|
|
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 16:40 | |
| - Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Hii guys, net terug van pianoles en boodschappen doen :3 vanavond lekker voor me zelf koken *alweer*
Anyway iemand een topicje met Sweet? ^^ Eentje met Ruub? :3
Durft je dat wel aan? Gheghe xD sure, maar jij maakt >3
Hmm, ik durf wel maar Ruub denk ik niet zo xD
Hahaha xD, Ruby is meer een fluffy angsthaas dan een kat x3 De muizen eten Ruub eerder dan hij een muis xD Omg heb je weer je lolbroek aangetrokken vandaag? XD Waarom was je op school niet zo gezellie xD |
|
| |
ℵ Maris 65 Actief Move, bleed, stand still, repeat.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 16:40 | |
| - Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Hii guys, net terug van pianoles en boodschappen doen :3 vanavond lekker voor me zelf koken *alweer*
Hahaha xD, Ruby is meer een fluffy angsthaas dan een kat x3 De muizen eten Ruub eerder dan hij een muis xD Omg heb je weer je lolbroek aangetrokken vandaag? XD Waarom was je op school niet zo gezellie xD Die zit het lekkerste xD Omdat jij dat al was |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 16:44 | |
| - Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
Hahaha xD, Ruby is meer een fluffy angsthaas dan een kat x3 De muizen eten Ruub eerder dan hij een muis xD Omg heb je weer je lolbroek aangetrokken vandaag? XD Waarom was je op school niet zo gezellie xD Die zit het lekkerste xD Omdat jij dat al was Wauw xD sarcastische kind, Kuch zo ken ik je weer Kuch Ik weet het, *maakt diepe buiging* Ik ben ook zongoed in gezellig zijn B) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 16:45 | |
| - Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
Hahaha xD, Ruby is meer een fluffy angsthaas dan een kat x3 De muizen eten Ruub eerder dan hij een muis xD Omg heb je weer je lolbroek aangetrokken vandaag? XD Waarom was je op school niet zo gezellie xD Die zit het lekkerste xD Omdat jij dat al was
Wauw xD sarcastische kind, Kuch zo ken ik je weer Kuch Ik weet het, *maakt diepe buiging* Ik ben ook zongoed in gezellig zijn B) Als je die gezelligheid nou ook nog eens zou laten zien xD |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 16:48 | |
| Say zit er eigenlijk ergens in de wc, sc of rc een nestje aan te komen?
Mooi hoe het hier altijd overvloed is aan nestjes en daarna een hele tijd niets |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 16:49 | |
| - Klikklik:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
Hahaha xD, Ruby is meer een fluffy angsthaas dan een kat x3 De muizen eten Ruub eerder dan hij een muis xD Omg heb je weer je lolbroek aangetrokken vandaag? XD Waarom was je op school niet zo gezellie xD Die zit het lekkerste xD Omdat jij dat al was
Wauw xD sarcastische kind, Kuch zo ken ik je weer Kuch Ik weet het, *maakt diepe buiging* Ik ben ook zongoed in gezellig zijn B)
Als je die gezelligheid nou ook nog eens zou laten zien xD Toen ik kon kiezen tussen hersens of gezelligheid ben ik blijkbaar in de verkeerde rij gestaan shit happends you know, nou ja ik heb gelukkig wel een stel hersens gekregen >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 16:51 | |
| - Sweetheart schreef:
- Klikklik:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
Wauw xD sarcastische kind, Kuch zo ken ik je weer Kuch Ik weet het, *maakt diepe buiging* Ik ben ook zongoed in gezellig zijn B)
Als je die gezelligheid nou ook nog eens zou laten zien xD Toen ik kon kiezen tussen hersens of gezelligheid ben ik blijkbaar in de verkeerde rij gestaan shit happends you know, nou ja ik heb gelukkig wel een stel hersens gekregen >3 Bij mij was de hoop al verloren dus gaven ze me een pak zaagsel xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 16:53 | |
| - Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Klikklik:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
Als je die gezelligheid nou ook nog eens zou laten zien xD
Toen ik kon kiezen tussen hersens of gezelligheid ben ik blijkbaar in de verkeerde rij gestaan shit happends you know, nou ja ik heb gelukkig wel een stel hersens gekregen >3 Bij mij was de hoop al verloren dus gaven ze me een pak zaagsel xD Ah shit man, das Mousedung up xD vandaar dat er vorige keer allemaal zaagsel uit je oor kwam..? Gheghe xD Anyway, ga nou het topicje maken voordat ik je morgen een schop onder je reet verkoop. :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 16:56 | |
| - Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Klikklik:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
- Rubisque schreef:
- Sweetheart schreef:
Als je die gezelligheid nou ook nog eens zou laten zien xD
Toen ik kon kiezen tussen hersens of gezelligheid ben ik blijkbaar in de verkeerde rij gestaan shit happends you know, nou ja ik heb gelukkig wel een stel hersens gekregen >3
Bij mij was de hoop al verloren dus gaven ze me een pak zaagsel xD Ah shit man, das Mousedung up xD vandaar dat er vorige keer allemaal zaagsel uit je oor kwam..? Gheghe xD Anyway, ga nou het topicje maken voordat ik je morgen een schop onder je reet verkoop. :'3 Ja ja rusig aan xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 17:04 | |
| Guys stop met het volledig negeren van legit vragen xD
@Anouk - Volgens mij niet echt (niet dat ik echt op de hoogte ben though...) Shadowclan iig niet, en riverclan volgens mij ook niet.. Je kan Marlie stalken om kits te krijgen met Sweetheart >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 17:05 | |
| - Tallshadow schreef:
- Guys stop met het volledig negeren van legit vragen xD
@Anouk - Volgens mij niet echt (niet dat ik echt op de hoogte ben though...) Shadowclan iig niet, en riverclan volgens mij ook niet.. Je kan Marlie stalken om kits te krijgen met Sweetheart >3 Noooo niet weer stalken!! *kruipt in een hoekje* xD anyway wie wilt er nou een kitten van Sweety zijn? She is the badass mother ever.. You don't want that |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 17:08 | |
| - Sweetheart schreef:
- Tallshadow schreef:
@Anouk - Volgens mij niet echt (niet dat ik echt op de hoogte ben though...) Shadowclan iig niet, en riverclan volgens mij ook niet.. Je kan Marlie stalken om kits te krijgen met Sweetheart >3
Noooo niet weer stalken!! *kruipt in een hoekje* xD anyway wie wilt er nou een kitten van Sweety zijn? She is the badass mother ever.. You don't want that Ken jij enig andere mogelijkheden dan?! Ik niet echt xD Een badass moeder is cool >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 17:08 | |
| - Sweetheart schreef:
- Tallshadow schreef:
@Anouk - Volgens mij niet echt (niet dat ik echt op de hoogte ben though...) Shadowclan iig niet, en riverclan volgens mij ook niet.. Je kan Marlie stalken om kits te krijgen met Sweetheart >3
Noooo niet weer stalken!! *kruipt in een hoekje* xD anyway wie wilt er nou een kitten van Sweety zijn? She is the badass mother ever.. You don't want that Sweety is beter als beter dan Ruub hoor, die kruipt bang in een hoekje xD |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 17:09 | |
| grr, waarom wilt mijn tekst nooit in het midden staan? is dat zo Justify of zoiets? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 17:11 | |
| - Tallshadow schreef:
- Sweetheart schreef:
- Tallshadow schreef:
Noooo niet weer stalken!! *kruipt in een hoekje* xD anyway wie wilt er nou een kitten van Sweety zijn? She is the badass mother ever.. You don't want that Ken jij enig andere mogelijkheden dan?! Ik niet echt xD Een badass moeder is cool >3 Uhm.. Nope xD misschien is Sweet toch de beste oplossing voor de kittencrisis :'3 @Ruub, Schijtert xD @Inner, *kom eventje niet op je naam* Ook niet als je - Code:
-
<blockquote> tekst <blockquote> gebruikt? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 17:14 | |
| Zo'n soort moeder lijkt me niet handig nee xD @Zoé, bedoel je - Code:
-
[justify]<blockquote>[/justify] |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 17:15 | |
| @Emma; awel, dat gebruik ik, maar het wilt maar niet in het midden staan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 17:20 | |
| Waar type je dan precies? Want als het goed is zou dat moeten werken, ik doe het ook altijd op deze manier. |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 maa 2016 - 17:22 | |
| MARLIE LAAT SWEET KITTENS KRIJGEN DAT IS PERFECT *stalk stalk stalk* |
|
| |