Algemene Onzin Topic - Pagina 26

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:43

Mijn vrienden waren echt amazing in mij in situaties brengen waar ik wel moest tho Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:47

Firepaw schreef:
Mijn vrienden waren echt amazing in mij in situaties brengen waar ik wel moest tho Razz

Gelukkig heb je nog altijd zo één vriend in je vriendengroep die echt niet onopvallend kan zijn xD
Alex
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 DPKsfdL
Jacqueline
104
Actief
she's a gorgeous mess of chaos, and you can see it in her eyes.

CAT'S PROFILE
Rank:
Alex
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:58

Ik kwam weer eventjes online toen ik de word count moest gebruiken om eens te berekenen hoeveel woorden ik al had voor mijn verslag. Ik ben weer is lui om op internet naar een word counter te zoeken x.x
Thornflame
Member
<3
397
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thornflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 15:58

Alex schreef:
Ik kwam weer eventjes online toen ik de word count moest gebruiken om eens te berekenen hoeveel woorden ik al had voor mijn verslag. Ik ben weer is lui om op internet naar een word counter te zoeken x.x

Typ je zoiets niet in Word dan...?
Alex
Member
Jacqueline
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Alex
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 16:05

Thornflame schreef:
Alex schreef:

Typ je zoiets niet in Word dan...?

Ik moest toch nog een paar plaatjes zoeken voor mijn frans ding cx en ik was weer afgeleid geraakt het feit dat ik nog steeds niet alle eieren heb gevonden.
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 16:07

Shark schreef:
Firepaw schreef:

Gelukkig heb je nog altijd zo één vriend in je vriendengroep die echt niet onopvallend kan zijn xD

Oh die van mij waren echt ehm, heel erg bezig met shippen. Ik had die jongen nie eens gezoend als t nie aan hun lag Razz
Alex
Member
Jacqueline
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Alex
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 16:13

Firepaw schreef:
Shark schreef:
Firepaw schreef:

Oh die van mij waren echt ehm, heel erg bezig met shippen. Ik had die jongen nie eens gezoend als t nie aan hun lag Razz

Mijn vriendinnen zijn nu bezig mij te shippen met iedere jongen waar ik tegen oploop of een blunder mee maak. Neem die keer dat de jongen waar ik half op crush mij opeens een knuffel gaf op de schaatsbaan bij het winter Openlucht Museum omdat hij bijna viel. Great... sindsdien weet ik het ook nie meer xc
Butterpact
Member
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 16:17

Alex schreef:
Firepaw schreef:
Shark schreef:
Firepaw schreef:

Mijn vriendinnen zijn nu bezig mij te shippen met iedere jongen waar ik tegen oploop of een blunder mee maak. Neem die keer dat de jongen waar ik half op crush mij opeens een knuffel gaf op de schaatsbaan bij het winter Openlucht Museum omdat hij bijna viel. Great... sindsdien weet ik het ook nie meer xc
Ik word altijd geshipt met één jongen in m'n klas, en ik vind heM opzich wel leuk en we passen wss ook wel bij elkaar, maar ik ben niet degene die verkering ga vragen. c:<
Alex
Member
Jacqueline
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Alex
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 16:19

Butterpaw. schreef:
Alex schreef:
Firepaw schreef:
Shark schreef:
Firepaw schreef:

Ik word altijd geshipt met één jongen in m'n klas, en ik vind het opzich wel leuk en we passen wss ook wel bij elkaar, maar ik ben niet degene die verkering ga vragen. c:<

Kjoet Very Happy I ship it. Ik zou me kapot schamen als ik verkering zou vragen en hij nee zou zeggen o.o Lijkt me zo vernederend. Ik ben wel is een keertje gevraagd door iemand die wist dat ik al 3 jaar (kleuter/vrienden liefde) met ene gast had. Bleek dat hij 5 andere meisjes ook leuk vond, aandachttrekker >.<
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 16:47

Nja bij mij was dat wel pas n crush op mn 16e en t was nie zo van ah wij vinden jullie leuk samen, het was meer van JIJ vind hem leuk en ik ga ervoor zorgen dat je met hem kan praten etc etc. x'D
Alex
Member
Jacqueline
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Alex
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 17:26

Iemand die nu tijd heeft om een setje te maken voor Joy? ^p^
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 17:28

Ff snel een dressuurboek gekocht.

Wat ben 'k toch een voorbeeldige leerling :')
Skullmask
Member
Bo//B//Botje
177
Actief

CAT'S PROFILE
Skullmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 17:33

Alex schreef:
Iemand die nu tijd heeft om een setje te maken voor Joy? ^p^

Ik wil het wel proberen.. ^^
Heavestep
Member
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 17:40

ik hou niet van inkleuren met veel te goedkopen potloden ;')
Thornflame
Member
<3
397
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thornflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 17:48

Dat moment dat je in de kappersstoel bijna in slaap valt xD
Heavestep
Member
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 17:51

Thornflame schreef:

ik heb een grote angst voor kappers

x3
Thornflame
Member
<3
397
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thornflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 17:53

Heavestep schreef:
Thornflame schreef:

x3

Waarom dat? xD
Heavestep
Member
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 17:55

Thornflame schreef:
Heavestep schreef:
Thornflame schreef:

x3

Waarom dat? xD

Nou ik heb slechte ervaringen plus ik heb HEEL  moeilijk en gevoelig haar (en hoofdhuid) en ik hou er niet van als mensen (voor die ik niet ken) aan mijn haar zitten. Simpel omdat het gewoon super veel pijn doet.  dus als ik bij een kapper komt zit ik meestal te huilen ;')
Thornflame
Member
<3
397
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thornflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 17:56

Heavestep schreef:
Thornflame schreef:
Heavestep schreef:
Thornflame schreef:

x3

Waarom dat? xD

Nou ik heb slechte ervaringen plus ik heb HEEL  moeilijk en gevoelig haar (en hoofdhuid) en ik hou er niet van als mensen (voor die ik niet ken) aan mijn haar zitten. Simpel omdat het gewoon super veel pijn doet.  dus als ik bij een kapper komt zit ik meestal te huilen ;')

Da's heftig ;_; Zit je dan ook niet steeds bijna te huilen als je je eigen haar moet kammen? o.O
Heavestep
Member
San
167
Actief

CAT'S PROFILE
Heavestep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimedi 29 maa 2016 - 17:57

Thornflame schreef:
Heavestep schreef:
Thornflame schreef:
Heavestep schreef:
Thornflame schreef:

x3

Waarom dat? xD

Da's heftig ;_; Zit je dan ook niet steeds bijna te huilen als je je eigen haar moet kammen? o.O

Licht er aan, als ik her zelf doe dan niet (maar doe het wel erg langzaam en voorzichtig) als mijn moeder het doet heb ik wel veel pijn en als ik bij de kaper kom dan moet ik meestal wel huilen
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: