Algemene Onzin Topic - Pagina 19

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende
Smilehunter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 DPKsfdL
25
Actief
Smilehunter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:00

Sweetheart schreef:
Smilehunter schreef:
Haha dat kan ^^
En Sweeetie x Smile?

Ja hoor, wie maakt? ^^

Ik zal wel maken Smile

--
OMYGOODDDD IEMAND KENT AURORA
i'm sooooo happy right now yay
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:02

JA BEERTJE JA
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:03

ik geraak niet verder dan 6 eitjes XD
Smilehunter
Member
25
Actief
Smilehunter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:07

I HAVE A LUCKY DAAAY !!!! <3

Troost je Laura, ik heb er nog maar 1tje gevonden en ik weet niet eens zeker of het wel een geldig eitje is haha (nou 2 want tussen de pootjes ligt er ook eentje xD)
Shadefeather
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:08

Ik kan de laatste 2 niet vinden.. xD
Redkit,
Member
62
Actief
Redkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:08

Ik heb er nog geen 1 XD Heb geprobeerd om ze te zoeken maar toen werd ik lui (A)
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:15

hha veel succes jullie dan! ik denk dat niemand niet al alle 10 heeft gevonden (?)

omg vandaag ging ik een tuincentrum in, en in die serres (twas dr serieus 30 graden of warmer) was een dierenwinkeltje gebouwd.. die hamsters, eekhoorns en chinchilla lagen echt te sterven van de warmte T^T zo zielig!

en ik heb in dat tuincentrum echt mooie zwart-witte kattenbeeldjes gezien *-* want for my B-day
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:18

Helloow c:
Smilehunter
Member
25
Actief
Smilehunter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:19

Hey there Yanthe

Aww die zielige beestjes :c
Lakepaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Tumblr_n6u1vkDPLr1qaedvuo7_r1_250
Juul ♛
134
Afwezig
I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass. ♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Lakepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:23

Ik heb vandaag een cactus gekocht in een pastel roze potje en ik ben helemaal gelukkig. -w-
Smilehunter
Member
25
Actief
Smilehunter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:25

'Lakepaw schreef:
Ik heb vandaag een cactus gekocht in een pastel roze potje en ik ben helemaal gelukkig. -w-

ooh Juul ik hou van cactusjes <333
Maar op een of andere reden worden ze ziek ofzow ik weet het niet :c
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:26

wow juul, dat is fijn ;D ik had vroeger ook enkele cactussen in huis staan.
Chestnutkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:27

@Juul
Leuk!
Ik ben een keer gestruikeld over een kussen die op de grond lag (Don't ask me why) en toen wilde ik mezelf opvangen alleen mijn hand kwam tegen een cactus aan...
Lizardpath
Member
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:29

Cactussen zijn de beste planten. Die gaan niet snel dood x'D
Skullmask
Member
Bo//B//Botje
177
Actief

CAT'S PROFILE
Skullmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:30

Lizardpaw' schreef:
Cactussen zijn de beste planten. Die gaan niet snel dood x'D

bij mij wel, geloof me xD
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:31

Cyber schreef:
hha veel succes jullie dan! ik denk dat niemand niet al alle 10 heeft gevonden (?)

omg vandaag ging ik een tuincentrum in, en in die serres (twas dr serieus 30 graden of warmer) was een dierenwinkeltje gebouwd.. die hamsters, eekhoorns en chinchilla lagen echt te sterven van de warmte T^T zo zielig!

en ik heb in dat tuincentrum echt mooie zwart-witte kattenbeeldjes gezien *-* want for my B-day

ikke 8)
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:33

hé Bo xD
Bij mij ging mn plantje ook dood :c ik heb nog perfect voor hem gezorgd in de opname en hij straalde! maar eenmaal thuis stierf hij helemaal, ookal bleef ik ervoor zorgen.

@zira, omg vertel me waar! ik heb er nog maar 6 T^T
Lizardpath
Member
Yanthe
2180
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:33

Whaha x3

En toen moest ik weer weg D:
Tot vanavond! c:
Smilehunter
Member
25
Actief
Smilehunter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 18:48

Tot vanavond Yanthe

@Bootje: same here
Mijn catussen blazen zich ineens helemaal op (vol water) en dan scheuren ze en en krimpen ze en worden ze papperig en gaan ze dood :'c
Thornflame
Member
<3
397
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thornflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 19:24

Ik was eitjes aan het zoeken, heb er een stuk of zes gevonden en daarna heb ik heel het document verwijderd omdat ik me besefte dat ik wel wat beters te doen had dan een hele avond steken in eitjes zoeken xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: