|
|
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:26 | |
| Inner heeft echt nog geen familie, er is echt geen Windclan kat die bij z'n fam wil xD |
|
| |
Camilla ♥ 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:26 | |
| Dank je ^^ Juul (Fairfaith) had hem gemaakt maar toen de ava's groter werden heb ik het plaatje vergroot. Of soort van, gewoon ongeveer hetzelfde gemaakt nu ik weet hoe je foto's moet bewerken xD |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:27 | |
| Geen idee wat voor soort karakters ik heb. Ik heb nogal vage karakters die zichzelf graag in nesten werken onbewust - kijkt naar Bark- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:27 | |
| Ik weet niet hoe je ze groter maakt, ik ben echt niet goed met Gimp en die toestanden :/ |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:28 | |
| - Zealspark schreef:
- Everstar schreef:
- Zealspark schreef:
- Jullie doen me terugdenken aan Twirlfang :')
Salmons papa Jaaa! Die nu Hades heet xD Jaaa! Als je hem weer eens actief wilt hebben moeten ze een topic ~ |
|
| |
Camilla ♥ 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:29 | |
| Ik heb het ook niet groter gemaakt want anders zou die onscherp worden. En ik gebruik geen Gimp, veel te ingewikkeld voor mij xD Ik gebruik Fotofilthre (7) Die vind ik wat makkelijker. En ik doe alleen maar wat standaard dingetjes, kleur en scherpe bewerken, grootte bewerken en een randje erom heen zetten xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:31 | |
| Daar ben ik zelfs niet goed in, ik gebruik meestal PicMonkey, een gratis browser programmaatje. Maar het is nogal voor amateurs vind ik. ik bedoel dus dat je daar niet zon mooie dingen mee kan maken |
|
| |
Camilla ♥ 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:34 | |
| Oh, daar heb ik wel eens over gehoord (alleen de naam hoor xD) maar verder ken ik het niet.. Photefilthre (het was photo, geen foto xD) is wat makkelijker te begrijpen dan Gimp, vind ik ^^ |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| In de High Rock, middenin het kamp, zit een hol. Deze slaapplaats behoort toe aan de Clanleider, maar gek genoeg zul je de huidige clanleider hier nooit aantreffen. Firedance daarentegen wel.
Wat :') |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Ik gebruik zowel het programma dat Camilla juist zei als picmonkey B)
En natuurlijk zijn hier ook geweldige mensjes, die geweldig mooie setjes maken <'3 |
|
| |
Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:35 | |
| Ik gebruik ook altijd Picmonkey en dan alleen GIMP om er een randje omheen te zetten x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:36 | |
| Gimp, ik kan er echt niet aan uit, en ik gebruik PicMonkey enkel om een filter op een foto te zetten en de grootte te bewerken, voor de rest doe ik er niet veel mee :v |
|
| |
Camilla ♥ 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:37 | |
| Ik vind het programma wat ik gebruik denk ik toch het fijnst, niet te moeilijk. Ik doe zelf ook niet al te moeilijke dingen, gewoon wat kleur aanpassen, randje erom heen en dat is het xD Maar voor het osje is het wel wat moelijker, maar ook gewoon makkelijk ^^ Gewoon weer een beetje bewerken, tekst erin eventueel wat blenden als ik twee foto's heb en klaar xD
Ik zet hier echt heel mijn verhaal te vertellen over hoe ik dingen doe xD Helaas weet ik niet hoe je oogkleur moet veranderen.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:37 | |
| GIMP is best simpel hoor ik maak er alles mee |
|
| |
Camilla ♥ 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:38 | |
| Ik snap er in ieder geval niets van xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:39 | |
| Ik vind al die programma's zo ingewikkeld :/ @Chi; Je huidige setje, ook gemaakt met Gimp? |
|
| |
Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:39 | |
| Oogkleur veranderen doe ik ook met Picmonkey, niet dat hetgeen waar ik het mee doe bedoeld is om oogkleur te veranderen maar ik vind het wel handig werken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:40 | |
| - Innerbreeze schreef:
- Ik vind al die programma's zo ingewikkeld :/
@Chi; Je huidige setje, ook gemaakt met Gimp? Jep :') Ik heb enkel onlangs m'n pc gereset dus al m'n fonts zijn weg D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:41 | |
| - Zealspark schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Ik vind al die programma's zo ingewikkeld :/
@Chi; Je huidige setje, ook gemaakt met Gimp? Jep :') Ik heb enkel onlangs m'n pc gereset dus al m'n fonts zijn weg D: Was dat niet met zo'n font site dat je allemaal verschillende types kon downloaden? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 mei 2016 - 22:41 | |
| - Zealspark schreef:
- In de High Rock, middenin het kamp, zit een hol. Deze slaapplaats behoort toe aan de Clanleider, maar gek genoeg zul je de huidige clanleider hier nooit aantreffen. Firedance daarentegen wel.
Wat :') Gehehehehe |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|