|
|
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 19:10 | |
| Ik laat het commission gebeuren even voor wat het is, ik ben sws niet van plan om binnenkort daarmee te beginnen. Ik de tussentijd.. -kijkt naar al die mooie premade forum lay-outs op Adoxography 2.0- Ik heb weer eens forumkriebels.... frick, ik moet mezelf in bedwang houden voordat ik alweer in een impuls een forum ga aanmaken ;w; |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 19:25 | |
| Ik ga commissions doen na mn stage om wat extra bij te verdienen. Tekenen doe ik toch al graag |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 19:29 | |
| |
|
| |
93 Actief Sarcasm is my ONLY defence!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 19:44 | |
| Kan iemand van jullie helpen? Ik ben ongeveer 1.60/1.65 meter lang en zit er over na te denken om deze schoenen aan te schaffen alleen ben ik bang dat ze niet staan^^ (Klik) |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 20:11 | |
| Sinds wanneer heeft lengte met schoenen te maken? Behalve schoenmaat dan dat lange mensen vaak ook grotere voeten hebben maar ehm idk? Ze zijn wel leuk tho ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 20:13 | |
| Ja maar ik ben klein en dan van die 'grote/grove' schoenen zeggen mijn ouders. Ze vinden ze te groot/grof voor me ofzo xD |
|
| |
Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 20:22 | |
| Zolang je geen dunne beentjes hebt kan het ;p (bij mij leken het helaas net een stel bakstenen)
---- Pff, eindelijk klaar met al dat stomme hw zeg, nu alleen nog leren en dan mag ik alweer naar bed toe waarschijnlijk cx |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 20:26 | |
| Ah zo nee dat is inderdaad eerder met de dikte van je benen
Gifs met 46 lagen zijn veel werk >.< |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 20:30 | |
| Dikte van je benen, b*llshit. Draag gewoon wat je wilt meid |
|
| |
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 20:31 | |
| Dit weer maakt me lui =w= |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 20:32 | |
| Zitten ze niet krap om je tenen/voeten? (ik heb echt platte voeten soms^^) Bedankt, Lau! Ga ik zeker doen ^^
Laatst aangepast door hellfire op wo 11 mei 2016 - 20:36; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 20:33 | |
| - hellfire schreef:
- Ja maar ik ben klein en dan van die 'grote/grove' schoenen zeggen mijn ouders. Ze vinden ze te groot/grof voor me ofzo xD
Kan gewoooon. Ik ben ook een heel klein kind en heb ook zulke schoenen en gaat gewoon prima. c: Ik ben nog kleiner ahaha. xD @Tick/Mari, Uugh zelfde hier. Het is te warm voor een Dani om goed te kunnen functioneren. |
|
| |
Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 20:35 | |
| - Rousepaw schreef:
- Ah zo nee dat is inderdaad eerder met de dikte van je benen
Gifs met 46 lagen zijn veel werk >.< Maar dan heb je ook wat! Je os'je ziet er super gaaf uit! |
|
| |
♆ Loïs 94 Actief Touch me again and I'll end you. In a non-criminal way.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 21:09 | |
| - hellfire schreef:
- Ja maar ik ben klein en dan van die 'grote/grove' schoenen zeggen mijn ouders. Ze vinden ze te groot/grof voor me ofzo xD
oooh dat zeiden mijn ouders vroeger ook altijd :") |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 21:14 | |
| Sieso Icy is ook even geupdate! Deze layout change doet de kriebels weer opwakkeren om hier te rpgen maar ik weet niet echt meer wat ik met Icy moet nu. Laatste keer zat ze gevangen bij Riverclan maar toen ging Stormstar dood en werd ik ook inactief dus zit ik even vast denk ik.. :p |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 21:16 | |
| Whaha, misschien dat je even een timejump kunt doen? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 21:23 | |
| - Icy schreef:
- Sieso Icy is ook even geupdate!
Deze layout change doet de kriebels weer opwakkeren om hier te rpgen maar ik weet niet echt meer wat ik met Icy moet nu. Laatste keer zat ze gevangen bij Riverclan maar toen ging Stormstar dood en werd ik ook inactief dus zit ik even vast denk ik.. :p ik denk dat icy gewoon vrij gekomen is? XD geen idee of butter dr nog vast heeft zitten lololol |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 21:26 | |
| Lau, Icy en Lítill zouden topic moeten xD
#twee-ex-clanleaders |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 21:29 | |
| Hhahaha ik denk dat ik Icy gewoon rogue maak dat ze kunnen ontsnappen is ofzo? Aangezien het nogal raar is dat ze haar gewoon vrijgelaten zouden hebben :p Zijn er onlangs nog grote gevechten geweest aan RC kant? Anders kan ze gewoon tijdens gevecht weggechillt zijn haha @Bo: Oeh, klinkt interessant! Maak jij? |
|
| |
Freedje 180 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 mei 2016 - 21:29 | |
| - Icy schreef:
- Sieso Icy is ook even geupdate!
Deze layout change doet de kriebels weer opwakkeren om hier te rpgen maar ik weet niet echt meer wat ik met Icy moet nu. Laatste keer zat ze gevangen bij Riverclan maar toen ging Stormstar dood en werd ik ook inactief dus zit ik even vast denk ik.. :p Ik ship haar met Shark omdat ze mijn vroegere account was en omdat ze kinda smexy is en zo |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|