig suuuper moe en aangezien ik al om vijf uur moet opstaan vanwege mn huidige school, ga ik veranderen ... Spaans is best wel grappig ja xD Getallen lijken echt op frans, nouja, tot 16 dan xD of was het 15...? :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 17:00 | |
| - Ashpool schreef:
- Apricotpaw schreef:
- Ashpool schreef:
En spaans is raar xD Oeh, ik heb ook Spaans! Is in het begin even wennen, maar ik vind het hartstikke leuk nu c: Ga je naar een nieuwe school? Ja^^ Vanwege mijn drukke trainen (paardrijden, wedstrijden etc) ben ik tegenwoordig suuuper moe en aangezien ik al om vijf uur moet opstaan vanwege mn huidige school, ga ik veranderen ...
Spaans is best wel grappig ja xD Getallen lijken echt op frans, nouja, tot 16 dan xD of was het 15...? :') 5 uur opstaan? Whoo, dat houdt toch geen paard vol?! (spot je die woordgrap, hehe) Dan snap ik wel dat je weg wilt.. Ik vind 7 uur opstaan al vroeg xD Tot 15 (quince) haha, dan gaan ze opeens met plus 10 tellen; dieciseis, diecisiete, dieciocho etc. Ik heb het nu vanaf de 3e, en ik zit nu in 4 vwo, doe er ook eindexamen in. If you ever need help, weet je me te vinden (: |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 17:11 | |
| - Apricotpaw schreef:
- Ashpool schreef:
- Apricotpaw schreef:
- Ashpool schreef:
En spaans is raar xD Oeh, ik heb ook Spaans! Is in het begin even wennen, maar ik vind het hartstikke leuk nu c: Ga je naar een nieuwe school? Ja^^ Vanwege mijn drukke trainen (paardrijden, wedstrijden etc) ben ik tegenwoordig suuuper moe en aangezien ik al om vijf uur moet opstaan vanwege mn huidige school, ga ik veranderen ...
Spaans is best wel grappig ja xD Getallen lijken echt op frans, nouja, tot 16 dan xD of was het 15...? :') 5 uur opstaan? Whoo, dat houdt toch geen paard vol?! (spot je die woordgrap, hehe) Dan snap ik wel dat je weg wilt.. Ik vind 7 uur opstaan al vroeg xD
Tot 15 (quince) haha, dan gaan ze opeens met plus 10 tellen; dieciseis, diecisiete, dieciocho etc. Ik heb het nu vanaf de 3e, en ik zit nu in 4 vwo, doe er ook eindexamen in. If you ever need help, weet je me te vinden (: Spaans valt nog mee, over duits maak ik me meer zorgen :') Maar de vriendin van m'n broer heeft duitse familie en praat thuis ook duits, dus die moet me dan maar helpen xD |
|
| |
Freedje 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 17:16 | |
| My God die doorverbindmuziekjes als je ergens naar probeert te bellen zijn toch altijd zo mooi xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 17:25 | |
| - Zealspark schreef:
- Apricotpaw schreef:
- Ashpool schreef:
- Apricotpaw schreef:
- Ashpool schreef:
Spaans is best wel grappig ja xD Getallen lijken echt op frans, nouja, tot 16 dan xD of was het 15...? :') 5 uur opstaan? Whoo, dat houdt toch geen paard vol?! (spot je die woordgrap, hehe) Dan snap ik wel dat je weg wilt.. Ik vind 7 uur opstaan al vroeg xD
Tot 15 (quince) haha, dan gaan ze opeens met plus 10 tellen; dieciseis, diecisiete, dieciocho etc. Ik heb het nu vanaf de 3e, en ik zit nu in 4 vwo, doe er ook eindexamen in. If you ever need help, weet je me te vinden (: Spaans valt nog mee, over duits maak ik me meer zorgen :') Maar de vriendin van m'n broer heeft duitse familie en praat thuis ook duits, dus die moet me dan maar helpen xD Ik wil je hoop niet ontnemen, maar er is een reden dat ik Duits heb laten vallen. Naamvallen man, ze gaan je dood worden. Of nouja ik was er gewoon echt ontzettend slecht in en heb het vorig jaar afgesloten met een 4 xD Goodluck to you tho c: |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 17:27 | |
| Ik heb volgend jaar pas Duist, maar ik zie er erg tegen op... Ik wil liever Frans, maar dat hebben ze natuurlijk weer niet .... >,< |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 mei 2016 - 17:53 | |
| Ik vond Duits echt veeeeeel beter dan Frans x'D Mja k ga al sinds da k heel klein ben elk jaar minstens 1x naar Duitsland dus dan pak je wel wat op plus je heb ook ergens om t te gebruiken x'D Ik moet nu Spaans leren vanwege mijn interessegebied van mn studie, maar dat moet ik dus op eigen houtje doen, want bij mij boden ze geen Spaans aan op t middelbaar. Ik ben nog nie heel ver gekomen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|