|
|
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:00 | |
| - Sweetheart schreef:
- Smilehunter schreef:
- Haha dat kan ^^
En Sweeetie x Smile? Ja hoor, wie maakt? ^^ Ik zal wel maken -- OMYGOODDDD IEMAND KENT AURORA i'm sooooo happy right now |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:02 | |
| |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:03 | |
| ik geraak niet verder dan 6 eitjes XD |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:07 | |
| I HAVE A LUCKY DAAAY !!!! <3
Troost je Laura, ik heb er nog maar 1tje gevonden en ik weet niet eens zeker of het wel een geldig eitje is haha (nou 2 want tussen de pootjes ligt er ook eentje xD) |
|
| |
Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:08 | |
| Ik kan de laatste 2 niet vinden.. xD |
|
| |
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:08 | |
| Ik heb er nog geen 1 XD Heb geprobeerd om ze te zoeken maar toen werd ik lui (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:15 | |
| hha veel succes jullie dan! ik denk dat niemand niet al alle 10 heeft gevonden (?)
omg vandaag ging ik een tuincentrum in, en in die serres (twas dr serieus 30 graden of warmer) was een dierenwinkeltje gebouwd.. die hamsters, eekhoorns en chinchilla lagen echt te sterven van de warmte T^T zo zielig!
en ik heb in dat tuincentrum echt mooie zwart-witte kattenbeeldjes gezien *-* want for my B-day |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:18 | |
| |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:19 | |
| Hey there Yanthe
Aww die zielige beestjes :c |
|
| |
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:23 | |
| Ik heb vandaag een cactus gekocht in een pastel roze potje en ik ben helemaal gelukkig. -w- |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:25 | |
| - 'Lakepaw schreef:
- Ik heb vandaag een cactus gekocht in een pastel roze potje en ik ben helemaal gelukkig. -w-
ooh Juul ik hou van cactusjes <333 Maar op een of andere reden worden ze ziek ofzow ik weet het niet :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:26 | |
| wow juul, dat is fijn ;D ik had vroeger ook enkele cactussen in huis staan. |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:27 | |
| @Juul Leuk! Ik ben een keer gestruikeld over een kussen die op de grond lag (Don't ask me why) en toen wilde ik mezelf opvangen alleen mijn hand kwam tegen een cactus aan... |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:29 | |
| Cactussen zijn de beste planten. Die gaan niet snel dood x'D |
|
| |
Bo//B//Botje 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:30 | |
| - Lizardpaw' schreef:
- Cactussen zijn de beste planten. Die gaan niet snel dood x'D
bij mij wel, geloof me xD |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:31 | |
| - Cyber schreef:
- hha veel succes jullie dan! ik denk dat niemand niet al alle 10 heeft gevonden (?)
omg vandaag ging ik een tuincentrum in, en in die serres (twas dr serieus 30 graden of warmer) was een dierenwinkeltje gebouwd.. die hamsters, eekhoorns en chinchilla lagen echt te sterven van de warmte T^T zo zielig!
en ik heb in dat tuincentrum echt mooie zwart-witte kattenbeeldjes gezien *-* want for my B-day ikke 8) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:33 | |
| hé Bo xD Bij mij ging mn plantje ook dood :c ik heb nog perfect voor hem gezorgd in de opname en hij straalde! maar eenmaal thuis stierf hij helemaal, ookal bleef ik ervoor zorgen.
@zira, omg vertel me waar! ik heb er nog maar 6 T^T |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:33 | |
| Whaha x3
En toen moest ik weer weg D: Tot vanavond! c: |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 18:48 | |
| Tot vanavond Yanthe
@Bootje: same here Mijn catussen blazen zich ineens helemaal op (vol water) en dan scheuren ze en en krimpen ze en worden ze papperig en gaan ze dood :'c |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 28 maa 2016 - 19:24 | |
| Ik was eitjes aan het zoeken, heb er een stuk of zes gevonden en daarna heb ik heel het document verwijderd omdat ik me besefte dat ik wel wat beters te doen had dan een hele avond steken in eitjes zoeken xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|