Algemene Onzin Topic - Pagina 15

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimema 25 apr 2016 - 15:56

Ik kan met zowel indesign als illustrator niet werken xD maar dat komt omdat m'n docenten zo iets hebben van "je moet hiermee werken, maar zoek zelf maar uit hoe je 't te weten komt" xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimema 25 apr 2016 - 16:05

@Q; practice makes perfect (a) (oh, en tutorials op yt zijn ook altijd goed)
dat gezegd zijnde, ik moet blender nog es opstarten ghehe xD
Owlpaw.
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 KOapfBY
Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimema 25 apr 2016 - 16:21

Hey hey
Ik heb een nieuw account ^^
Thornflame
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 DPKsfdL
<3
397
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thornflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimema 25 apr 2016 - 17:02

Ik ben vanaf morgen weer actief want ik ben vanavond actief op 'n ander forum c:
Ook sorry voor de afwezigheid van dit weekend, maar ik was naar m'n vriend c:
Shurima
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Latest?cb=20161117023625
The Emperor
38
Actief
"Your emperor has returned!"

CAT'S PROFILE
Rank:
Shurima
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimema 25 apr 2016 - 17:09

Wie bedacht er in hemelsnaam dat je een evaluatie moet schrijven ;___; Ik wil geen evaluatie schrijven, het zijn rot dingen om te schrijven :c
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 8:36

morning
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 10:09

Ugh k wil posten, maar ik moet nog twee tentamens leren voor donderdag en vrijdag :/
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 10:29

Ik heb anderhalve maand of zo geleden de Pathfinder Beginner Box besteld bij een spellenwinkel en ze zouden bellen wanneer die er was zodat ik hem kon komen ophalen. Er werd wel gezegd dat het langer dan een maand kon duren voordat het binnen was, maar het is nu dus zo'n anderhalve maand later en ik ben een beetje ongeduldig .-.
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 11:47

Firedance schreef:
Ugh k wil posten, maar ik moet nog twee tentamens leren voor donderdag en vrijdag :/

je kunt zo zeggen: je kunt je maar 53 minuten (als ik niet fout ben, mn zus is een genie xD) je optimaal concentreren en goed leren. Vanaf elke minuut dat daar bijkomt kun je je steeds minder en minder goed concentreren. Dus eigenlijk zou je elke 53 minuten minstens een kwartier tot 40 minuten pauze moeten nemen. Dus kom dan gerust posten en dan terug leren Wink misschien helpt dat.(not is: mn zus is een genie en leest wetenschapboeken en kent die uit haar hoofd dan)
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 12:09

Ik lees sws nie 53 min aan een stuk door, maar mn concentratie is dan na 15 min weg ofzo en dan kijk ik weer effe op facebook en dan lees ik weer wat van mn powerpoint xD alsmik grote pauzes ga nemen bewust wordt t wrs al helemaal niks meer xD
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 12:19

Nee grote pauzes hoef ik ook niet te doen want dan gaat het fout :")
Ik ga Amsterdam onveilig maken vandaag, ben nu bijna in Amersfoort B)
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 12:21

Ga je naar Amsterdam? Wat ga je doen hier?
Chestnutkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 12:35

Heb ik helemaal GIMP gedownload, geïnstalleerd, en ik snap er niets van.. Wat ben ik toch weer slim... (a)
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 12:50

Gewoon proberen en vanalles aanklikken om te kijken hoe en wat, plus een tutorial doornemen. Je moet altijd oefenen als je zo'n programma wil snappen Wink
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 12:57

ik ken al veel van Gimp, (ugh ugh randjes maken) maar moet ook zelf nog heel wat leren xD picmonky is wel mn buddy, supersimpel xD voor tekst erop te zetten dan toch.

En haha Wazzie dan heeft wetenschap het fout ;') maarja dat slaat natuurlijk niet op iedereen, bij mn zus werkt t uitstekend. Haalt enkel 90% of meer xD succes met studeren in iedergeval :')
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 13:01

Sowieso is iedereen anders en leert iedereen op n andere manier. Heb iig wel even gepost xD
Fairfaith
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 13:02

@Camilla: Ik doe zelf ook alles met GIMP, dus als je wilt kan ik je wel helpen als je ergens niet uit komt?
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 13:12

haha indderdaad Waz xD en yay :') ik ook, op 2 forums al.
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 13:13

ik kan ook geen gimp xd ik heb photoshop, mijn bae
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 13:14

woah Zira heeft zoveel tanden O.o ik geraak niet verder dan gemiddelde xD terwijl ik er nog mega veel op te halen heb van gevorderden.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 15 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: