|
|
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:06 | |
| - Heavestep schreef:
- Thornflame schreef:
- Heavestep schreef:
- Thornflame schreef:
- Heavestep schreef:
- Thornflame schreef:
- Dat moment dat je in de kappersstoel bijna in slaap valt xD
ik heb een grote angst voor kappers
x3 Waarom dat? xD
Nou ik heb slechte ervaringen plus ik heb HEEL moeilijk en gevoelig haar (en hoofdhuid) en ik hou er niet van als mensen (voor die ik niet ken) aan mijn haar zitten. Simpel omdat het gewoon super veel pijn doet. dus als ik bij een kapper komt zit ik meestal te huilen ;') Da's heftig ;_; Zit je dan ook niet steeds bijna te huilen als je je eigen haar moet kammen? o.O
Licht er aan, als ik her zelf doe dan niet (maar doe het wel erg langzaam en voorzichtig) als mijn moeder het doet heb ik wel veel pijn en als ik bij de kaper kom dan moet ik meestal wel huilen Het enige probleem dat ik met mijn hoofdhuid heb is dat het soms verschrikkelijk jeukt, maar daar blijft het dan ook bij |
|
| |
San 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:08 | |
| - Thornflame schreef:
- Heavestep schreef:
- Thornflame schreef:
- Heavestep schreef:
- Thornflame schreef:
- Heavestep schreef:
- Thornflame schreef:
x3 Waarom dat? xD
Nou ik heb slechte ervaringen plus ik heb HEEL moeilijk en gevoelig haar (en hoofdhuid) en ik hou er niet van als mensen (voor die ik niet ken) aan mijn haar zitten. Simpel omdat het gewoon super veel pijn doet. dus als ik bij een kapper komt zit ik meestal te huilen ;') Da's heftig ;_; Zit je dan ook niet steeds bijna te huilen als je je eigen haar moet kammen? o.O
Licht er aan, als ik her zelf doe dan niet (maar doe het wel erg langzaam en voorzichtig) als mijn moeder het doet heb ik wel veel pijn en als ik bij de kaper kom dan moet ik meestal wel huilen Het enige probleem dat ik met mijn hoofdhuid heb is dat het soms verschrikkelijk jeukt, maar daar blijft het dan ook bij
das ook pittig vervelend is het de hele tijd of alleen soms?
|
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:13 | |
| - Heavestep schreef:
- Thornflame schreef:
- Heavestep schreef:
- Thornflame schreef:
- Heavestep schreef:
- Thornflame schreef:
- Heavestep schreef:
- Thornflame schreef:
x3 Waarom dat? xD
Licht er aan, als ik her zelf doe dan niet (maar doe het wel erg langzaam en voorzichtig) als mijn moeder het doet heb ik wel veel pijn en als ik bij de kaper kom dan moet ik meestal wel huilen Het enige probleem dat ik met mijn hoofdhuid heb is dat het soms verschrikkelijk jeukt, maar daar blijft het dan ook bij
das ook pittig vervelend is het de hele tijd of alleen soms?
Alleen soms, maar soms sta ik dan in 'n winkel en dan wil ik niet dat heel m'n haar overeind schiet als ik krab, dus tik ik er zo met m'n knokkel tegenaan en dat komt echt dom over XD |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:14 | |
| |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:15 | |
| CEEEEEEEEEEEEEEEEEEES OMG CEES IK FLIPTE HELEMAAL TOEN IK JOU NAAM ZAG.
HELLO<3 |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:18 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:20 | |
| Goed goed c:
Met jou??
BLIJF JE?? |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:21 | |
| - Milkypaw schreef:
- Hello people
Ik kan me je naam niet herinneren, maar hallo! ;D (ik ben ook een tijd inactief hier geweest) |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:24 | |
| Ook goed en waarschijnlijk niet, sorry : D Kwam gewoon even langs
En hi Freedje, ik geloof dat ik vooral actief was tijdens jouw afwezigheid en toen je net weer begon. Was ook Squirrelpaw en Timefall (of hoe die kater ook heette) : D |
|
| |
1 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:31 | |
| In welke clan moet Darktear? Ik weet het niet echt^^ |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:32 | |
| good evening people
@Darktear, kom bij riverclan c: |
|
| |
Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:33 | |
| Ben nog steeds bezig om die ene samenvatting over te schrijven voor de bio toets morgen.. xD |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:33 | |
| Guess wie nog eens binnen gevallen komt. Hey iedereen! Hoe gaat het met jullie? |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:34 | |
| LAURA MY BAE HUG ME WOMAN <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:39 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:40 | |
| HALLO CEES, HALLO LAURA!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ONVERWACHTE HOMESTUCK UPD8 |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:45 | |
| WSUP MIMSTERRR *huggg*
Hey Chi & Marieke! *3*
Damn de site is weer al zoveel veranderd sinds laatst :p Qua rangen dan enzo, layout is nog steeds dat prachtig werk. :p
Heeft iemand hier trouwens ervaring met haarkleuringen meerbepaald kleurshampoo? :p Ik vroeg me af of rode/roste kleurshampoo zou nemen op lichtbruin haar.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:46 | |
| I MISSED U BAE <3333 -huggggg- |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:53 | |
| I missed u too :c Ik wist zelfs niet dat je mod bent nu??? O-o (or did i forget lol) |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 maa 2016 - 18:55 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |