She asked for you

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

She asked for you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Innerstar
StarClan
She asked for you R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: She asked for you   She asked for you Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 18:04

Het laatste stukje van hun reis naar het kamp van Shadowclan was het stil, maar niet gespannen. Lizardpaw was in gedachten, kon Innerstar opmerken en de leader zelf was ook in gedachten. Het was wennen om de leader te zijn van de clan, het was wennen om haar partner niet meer aan haar zijde te hebben en het was wennen dat de geur van Ravenheart vervaagde in het kamp. Alles was wennen en pijnlijk en ook moeilijk, maar ze dealde er mee en ze knapte langzaam ook weer op.
"Goed, we zijn er," miauwde Innerstar. "Volg mij," vervolgde ze, terwijl ze door de struiken en takken het kamp binnen liep. Ze keek over haar schouder om te controleren of Lizardpaw haar wel achtervolgde. Verschillende katten waren bezig met tongen en kittens waren aan het spelen. Een mentor verliet het kamp met zijn apprentice terwijl Innerstar Lizardpaw naar de medicine cat den toe begeleidde. De leader stak haar kop naar binnen en zocht naar Acefray met haar ogen. "Acefray? Er is bezoek voor je!" Riep ze, wachtend op een reactie van de medicine cat.

OOC: Eerst Lizardpaw, daarna Acefray. {closed topic}
Vervolg op "Buy the stars"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
She asked for you R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 23:11

Het kamp van Shadowclan! Ze zou binnen een paar tellen in het kamp staan. Als Windclan kat. Binnen in straalde ze van enthousiasme. Je kwam niet zomaar elke dag in het kamp van een andere clan. Langs de andere kant was ze dan ook weer zenuwachtig. Ze zou zo meteen omringd worden door katten van een andere clan. "Volg mij,"Haar snorharen trilde zachtjes toen ze door de ingang van het kamp liepen. Eenmaal in het kamp zelf zorgde ze er onbewust voor dat ze dicht bij Innerstar bleef lopen. In haar ooghoek zag ze verschillende katten opkijken toen deze een vreemde geur opvingen. Lizardpaw zei niets en probeerde haar aandacht zoveel mogelijk voor zich te houden, al probeerde ze onbewust toch even rond te kijken. Ze was nu eenmaal nieuwsgierig aangelegd. Uiteindelijk draaide de apprentice toch duidelijk haar kopje van de ene naar de andere kant. Haar oortjes waren naar voren geschoven bij het zien van twee kittens die elkaar speels in de haren vlogen. Haar aandacht werd van de kittens en hun moeders, die aan het tongen waren voor de nursery, verschoven naar een warrior die met zijn apprentice langs hen liep om het kamp vervolgens te verlaten. Met dat ze knipperde met haar ogen zag ze in een flits haar eigen kamp. De katten van Shadowclan maakte plaats voor katten van Windclan. De clans konden dan wel hard van elkaar van verschillen, maar ze hadden meer gelijkenissen dan ze dachten. Lizard trok kort met haar oortje toen ze tot de conclusie was gekomen dan ze gewoon stil was blijven staan voor de nursery. Ze versnelde dan ook snel haar tempo om samen met Innerstar de medicine den te bereiken. "Acefray? Er is bezoek voor je!" Lizardpaw bleef op een klein afstandje van de den zitten. Ze kon dan wel een nieuwsgierig bolletje vacht zijn, maar ze kende haar grenzen en respecteerde andere katten en hun vertrouwde omgeving. Ondanks alles stond er toch een grote glimlach op haar snoetje.
Acefray
Dorpsslet
She asked for you 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitimeza 2 apr 2016 - 9:34

De grote kater was wat rond aan het sukkelen met zijn kruiden. Eindelijk begon het erop te lijken dat hij zijn voorraad weer kon aansterken, en dat was nodig ook. Sommige van zijn kruiden waren door het lange drogen een stuk sterker geworden, ook van werking. En ondanks dat ze in het moeilijke seizoen weinig deden aan de kleine kwalen zou het fijn zijn de optie te hebben een kat iets milders te kunnen opvoeren. Als hij dan toch een voordeel van dit alles moest noemen zou het zijn dat het lekker rook in de den dankzij de mengeling van kruiden. Het rook naar green-leaf. Hoe dan ook was de grote kater bezig zijn kruiden wat te ordenen en te overzien wat hij allemaal in de aanbieding had. Misschien zou hij vandaag Canary mee kunnen nemen om de vaste plekjes te laten zien waar de planten het eerste door zouden komen, met een beetje geluk kwamen ze dan nog met wat thuis ook. En als ze er dan toch waren, wie weet was basic jachtles? Ze moest ook haar eigen prooi kunnen vangen als ze eens op pad was. Zo stond de enorme grijze kat een tijdje naar wat planten te staren, in zijn gedachte aan het opsommen wat hij allemaal moest doen. Voor degene die nu nog ziek waren kon hij weinig doen, die moesten het nu enkel uitzitten. Plots hoorde hij de stem van Innerstar, wat hem zoals altijd een kleine hartaanval bezorgde en volgde met de vraag of hij niks illegaals aan het doen was. Lang duurde dit moment niet, want hij schudde zijn vacht uit en draaide de hoek om, om naar de ingang te lopen. “Bezoek?” Klonk er op zijn typische toon met een schuin grijnsje. En het bleek nog zo te zijn ook, want eenmaal aangekomen bij zijn leader zag hij ook de Medicine cat apprentice van Windclan zitten. Ace grijns verbrede wat richting de kattin waarna hij weer terug naar de zwarte kattin keek. “En waar heb ik dit bezoek aan te danken?” Vroeg hij aan beiden tegelijk. Hij ging er vanuit dat Lizard hem nodig had voor advies of kruiden, en hij zou graag helpen. De kater deed zijn best om iemand te worden waar de andere Medicine cats naar toe zouden komen. Van het clubje hoorde hij immers bij de volwassen katten, al gedroeg hij zich maar zelden aan die titel. Hoe dan ook was het te merken dat hij het bezoek van harte nam.
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitimezo 3 apr 2016 - 18:38

Acefray kwam al snel naar voren en de sterke geur van kruiden vulde haar neusgaten. Het was zo goed als newleaf, dus dat was zo gek ook niet. Al was Shadowclan wel de clan waar de minste kruiden groeide, helaas. Maar Acefray ging er goed mee om en Shadowclan kwam daardoor vaak toch niet tekort, al waren er ook wel momenten dat het anders was. “Bezoek?” Klonk de stem van Acefray met een schuin grijnsje. Innerstar rolde licht met haar ogen. Ja, Acefray was dan medicine cat, maar hij was niet de meest serieuze kat in de clan en nog vrij kittenachtig, wat er voor zorgde dat Innerstar soms zo haar twijfels had, maar Starclan had hem gekozen en ze vertrouwde Starclan wel. Innerstar deed een stap opzij zodat Lizardpaw wat meer in de picture kwam. “En waar heb ik dit bezoek aan te danken?” Vroeg Acefray. "Dat kan Lizardpaw jou zelf wel vertellen. Ik ga naar Tallshadow, kijken of al zijn deputy taken hem wat lukken," miauwde Innerstar tegen Acefray, hierdoor wist Lizardpaw natuurlijk ook meteen wie de nieuwe deputy was geworden in haar plaats. Innerstar draaide zich weg van de twee medicine cats en zocht Tallshadow op.

OOC: Innerstar is tijdelijk half-topic uit, ik hou 'm ondertussen wel in de gaten, dus als ik weer moet inspringen zie ik dat wel. Jullie kunnen dus gewoon door posten.
Lizardpath
Member
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitimezo 3 apr 2016 - 21:00

“Bezoek?” Lizard's oortjes schoven naar voren toen ze de stem van Acefray uit het nest hoorde komen. “En waar heb ik dit bezoek aan te danken?” Ze had hem nog maar één keer eerder gezien en had nog maar een heel kort gesprek met hem gehad en dat was toen ze nog maar net zelf apprentice was geworden. Toch was ze ervan overtuigd dat hij haar kon helpen. "Dat kan Lizardpaw jou zelf wel vertellen. Ik ga naar Tallshadow, kijken of al zijn deputy taken hem wat lukken," De poes draaide haar kopje even naar Innerstar toen ze zei dat zij naar Tallshadow zou gaan om te kijken of het lukte met zij deputy taken. Tallshadow was dus de nieuwe deputy. Ze bleef de zwarte poes nog even nakijken en draaide haar kopje vervolgens terug om naar Acefray. "Ook een goedendag, Acefray." begroette ze hem. Ze zou niet te veel rond de pot draaien, want ze wilde niet te laat terug naar haar eigen kamp terug keren. De duisternis was niet iets waar ze zich op haar gemak voelde. "Sparrowfeather is ernstig ziek," vervolgde ze uiteindelijk toch. Ze hield haar stem behoorlijk gedempt, om er zeker van te zijn dat enkel Acefray het hoorde. Ze wilde niet dat iedere kat dit wist, toch niet de katten die niets waren met deze informatie. "Nu hij is weggevallen kan hij me onmogelijk nog dingen aanleren, daarom dat ik je een paar dingen wilde vragen." Even trok de poes met haar oortjes. Acefray had zelf niet echt een mentor gehad als het om kruiden ging, daarom dat ze hem wilde vragen over hoe hij dat gedaan had. Natuurlijk waren er heel wat dingen die ze aan hem wilde vragen, maar ze zou eerst wachten op wat hij hierover wilde zeggen. Misschien wilde hij haar wel niet met al haar vragen helpen. Lizardpaw was even stil e dacht ondertussen na over wat ze echt wilde vragen, wat voor haar op dit moment het belangrijkste was.
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitimezo 3 apr 2016 - 21:45

De grijze kater ging rustig zitten, de rollende ogen van zijn leidster compleet negerend. Hij had het gevoel dat het na haar ceremonie wat beter ging tussen hun twee, in ieder geval tot het punt dat hij zijn plek in de clan niet meer vreesde. Nu hielp zijn connectie met Starclan ook wel voor die veiligheid. Hoe dan ook verklaarde de zwarte kattin dat Lizard dit zelf wel kon uitleggen en dat ze zelf naar Tall ging. Hij knikte dus ook naar haar dat hij het begreep. Tall was nog niet al te lang Deputy maar de kater had alle vertrouwen in zijn partner in crime. Hij werd redelijk goed op de hoogte gehouden van hoe het ging, ze sliepen immers beiden in zijn den. Toen de zwarte kattin weg was ging al zijn aandacht naar de gevlekte apprentice. Bij de verklaring van de poes vielen meteen zijn oren achter in zijn nek. Een bezorgde uitdrukking kwam in zijn groene ogen. “Weet je wat hij heeft?” Vroeg hij dan ook meteen, zijn best doen zijn stem ook wat zachter te houden. Echter was de kater niet al te subtiel aangelegd. Je moest er maar gewoon mee leren leven. Als hij kon helpen zou hij dat graag doen, er ineens alleen voor staan was alles behalve een ideale situatie, zelfs al had de Windclanner het seizoen mee. Maar Lizard ging al snel verder, waardoor hij weer aandachtig luisterde. “Ik begrijp het, vraag maar wat je wilt weten” Zei hij dan ook vriendelijk. Voor iemand die nog vrij vechtlustig was als hij de kans kreeg, was hij heel open naar de clans toe. Dit was vooral gekomen doordat hij er vaker langs kwam voor zijn taken. Hij zou dan ook proberen te helpen waar het maar kon, en een paar vragen konden nooit kwaad. Mocht Sparrow iets hebben dat langer bleef zou hij zelfs overwegen vaker met de kattin bijeen te komen voor wat extra uitleg. Dan zou hij ook zijn eigen apprentice wat taken kunnen geven in het kamp, die paar uurtjes oefenen met alleen zijn zou haar ook goed doen.
Lizardpath
Member
Yanthe
2180
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitimema 4 apr 2016 - 13:01

“Weet je wat hij heeft?” Ze was toch ergens blij dat hij vroeg naar haar mentor, maar toch kon ze niet zo goed antwoorden. "Ik heb geen flauw idee," zei ze. "Hij is onaanspreekbaar en waant zich in een heel andere wereld dan die van ons. Ik hoop niet dat Starclan hier voor iets tussen zit." Dat laatste zij ze twijfelend. Als Medicine Cat apprentice zag ze Starclan hier nog wel tussen zitten, maar de vraag was natuurlijk waarom Starclan dit voor Sparrowfeather in petto had. Acefray reageerde alleszins positief toen ze vroeg of ze hem wat vragen mocht stellen. "Ik ben gisteren begonnen met het uitzoeken van de kruiden," Jha, ze was nogal laat met het uitzoeken van de kruiden, want dit kon nog wel een paar dagen duren. Maar ze had het nu eenmaal druk nu Sparrow uit was gevallen. Ze moest nog heel wat taken inhalen en tegelijkertijd de nieuwe gevallen behandelen die bij haar binnen kwamen. "Er zijn veel kruiden die niet te vinden zijn in ons territorium en ik vroeg me dus af hoe ik die kruiden, die in andere territoria groeien, kan verzamelen." Ze trok een beetje twijfelachtig met haar oortjes. Dit was misschien een heel neutrale vraag, maar het was iets waar ze geen weet van had. Dit was haar nog niet verteld. Het was ook niet nuttig geweest in Leafbare, wanneer alle hoopjes kruiden al volledig waren aangevuld. Ze had onder andere jeneverbessen nodig, bladeren van de frambozenstruik en nog veel meer. Dit waren zeer effectieve kruiden en planten, maar deze kon je niet vinden op de open vlakte van Windclan. Lizardpaw was even stil om Acefray de kans te geven om te antwoorden. Ze had nog veel meer in één keer willen afratelen, maar wist dat het anders te veel in keer zou worden. Lizardpaw had de ambitie om een grootse medicine cat te worden, maar ze was er op dit moment nog niet helemaal klaar voor wat betreft de training. Er waren nog steeds kleine details waar ze geen weet van had of die ze nog niet kende. Misschien dat ze Acefray ook nog kon vragen naar hoe hij het had gedaan, om zelf dingen te ontdekken die niemand hem had kunnen aanleren.
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitimema 4 apr 2016 - 14:35

Hij luisterde naar het antwoord van de ander en keek wat teleurgesteld toen er vastgesteld werd dat ze het niet zou weten. De uitleg zorgde er tevens voor dat hij zich druk maakte, want deze omschrijving kon liggen bij grote problemen of enkel koortswanen. Bij het laatste, wat er wat twijfelend uit was gekomen, viel zijn linkeroor uit positie. “Zelfs wij kunnen niet weten wat Starclan heeft gepland” Sprak hij wat bitter. Hij had die clan vol dooie nog steeds niet vergeven. Allemaal leuk en aardig hoor, Medicine cat worden, maar alles waar hij om had gegeven had hij hiervoor moeten opgeven. Zijn rang, zijn partner, zijn kits. Hij verdiende op z’n minst de kans wat te mokken op zijn tijd. “Misschien kan ik eens een kijkje nemen naar Sparrow? Ik durf niks te beloven dat ik er ook iets aan zou kunnen doen, maar toch” Hij wist dat hij hier toestemming voor zou krijgen, ze mochten hem immers niet in de weg staan als het over het werk ging. Dit was een regel waar hij zeker misbruik van maakte, maar hoe dan ook bedoelde hij het nu goed. Hierna ging het gesprek over naar de vragen van de jonge kattin. Blijkbaar was deze gisteren pas begonnen met kruiden uitzoeken, wat zeker geen gewenste tijd was. Zelf had hij zijn voorraad iedere kwartmaan al nagekeken voor wat hij nu moest doen. Je had gewoon bepaalde kruiden die je liever gebruikte, omdat je er daar meer van had, maar soms moest je het wat afwisselen. Maar hij kon het haar niet kwalijk nemen, er leunde veel op haar schouders. Ace had in ieder geval eens geknikt. Hierna kwam de eigenlijke vraag, die hij ook simpel kon beantwoorden. “Als medicine cat staan wij buiten de clan en de rivaliteit tussen de andere. Vandaar dat geen enkele clan ons aan mag vallen of onze taken in de weg mag zitten, en wij geen gewonde kat mogen weigeren omdat deze niet van onze clan afkomstig is. Vandaar dat als het nodig is we de grenzen kunnen overtreden voor planten en kruiden, maar het word toch het meeste gewaardeerd als je dicht bij de grenzen blijft of het eerst aan de Medicine cat van die clan vraagt, tijdens de meeting ofzo.” Legde hij simpelweg uit. Even dacht hij na en voegde toen nog iets aan zijn uitleg toe "Dat laatste is vooral voor de goede manieren" Het was een vreemd idee, vooral omdat hij later bij het clubje was gekomen. Eerst draaide alles rond zijn eigen clan, en nu, nu stond hij er half buiten. Maar ze hadden nu eenmaal hun eigen regels en gewoontes, en hij was blij dat hij de meeste had geleerd door te praten met de oudere leden van Shadowclan. Ace hoopte dat het nu wat duidelijker was voor Lizard, en hij keek haar afwachtend aan in de veronderstelling dat er nog meer vragen zouden volgen.
Lizardpath
Member
Yanthe
2180
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitimema 4 apr 2016 - 15:08

Even beet ze op haar lip bij wat hij zei over Starclan. Je zou het niet zeggen, maar Starclan had veel meer macht dan iedereen wel dacht. Ze beslisten niet alleen over kleine dingen zoals het weer, maar ook leven en dood lag in hun poten. “Misschien kan ik eens een kijkje nemen naar Sparrow? Ik durf niks te beloven dat ik er ook iets aan zou kunnen doen, maar toch” Lizard knikte kort bij wat hij zei. Dat zou een geweldig idee zijn, maar toch wilde ze hier nog even mee wachten. Misschien werd het plots wel wat beter, wie weet. "Ik wil graag nog even aanzien hoe de ziekte vordert. Maar ik zal je een seintje geven wanneer je eens langs mag komen." zei ze met een dankbaar knikje. Ze luisterde verder naar het antwoord dat hij gaf op haar eerste vraag. "En als ik poten te kort kom, kan ik dan zomaar een warrior of apprentice meenemen?" vroeg ze vervolgens toch maar. Ze had het al vaak voorgehad dat ze anderen mee nam op een zoektocht naar kruiden. Niet omdat ze met iemand wilde praten onderweg, maar wel omdat ze onmogelijk alles in één keer kon meenemen. Of ze moest natuurlijk 3keer over en weer lopen. Maar daar verspilde ze alleen tijd mee. Tijd was echt een vijand van elke Medicine cat en apprentice. "En er was nog één klein vraagje dat ik had rond de kruiden. Heb jij enkele tips voor mij waarmee ik zelf dingen kan leren en ontdekken, zonder dat ik steeds hulp moet vragen aan andere Medicine cats?" Het was misschien een vreemde vraag, maar Lizard wilde niet voor elk probleem naar een ander territorium gaan. Ook wilde ze wat zekerder op haar poten staan. De apprentice draaide even haar kopje naar achteren. Achter de struiken die rond de open plek van het kamp lagen, zag ze enkele katten zitten. Ze waren natuurlijk nieuwsgierig naar haar en waarom ze hier was. Daar was niets mis mee, maar met die gedachte dempte de poes wel automatisch haar stem wat.
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitimeza 7 mei 2016 - 14:05

De grijze kater leefde mee met de apprentice voor hem. Het was logisch dat ze het hier moeilijk had met de ziekte van haar mentor. Toch vond hij dat alle keuzes bij Lizardpaw lagen, en hij had er ook alle vertrouwen in dat ze dit moest kunnen. Want tja, als híj, de meest fysieke en mentaal sloomste kat het allemaal kon. Dan zou het voor vlekje hier ook geen probleem moeten zijn. Vandaar dat hij knikte bij haar woorden. “Is goed, ik heb er alle vertrouwen in dat Sparrow niet in betere poten had kunnen liggen” Een beetje zelfvertrouwen zou de ander nooit verkeerd doen. Toen ze verder nog vroeg of ze iemand mee mocht nemen dacht hij even na. Uiteindelijk grijnsde hij lichtelijk door zijn eigen gedachte en schudde zijn hoofd kort, om zichzelf weer op orde te krijgen. “Ja hoor, dat moet geen probleem zijn, of je moet de halve clan meenemen.” Zijn jongensachtige blik glom weer even in zijn groene ogen. “En soms moet je eens het risico nemen voor je clan wat grenzen overtreden betreft” Lizardpaw moest niet weten hoe vriendelijk hij was naar de grensjes toe. Nu was hij al meerdere malen zonder blikken of blozen andermans gebied in gegaan, voornamelijk in afkeuren van Inner. Maar alles was goed afgelopen en dit hoorde nu ook bij de Ace-lessen. Toen de volgende vraag al volgde moest hij even zuchten, omdat hij het persoonlijk kende. Natuurlijk had hij nog twee katten rondlopen in de clan die ervaren waren in het vak, maar om steeds aan hun nek te hangen was niet de bedoeling. Daarbij was de grote kater niet gemakkelijk geweest in zijn lot te accepteren. “Heb zelfvertrouwen, je vermoord iemand minder makkelijk dan je zou denken” Lekker rechtuit zoals altijd, hij leek zijn subtielloze manieren niet eens op te merken. “Gewoon veel kruiden verzamelen en ze met elkaar vergelijken. Je kent de basis wel, verdeel de planten in groepen en geef ze in kleine dosissen of proef ze eerst zelf. Begin ook met verse planten, die hebben minder effect als gedroogde en zijn dus veiliger om mee te oefenen.” Gewoon doen, niet te veel nadenken. Bittere planten, planten met hetzelfde blad, bloeitijd en groeiplaats. Al die dingen konden erop wijzen dat ze op dezelfde manier werkte. “Zorg wel dat je bij de bekende planten blijft uit je eigen clan, als je jezelf dingen aanleert. Daar ken je de meeste kenmerken van” Hij was nog altijd slechter met Riverclan planten dan die uit andere clans. Omdat hij die het minste gebruikte en er nooit kwam. Simpel als dat.
Lizardpath
Member
Yanthe
2180
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitimema 9 mei 2016 - 22:20

Ondanks dat ze zich eerder niet zo op haar gemak voelde zo in een ander kamp, wist Acefray haar wel op d'r gemak te stellen. “En soms moet je eens het risico nemen voor je clan wat grenzen overtreden betreft” Een geamuseerde grijns verscheen op haar snoetje bij wat hij zei. "Dat snap ik helemaal." mauwde de kattin. Al zou ze de komende moons zeker niet alleen op pad meer mogen gaan, aangezien er een oorlog woedde tussen Riverclan en Windclan. Iets waar Shadowclan waarschijnlijk niet van op de hoogte was. De apprentices zei er verder ook niets over. “Gewoon veel kruiden verzamelen en ze met elkaar vergelijken. Je kent de basis wel, verdeel de planten in groepen en geef ze in kleine dosissen of proef ze eerst zelf. Begin ook met verse planten, die hebben minder effect als gedroogde en zijn dus veiliger om mee te oefenen.” Ze luisterde in stilte naar wat de kater zei. Dit was niet niets. Hij gaf haar tips, dingen die haar konden helpen in de toekomst en mogelijk ook haar clan. Maar zo ging het nu eenmaal tussen Medicine cats. Ze stonden tussen de clans in en mochten zich niet laten leiden door de spanningen die er tussen de clans in hingen. Ze knikte nog even bij wat de kater als laatste zei, over het vermijden van planten uit andere territoria. "Heel erg bedankt, Acefray." zei Lizardpaw zachtjes en liet haar blik even naar buiten gaan. De zon was duidelijk al gezakt, wat haar zei dat ze best kon vertrekken, moest ze voor zonsondergang in het kamp willen zijn. "Zie ik je op de Gathering terug?" Jaja, de Gathering kwam langzamerhand ook weer in zicht. Dit was echter een heel speciale Gathering, want dit zou Lizard's eerste Gathering ooit zijn. En dat was toch wel iets om gezonde zenuwen voor te hebben. Ze hoopte dat Sparrow tegen die tijd ook genezen was, dan kon ze samen met hem gaan en had ze iemand om nog dingen aan te vragen over de Gathering zelf.
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitimema 16 mei 2016 - 22:28

De grijze kat vond het eens fijn te kunnen helpen en advies te mogen geven. Het gaf hem een beetje het gevoel dat hij zijn werk goed deed. Stiekem hoopte hij ook dat dit Innerstar opmerkte zodat hij het idee zou krijgen dat hij niet meer op de hitlist stond. Soms had de kater het gevoel dat hij niet zo goed samen ging met het rechtvaardige gedrag van zijn clan. Hoe dan ook, de kat voor hem. Deze bedankte hem waardoor hij een vriendelijke glimlach terug gunde. “Vergeet niet dat ik altijd open sta voor meer vragen” Drukte hij haar nog even op het hart. Hopelijk was het niet nodig en werd Sparrow snel beter. Hij had de kat wel gemogen, al was dit vooral omdat deze rond zijn leeftijd was geweest. Bij de laatste vraag grijnsde hij breed. “Zeker, vergeet niet om even langs te komen en hallo te zeggen” Kwam er nog geamuseerd uit. Hij ging nu altijd mee naar de gatherings, of er moest iets dringends zijn bij de clan zelf. Aangezien dat niet zo was zou hij kunnen meegenieten van de roddels en alles wat dit verder te bieden had. Hij stond nu ook op, waardoor zijn opmerkzame groteverschil weer te merken was. “Ik neem aan dat Innerstar je weer terugbrengt? Dus als je nog kruiden nodig heb van hier zou ik het nu zeggen” Nu was ze er toch. Jammer genoeg stond Shadowclan bekend om niet al te veel kruiden te hebben, maar er waren altijd planten die het moeras als voorkeur gaven, iets waar hij vrij zeker van was dat windclan het niet zou hebbem. Je wist dus maar nooit.
Lizardpath
Member
Yanthe
2180
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitimema 16 mei 2016 - 22:56

“Vergeet niet dat ik altijd open sta voor meer vragen” Lizardpaw glimlachte bij wat de kater zei. "Dat zal ik onthouden." mauwde de poes warm, blij dat Acefray haar zo graag wilt helpen. Een kleine grijns verscheen op haar snoetje bij wat hij vervolgens zei op haar eerdere vraag in verband met de gathering. "Zeker weten!" grinnikte ze en ging vervolgens alvast recht staan. “Ik neem aan dat Innerstar je weer terugbrengt? Dus als je nog kruiden nodig heb van hier zou ik het nu zeggen” De medicine cat apprentice liet haar blik veen over de stapeltjes kruiden gaan, die in Acefray's den lagen. Ze wilde zeggen dat ze niets nodig had, totdat ze het hoefblad zag liggen. Dat hielp zeer goed voor de hoest en dat was een kruid dat ze niet zomaar kon vinden in Windclan, of ze moest naar de grens van Riverclan gaan. Maar dat was, zowel voor haar als, voor alle katten van Windclan nogal gevaarlijk in deze periode. Ze wist dat Everstar al een tijdje rondliep met een nare hoest, iets wat misschien wel van pas kon komen. "Met een paar blaadjes hoefblad, zou ik heel blij mee zijn." zei ze uiteindelijk met een klein knikje op zijn laatste vraag. Ze ging er van uit dat Innerstar haar terug zou brengen, omdat ze zelf de weg misschien niet zou terug vinden. Dit was namelijk haar eerste keer dat ze zo diep in een ander territorium zat.
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 0:51

Ze had hem niet weten te vinden en was daarom bezig gegaan in het kamp zelf. De wanden versterken bij de nursery. Praten over de trainingen met de apprentices. Achterhalen hoe het ging in het kamp. Dat was ook een taak van de leader. Je moest weten hoe het ging in het kamp om dingen te kunnen verbeteren, aan te sterken, of juist meer los te laten. Zo werkte het. Ondertussen hield ze ook de medicine cat in de gaten. Ze had graag gewild dat Acefray iets meer had gehad van Lizardpaw. Iets meer dat voorzichtige, dat alerte en het niet meteen vertrouwen van andere katten buiten het kamp. Ze was beleefd, maar echt vriendschappelijk? Nee, dat weer niet, maar wel netjes en beleefd. Wat ze kon waarderen. Je wist nog altijd aan haar dat het geen clangenoot was. En andersom. Dat was iets wat Innerstar belangrijk vond. En ze verwachtte van andere clangenoten dat ze zich ook zo gedroegen in Shadowclan. Helaas waren haar verwachtingen soms misplaatst en werd ze wel eens teleurgesteld als Clan leader zijnde.
Innerstar besloot dat het lang genoeg had geduurd en ging terug naar de medicine cat den, waar ze buiten bleef wachten. "Hoe ver zijn jullie?" Vroeg Innerstar, waarna ze afwachtte op de reacties.
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 23:17

De ander verklaarde dat ze hoefblad nodig had, en hij knikte er even bij. Dat had hij wel liggen. Net voor hij zich om had gedraaid kwam de leader weer aanlopen. De grijze kater keek haar kort aan. “Ik ga nog wat hoefblad pakken en dan zijn we klaar” Zei hij op een simpele toon, waarna hij zijn woorden daad aan deed en zijn den binnen liep. Hier kwam hij al snel bij zijn kruiden hoopje en pakte er enkele blaadjes vanaf. Hij had er dan niet geweldig veel van, hij nam hetgene wat hij zeker weten kon missen. Deze blaadjes legde hij op een van de pakbladeren en nam het pakketje toen naar de apprentice, waar hij het voor haar poten legde. “Hier is het dan” sprak hij nog altijd vriendelijker dan dat hij wist dat de zwarte kattin leuk zou vinden. Ooit moest hij er nog wat aan gaan doen, Tall was er overheen gekomen, maar bij hem was het nu hij ouder werd juist erger dan tevoren.. Al wou hij zichzelf ook niet blootstellen aan trainingen van de leadster. Eigenlijk wou hij nergens met de kattin naar toe zonder dat er ooggetuigen bij waren. Maar goed, je kon niet alles hebben. Vandaar dat hij nu rustig beide poezen aan keek tot het duidelijk was dat ze terug zouden gaan en zijn hulp niet meer gewenst was.
Lizardpath
Member
Yanthe
2180
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitimeza 21 mei 2016 - 20:26

Ze poes draaide haar kopje om toen ze de stem van Innerstar hoorde. De leader vroeg zich af hoe ver ze stonden. Nog voor de apprentice kon antwoorden, antwoordde Acefray al. Ze knikte kort als instemmend gebaar. Lizardpaw's oortjes draaiden zich in Acefray's richting toen hij een enkele hoefbladeren voor haar poten neerlegde. Doordat ze in enkele pakbladeren zaten, waren ze makkelijk te vervoeren. Ze boog kort haar kopje, als dankbaar gebaar en richtte zich vervolgens op Innerstar. "Ik ben klaar om te vertrekken," mauwde de poes vervolgens, nog even een glimlach op Acefray richtend. Ze boog zich naar voor om het stapeltje bladeren op te tillen, klaar om te vertrekken met Innerstar of een andere kat die haar naar de grens zou brengen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: She asked for you   She asked for you Icon_minitime

She asked for you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: