Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Ober bring me your best Bitterball za 9 apr 2016 - 17:18 | |
| Een klein zucht ontsnapte uit haar bek terwijl de rode poes met rustige stappen over het Riverclan gebied voor bewoog. Het was nog vroeg en dus de zon was nog maar net op, natuurlijk had Brat dit gepland. De kans dat ze zo vroeg al een vervelende clancat tegen kwam was klein, kon ze rustig wat jagen. Het geluid van stroomend water vulde haar oren, ugh wat een rot geluid. Een licht briesje waaide door haar haar vacht, Brat draaide even met haar oren bij het horen van een geluid. De geur van Riverlcan vulde haar neus gaten. Geweldig... net waar ze zin in had een zeurende Clancat pff. Bitterball ^^ |
|
Bo2 73 Actief The only heaven I'll be sent to is when I'm alone with you
| |
| Onderwerp: Re: Ober bring me your best Bitterball zo 10 apr 2016 - 13:03 | |
| Zijn groene ogen waren gefocust op zijn doel. Hij was er op uit om de grens tussen Riverclan en Thunderclan te controleren. Er was van alles en nog wat aan de hand geweest in het woud de laatste tijd en een extra controle kon geen kwaad. Waarom hij in zijn eentje ging en geen patrol meenam? Geen rede, hij vondt het gewoon fijn om ook wel eens in z'n eentje er op uit te zijn. Echter bleek het langzaam maar zeker duidelijk dat hij niet lang meer in z'n eentje zou zijn. De schaduw van een kat even verderop was duidelijk herkenbaar en met een opgetrokken neus realiseerde Bitter zich dat het een bloodclan beest was. Geweldig en precies wat hij nodig had vandaag, dus niet. "Weetje niet dat je wel heeel ver verwijderdt bent van je warme huisje mormel?" Mompelde hij koeltjes en staarde haar richting in. |
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Ober bring me your best Bitterball ma 11 apr 2016 - 22:28 | |
| "Weetje niet dat je wel heeel ver verwijderdt bent van je warme huisje mormel?" klonk er opeens een stem. Ahh kijk daar was de eerste clancatje, en wow lekker orgineel waren ze weer. 'Is dat zo?' vroeg de rode poes met se meest overtuigende nep stem die ze maar kon opzetten. Ara ara! ik dacht nou echt dat dit mijn 'warme' huisje was!'ging de rode poes veder. Ze keek de kater met een liefvolle nep blik aan, zij kon ook sarcatish zijn als ze dat wilde. 'Nou' sprak de poes vervolgens toen ze haar hoofd heen en weer draaide en eens goed het gebied door keek. 'Dit is ook wel een fijn gebiedje, ik denk dat ik wel blijf' Brat greens in de gezicht van de oudere kater.Top that fishy. |
|
Bo2 73 Actief The only heaven I'll be sent to is when I'm alone with you
| |
| Onderwerp: Re: Ober bring me your best Bitterball wo 20 apr 2016 - 15:26 | |
| Met oren die laag in zijn nek lagen staarde de rode kater naar het bloodclan beest voor hem. ZE had ballen zelfs voor een poes dat moest hij toegeven. Had zij even pech dat ze hem tegengekomen was terwijl hij in een slechte bui was. De woorden leken langs hem heen te vliegen en met een haal van zijn schouder stapte hij op haar af. De diep groene ogen brandend in hun kassen. "WEl.. Ik kan er altijd je thuis van maken. Ik zal je botten wel begraven." Mompelde hij en sloeg zijn nagels uit. "Vertrek nu met je staart tussen je poten bloodclan gespuis." |
|
| Onderwerp: Re: Ober bring me your best Bitterball | |
| |
|