|
|
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 apr 2016 - 15:56 | |
| Ik kan met zowel indesign als illustrator niet werken xD maar dat komt omdat m'n docenten zo iets hebben van "je moet hiermee werken, maar zoek zelf maar uit hoe je 't te weten komt" xD |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 apr 2016 - 16:05 | |
| @Q; practice makes perfect (a) (oh, en tutorials op yt zijn ook altijd goed) dat gezegd zijnde, ik moet blender nog es opstarten ghehe xD |
|
| |
Camilla ♥ 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 apr 2016 - 16:21 | |
| Hey hey Ik heb een nieuw account ^^ |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 apr 2016 - 17:02 | |
| Ik ben vanaf morgen weer actief want ik ben vanavond actief op 'n ander forum c: Ook sorry voor de afwezigheid van dit weekend, maar ik was naar m'n vriend c:
|
|
| |
The Emperor 38 Actief "Your emperor has returned!"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 apr 2016 - 17:09 | |
| Wie bedacht er in hemelsnaam dat je een evaluatie moet schrijven ;___; Ik wil geen evaluatie schrijven, het zijn rot dingen om te schrijven :c |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 apr 2016 - 8:36 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 apr 2016 - 10:09 | |
| Ugh k wil posten, maar ik moet nog twee tentamens leren voor donderdag en vrijdag :/ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 apr 2016 - 10:29 | |
| Ik heb anderhalve maand of zo geleden de Pathfinder Beginner Box besteld bij een spellenwinkel en ze zouden bellen wanneer die er was zodat ik hem kon komen ophalen. Er werd wel gezegd dat het langer dan een maand kon duren voordat het binnen was, maar het is nu dus zo'n anderhalve maand later en ik ben een beetje ongeduldig .-. |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 apr 2016 - 11:47 | |
| - Firedance schreef:
- Ugh k wil posten, maar ik moet nog twee tentamens leren voor donderdag en vrijdag :/
je kunt zo zeggen: je kunt je maar 53 minuten (als ik niet fout ben, mn zus is een genie xD) je optimaal concentreren en goed leren. Vanaf elke minuut dat daar bijkomt kun je je steeds minder en minder goed concentreren. Dus eigenlijk zou je elke 53 minuten minstens een kwartier tot 40 minuten pauze moeten nemen. Dus kom dan gerust posten en dan terug leren misschien helpt dat.(not is: mn zus is een genie en leest wetenschapboeken en kent die uit haar hoofd dan) |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 apr 2016 - 12:09 | |
| Ik lees sws nie 53 min aan een stuk door, maar mn concentratie is dan na 15 min weg ofzo en dan kijk ik weer effe op facebook en dan lees ik weer wat van mn powerpoint xD alsmik grote pauzes ga nemen bewust wordt t wrs al helemaal niks meer xD |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 apr 2016 - 12:19 | |
| Nee grote pauzes hoef ik ook niet te doen want dan gaat het fout :") Ik ga Amsterdam onveilig maken vandaag, ben nu bijna in Amersfoort B) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 apr 2016 - 12:21 | |
| Ga je naar Amsterdam? Wat ga je doen hier? |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 apr 2016 - 12:35 | |
| Heb ik helemaal GIMP gedownload, geïnstalleerd, en ik snap er niets van.. Wat ben ik toch weer slim... (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 apr 2016 - 12:50 | |
| Gewoon proberen en vanalles aanklikken om te kijken hoe en wat, plus een tutorial doornemen. Je moet altijd oefenen als je zo'n programma wil snappen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 apr 2016 - 12:57 | |
| ik ken al veel van Gimp, (ugh ugh randjes maken) maar moet ook zelf nog heel wat leren xD picmonky is wel mn buddy, supersimpel xD voor tekst erop te zetten dan toch.
En haha Wazzie dan heeft wetenschap het fout ;') maarja dat slaat natuurlijk niet op iedereen, bij mn zus werkt t uitstekend. Haalt enkel 90% of meer xD succes met studeren in iedergeval :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 apr 2016 - 13:01 | |
| Sowieso is iedereen anders en leert iedereen op n andere manier. Heb iig wel even gepost xD |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 apr 2016 - 13:02 | |
| @Camilla: Ik doe zelf ook alles met GIMP, dus als je wilt kan ik je wel helpen als je ergens niet uit komt? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 apr 2016 - 13:12 | |
| haha indderdaad Waz xD en yay :') ik ook, op 2 forums al. |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 apr 2016 - 13:13 | |
| ik kan ook geen gimp xd ik heb photoshop, mijn bae |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 apr 2016 - 13:14 | |
| woah Zira heeft zoveel tanden O.o ik geraak niet verder dan gemiddelde xD terwijl ik er nog mega veel op te halen heb van gevorderden. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|