|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:16 | |
| - Lizardpaw' schreef:
- Julia hier?
Ik? |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:18 | |
| Jha ^^
Bark is terug, wilde ik even zeggen. De drukte op school is wat minder c: |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:22 | |
| Ik zag het, alleen ik heb Brindle even op freeze gezet omdat de hele verhaallijn een beetje in duigen is gevallen :c |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:24 | |
| Khad het gezien. Misschien dat we een oplossing kunnen vinden?
Heb je trouwens skype ofzo? (zoja, even via pm regelen zodat het niet zo open staat) xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:25 | |
| Ik heb skype, maar daar zit ik maar zelden op hoor (a) Via pb ben ik beter bereikbaar. Alhoewel als je vraagt via hier of ik er even op wil komen dan doe ik dat wel als ik thuis ben dan. |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:28 | |
| Er stond toch een stop op Brindle omdat belangrijke personen in haar leven gestopt zijn? Ik ben in ieder geval terug, dus Mouse kan ik ook wel weer langzaam en rustig weer oppakken ~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:29 | |
| Het is meer dat ze nu zwanger is en dat het een beetje raar is als ze dat in de RPG altijd blijft... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:30 | |
| Ahh, maar dan kan je haar toch laten bevallen? C: |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| - Creamyfrost schreef:
- Het is meer dat ze nu zwanger is en dat het een beetje raar is als ze dat in de RPG altijd blijft...
Julia wil je dadelijk even naar je PM van Claw kijken? Heb 'n leuk ideetje doorgestuurd ;3 |
|
| |
| |
| - Zira schreef:
- Ahh, maar dan kan je haar toch laten bevallen? C:
Dat kan, maar dat heeft Daan liever niet XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:31 | |
| Miskraam, of misschien dacht ze dat ze zwanger was, maar blijkt dat uiteindelijk niet?
& Okay, kzal het wel horen. Ben nu ook niet thuis c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:32 | |
| Waarom wilt daan dat niet dan? xD da's ook jammer voor de mensen die gekozen zijn |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:33 | |
| Ik zit daarmee een beetje in de spagaat weet je. Ik wil iedereen blij maken maar dat kan daarbij niet, dus dacht ik ik laat het even rusten |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:34 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:35 | |
| |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:36 | |
| Ik vraag het binnenkort wel weer een keertje |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:39 | |
| c:
@Lolo & Julia;Trouwens, willen jullie toevallig een (apart) topic Claw x Nyra en Zira x Nyra? c: |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:40 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:41 | |
| Is goed @Yanthe, Als jij hem maakt? hehe <3 |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 15:42 | |
| Sure :3
Ik ben vrij dus ik zal in mijn auto gaan stappen om weer een uurtje terug te rijden naar huis c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|