|
|
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 maa 2016 - 20:03 | |
| Dat moment dat je magister wil starten maar dat er staat dat je al ingelogd ben op een ander venster, terwijl dat helemaal niet zo is... >,< |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 maa 2016 - 20:45 | |
| Nieuwe rijbroek en kousen gekocht! c: En ook eindelijk een fatsoenlijke cap x'D
Mijn arme ma.. d'r portemonnee is weeral blut door mij :') |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 maa 2016 - 22:00 | |
| - Chestnutkit schreef:
- Dat moment dat je magister wil starten maar dat er staat dat je al ingelogd ben op een ander venster, terwijl dat helemaal niet zo is... >,<
Even bij geschiedenis je cookies en cache geheugen legen! Werkt bij mij altijd! c: |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 6:59 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 7:30 | |
| |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 7:38 | |
| Ooh Marieke ik wilde nog zeggen dat je art echt héél mooi was! <3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 7:53 | |
| |
|
| |
San 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 8:17 | |
| een uur langer door slapen is fijn <3
Hey allemaal c; |
|
| |
Freedje 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 9:01 | |
| Omg, ik ken 'm echt al vier maanden deze maand en toch ben ik nog steeds nerveus voor elke keer dat ik naar hem toe ga. Dat is toch niet meer normaal? xD |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 9:15 | |
| Dat snap ik wel hoor Freedje. Bij mij ging dat pas weg toen we samen gingen wonen XD |
|
| |
Freedje 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 9:19 | |
| - Claw schreef:
- Dat snap ik wel hoor Freedje. Bij mij ging dat pas weg toen we samen gingen wonen XD
En hoe lang waren jullie toen samen? xD |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 9:21 | |
| Haha bijna 2 jaar, dus bereidt je maar voor =p |
|
| |
Freedje 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 9:33 | |
| - Claw schreef:
- Haha bijna 2 jaar, dus bereidt je maar voor =p
Oh boy xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 9:33 | |
| Maar het is gezonde spanning c: |
|
| |
Freedje 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 9:34 | |
| Ja dat wel ja, maar sommige dingen bij gezonde spanning heb ik liever niet, hoor hahahha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 9:35 | |
| Haha, don't worry dear :3 |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 9:39 | |
| - Oceanheart schreef:
- Omg, ik ken 'm echt al vier maanden deze maand en toch ben ik nog steeds nerveus voor elke keer dat ik naar hem toe ga. Dat is toch niet meer normaal? xD
Freedje schat, ik heb 't nog steeds :') maar ik ben dan ook nogal stresserig over like everything xD Also, Julia dear, gefeliciteerd met je rang <3 |
|
| |
Freedje 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 9:41 | |
| - Honeyscent schreef:
- Oceanheart schreef:
- Omg, ik ken 'm echt al vier maanden deze maand en toch ben ik nog steeds nerveus voor elke keer dat ik naar hem toe ga. Dat is toch niet meer normaal? xD
Freedje schat, ik heb 't nog steeds :') maar ik ben dan ook nogal stresserig over like everything xD
Also, Julia dear, gefeliciteerd met je rang <3 Ik was dat vroeger ook, maar nu heb ik bepaalde dingen meer een plaatsje kunnen geven. Hoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik nog steeds stikzenuwachtig word als ik naar een onbekende plaats moet rijden met de auto en niet weet hoe veel parkeergelegenheid daar is xD (dit klinkt dom) |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 9:43 | |
| - Oceanheart schreef:
- Honeyscent schreef:
- Oceanheart schreef:
Freedje schat, ik heb 't nog steeds :') maar ik ben dan ook nogal stresserig over like everything xD
Also, Julia dear, gefeliciteerd met je rang <3 Ik was dat vroeger ook, maar nu heb ik bepaalde dingen meer een plaatsje kunnen geven. Hoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik nog steeds stikzenuwachtig word als ik naar een onbekende plaats moet rijden met de auto en niet weet hoe veel parkeergelegenheid daar is xD (dit klinkt dom) Hahaha :') zo erg klinkt 't niet eens ^^' |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 apr 2016 - 9:44 | |
| - Honeyscent schreef:
- Oceanheart schreef:
- Honeyscent schreef:
- Oceanheart schreef:
Also, Julia dear, gefeliciteerd met je rang <3 Ik was dat vroeger ook, maar nu heb ik bepaalde dingen meer een plaatsje kunnen geven. Hoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik nog steeds stikzenuwachtig word als ik naar een onbekende plaats moet rijden met de auto en niet weet hoe veel parkeergelegenheid daar is xD (dit klinkt dom) Hahaha :') zo erg klinkt 't niet eens ^^' Wat ook niet zo handig is is als je een examen moet gaan doen en je krijgt vijf minuten van te voren last van je blaas XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|