Algemene Onzin Topic - Pagina 42

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende
Chestnutkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimedo 31 maa 2016 - 20:03

Dat moment dat je magister wil starten maar dat er staat dat je al ingelogd ben op een ander venster, terwijl dat helemaal niet zo is... >,<
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimedo 31 maa 2016 - 20:45

Nieuwe rijbroek en kousen gekocht! c:
En ook eindelijk een fatsoenlijke cap x'D

Mijn arme ma.. d'r portemonnee is weeral blut door mij :')
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimedo 31 maa 2016 - 22:00

Chestnutkit schreef:
Dat moment dat je magister wil starten maar dat er staat dat je al ingelogd ben op een ander venster, terwijl dat helemaal niet zo is... >,<

Even bij geschiedenis je cookies en cache geheugen legen! Werkt bij mij altijd! c:
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 6:59

Goeiemorgen C:
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 7:30

morning :3
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 7:38

Ooh Marieke ik wilde nog zeggen dat je art echt héél mooi was! <3
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 7:53

Goodmorning ^^
Heavestep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 DPKsfdL
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 8:17

een uur langer door slapen is fijn <3

Hey allemaal c;
Oceanheart
Member
Freedje
167
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 9:01

Omg, ik ken 'm echt al vier maanden deze maand en toch ben ik nog steeds nerveus voor elke keer dat ik naar hem toe ga. Dat is toch niet meer normaal? xD
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 9:15

Dat snap ik wel hoor Freedje. Bij mij ging dat pas weg toen we samen gingen wonen XD
Oceanheart
Member
Freedje
167
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 9:19

Claw schreef:
Dat snap ik wel hoor Freedje. Bij mij ging dat pas weg toen we samen gingen wonen XD

En hoe lang waren jullie toen samen? xD
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 9:21

Haha bijna 2 jaar, dus bereidt je maar voor =p
Oceanheart
Member
Freedje
167
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 9:33

Claw schreef:
Haha bijna 2 jaar, dus bereidt je maar voor =p

Oh boy xD
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 9:33

Maar het is gezonde spanning c:
Oceanheart
Member
Freedje
167
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 9:34

Ja dat wel ja, maar sommige dingen bij gezonde spanning heb ik liever niet, hoor hahahha
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 9:35

Haha, don't worry dear :3
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 9:39

Oceanheart schreef:
Omg, ik ken 'm echt al vier maanden deze maand en toch ben ik nog steeds nerveus voor elke keer dat ik naar hem toe ga. Dat is toch niet meer normaal? xD

Freedje schat, ik heb 't nog steeds :') maar ik ben dan ook nogal stresserig over like everything xD

Also, Julia dear, gefeliciteerd met je rang <3
Oceanheart
Member
Freedje
167
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 9:41

Honeyscent schreef:
Oceanheart schreef:

Freedje schat, ik heb 't nog steeds :') maar ik ben dan ook nogal stresserig over like everything xD

Ik was dat vroeger ook, maar nu heb ik bepaalde dingen meer een plaatsje kunnen geven. Hoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik nog steeds stikzenuwachtig word als ik naar een onbekende plaats moet rijden met de auto en niet weet hoe veel parkeergelegenheid daar is xD (dit klinkt dom)
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 9:43

Oceanheart schreef:
Honeyscent schreef:
Oceanheart schreef:

Ik was dat vroeger ook, maar nu heb ik bepaalde dingen meer een plaatsje kunnen geven. Hoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik nog steeds stikzenuwachtig word als ik naar een onbekende plaats moet rijden met de auto en niet weet hoe veel parkeergelegenheid daar is xD (dit klinkt dom)

Hahaha :') zo erg klinkt 't niet eens ^^'
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 9:44

Honeyscent schreef:
Oceanheart schreef:
Honeyscent schreef:
Oceanheart schreef:

Hahaha :') zo erg klinkt 't niet eens ^^'

Wat ook niet zo handig is is als je een examen moet gaan doen en je krijgt vijf minuten van te voren last van je blaas XD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 42 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: