Algemene Onzin Topic - Pagina 17

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:26

Inner heeft echt nog geen familie, er is echt geen Windclan kat die bij z'n fam wil xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlpaw.
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:26

Dank je ^^
Juul (Fairfaith) had hem gemaakt maar toen de ava's groter werden heb ik het plaatje vergroot. Of soort van, gewoon ongeveer hetzelfde gemaakt nu ik weet hoe je foto's moet bewerken xD
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:27

Geen idee wat voor soort karakters ik heb. Ik heb nogal vage karakters die zichzelf graag in nesten werken onbewust - kijkt naar Bark-
Innerbreeze
Member
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:27

Ik weet niet hoe je ze groter maakt, ik ben echt niet goed met Gimp en die toestanden :/
Evergreen
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:28

Zealspark schreef:
Everstar schreef:
Zealspark schreef:
Jullie doen me terugdenken aan Twirlfang :')
Salmons papa Very Happy

Jaaa!
Die nu Hades heet xD
Jaaa! Als je hem weer eens actief wilt hebben moeten ze een topic ~
Owlpaw.
StarClan
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:29

Ik heb het ook niet groter gemaakt want anders zou die onscherp worden. En ik gebruik geen Gimp, veel te ingewikkeld voor mij xD Ik gebruik Fotofilthre (7) Die vind ik wat makkelijker.
En ik doe alleen maar wat standaard dingetjes, kleur en scherpe bewerken, grootte bewerken en een randje erom heen zetten xD
Innerbreeze
Member
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:31

Daar ben ik zelfs niet goed in, ik gebruik meestal PicMonkey, een gratis browser programmaatje. Maar het is nogal voor amateurs vind ik. ik bedoel dus dat je daar niet zon mooie dingen mee kan maken
Owlpaw.
StarClan
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:34

Oh, daar heb ik wel eens over gehoord (alleen de naam hoor xD) maar verder ken ik het niet..
Photefilthre (het was photo, geen foto xD) is wat makkelijker te begrijpen dan Gimp, vind ik ^^
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:34

In de High Rock, middenin het kamp, zit een hol. Deze slaapplaats behoort toe aan de Clanleider, maar gek genoeg zul je de huidige clanleider hier nooit aantreffen. Firedance daarentegen wel.

Wat :')
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath

Ik gebruik zowel het programma dat Camilla juist zei als picmonkey B)

En natuurlijk zijn hier ook geweldige mensjes, die geweldig mooie setjes maken <'3
Ravi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:35

Ik gebruik ook altijd Picmonkey en dan alleen GIMP om er een randje omheen te zetten x3
Innerbreeze
Member
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:36

Gimp, ik kan er echt niet aan uit, en ik gebruik PicMonkey enkel om een filter op een foto te zetten en de grootte te bewerken, voor de rest doe ik er niet veel mee :v
Owlpaw.
StarClan
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:37

Ik vind het programma wat ik gebruik denk ik toch het fijnst, niet te moeilijk. Ik doe zelf ook niet al te moeilijke dingen, gewoon wat kleur aanpassen, randje erom heen en dat is het xD Maar voor het osje is het wel wat moelijker, maar ook gewoon makkelijk ^^ Gewoon weer een beetje bewerken, tekst erin eventueel wat blenden als ik twee foto's heb en klaar xD
Ik zet hier echt heel mijn verhaal te vertellen over hoe ik dingen doe xD
Helaas weet ik niet hoe je oogkleur moet veranderen..
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:37

GIMP is best simpel hoor ik maak er alles mee
Owlpaw.
StarClan
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:38

Ik snap er in ieder geval niets van xD
Innerbreeze
Member
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:39

Ik vind al die programma's zo ingewikkeld :/
@Chi; Je huidige setje, ook gemaakt met Gimp?
Ravi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 2v8oh82
Kath
356
Actief
Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:39

Oogkleur veranderen doe ik ook met Picmonkey, niet dat hetgeen waar ik het mee doe bedoeld is om oogkleur te veranderen maar ik vind het wel handig werken xD
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:40

Innerbreeze schreef:

Jep :')
Ik heb enkel onlangs m'n pc gereset dus al m'n fonts zijn weg D:
Innerbreeze
Member
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:41

Zealspark schreef:
Innerbreeze schreef:

Jep :')
Ik heb enkel onlangs m'n pc gereset dus al m'n fonts zijn weg D:

Was dat niet met zo'n font site dat je allemaal verschillende types kon downloaden?
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:41

Zealspark schreef:
In de High Rock, middenin het kamp, zit een hol. Deze slaapplaats behoort toe aan de Clanleider, maar gek genoeg zul je de huidige clanleider hier nooit aantreffen. Firedance daarentegen wel.

Wat :')

Gehehehehe
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: