|
|
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 13:20 | |
| Hi allemaal! Gisteren ben ik een hele dag naar Gent geweest, gaan shoppen met m'n moeder - heb er een paar knuffels (voor m'n verzameling hehe) en een kleurboek gekocht hehe x3 We zijn geen enkele klerenwinkel binnengestapt (a) En zondag heb ik Gods of Egypt in 3D gezien. Het is echt een geweldige film, echt een aanrader! Er zit romantiek in en heel veel actie, en de effecten zijn echt geweldig.
Anyways, ik ga maar es zien waar ik nog moet bijposten ;3 |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 14:05 | |
| - Winddancer schreef:
- Hi allemaal!
Gisteren ben ik een hele dag naar Gent geweest, gaan shoppen met m'n moeder - heb er een paar knuffels (voor m'n verzameling hehe) en een kleurboek gekocht hehe x3 We zijn geen enkele klerenwinkel binnengestapt (a) En zondag heb ik Gods of Egypt in 3D gezien. Het is echt een geweldige film, echt een aanrader! Er zit romantiek in en heel veel actie, en de effecten zijn echt geweldig.
Anyways, ik ga maar es zien waar ik nog moet bijposten ;3 omg welke knuffels en wat voor soorten verzamel je? :3 Ik ben zot van de care bears (troetelbeertjes)knuffels, wolven, katten (vooral zwart-witte) en draken vooral draken! ik heb er zaterdag nog een nieuwe gekocht op facts, voor mijn drakenverzameling |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 14:30 | |
| |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 14:35 | |
| God, die Ty boos wil ik ook zo graag hebben. :C |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 14:42 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 14:46 | |
| @juul; hier hebben ze ze letterlijk in elke speelgoedwinkel <'3 ze zijn echt zo cute, ghehe xD @Nyn; die zijn ook schattig (a) |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 15:21 | |
| - Winddancer schreef:
- Hi allemaal!
Gisteren ben ik een hele dag naar Gent geweest, gaan shoppen met m'n moeder - heb er een paar knuffels (voor m'n verzameling hehe) en een kleurboek gekocht hehe x3 We zijn geen enkele klerenwinkel binnengestapt (a) En zondag heb ik Gods of Egypt in 3D gezien. Het is echt een geweldige film, echt een aanrader! Er zit romantiek in en heel veel actie, en de effecten zijn echt geweldig.
Anyways, ik ga maar es zien waar ik nog moet bijposten ;3 Gods of Egypt is echt a-maze-ing! Ik heb hem met mijn moeder gezien ze snapte er geen ene reet van maarja en ik vond hem echt leuk en spannend |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 17:27 | |
| hmmm ik heb Belgische aardbeitjes <'3 |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 17:38 | |
| Ik spaar geld voor Civil War, wat eigenlijk gewoon een film is over een eindgevecht op een parkeerplaats, but idc. |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 17:57 | |
| @Bunny Ik heb ook een paar van zulke. Echt zo schattig <3 Alleen jammer dat ik niet meer zoveel knuffels mag kopen van mijn moeder... Ik heb twee grote manden vol, waar echt niets meer bij kan, maar toch.. |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 18:18 | |
| Ik heb de kapper op animal crossing!! |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 19:02 | |
| - Fairfaith schreef:
- Ik heb de kapper op animal crossing!!
Nicuuuu k moet dr nog krijgen xD maar bij mij moet Nookie uitbreiden en dat wil ie maar niet T-T |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 19:14 | |
| ik heb nu 2 draken knuffels waarvan een schouder-draak (is zo gemaakt dat je hem over je schouder kan leggen of rond je nek :3 ik wil fotos van hem zetten op fototopic xD maar dan post ik meerdere keren achter elkaar) ik verzamel zwart witte katten. Heb er enkele. En verder hou ik enorm van Carebears. Maar die zijn onwijs duur :c ik bedoel maar: je kunt ze enkel kopen in amerika omdat de serie bij ons en nederland niet meer op tv is. dat is dan voor de soort die ik wil ongeveer 20 euro, zonder verzendkosten. ik heb nu 4 carebears knuffels :3 allemaal vintage. Van mijn mams geweest |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 19:18 | |
| Nou, ik heb nu ziek veel tijd om te gaan posten, want ik ben alleen thuis. (: Iemand dus een topicje? ('t liefst een spt, maar een gewone topic is ook altijd leuk c:) |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 19:26 | |
| Mist is alweer een jaar Medicine cat apprentice. Omfg. De tijd gaat hard B) |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 19:31 | |
| Wauw het is echt even wennen dat die ei-PM weg is xD |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 19:36 | |
| - Rapidpaw schreef:
- Wauw het is echt even wennen dat die ei-PM weg is xD
Ja he! dat had ik ook xd |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 19:46 | |
| - Zira schreef:
- Rapidpaw schreef:
- Wauw het is echt even wennen dat die ei-PM weg is xD
Ja he! dat had ik ook xd Ja! Hahaha <3 -- Oké, straks eens wat postjes maken. Eerst Skypen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 19:56 | |
| Swallowpaw heeft een nieuw jasje. :3 |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 apr 2016 - 20:00 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |