|
|
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 20:14 | |
| Ik ben dood. Werken om het lesgeld zo te betalen is idd echt = werken. (': Alle singels gewassen, alle kopstukken, mee hooigegeven, alle paarden hun drinkbak gevuld, paard longeren, meehelpen met vrijspringen. (Wat echt vrijspringen werd omdat dat paard over t hek sprong O.O)
Ik kan dus nie beloven of ik nog ga posten vandaag xD |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 20:28 | |
| En toen had ik opeens de drang om een WindClan-kitten aan te maken, vraag me niet waarom ;_;
Moet. Mezelf. Tegenhouden. Tho. |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 20:34 | |
| "Vraag 1: Wie gaf als Ganzenopdracht “Vind met Hellhound een wensput en denk dat de glimmende gouden muntjes die er in liggen sterren zijn” en om welke tijd op welke dag?"
Hoe erg is het dat ik me niet herinner dat ik deze opdracht ooit heb gekregen? X"D |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 20:36 | |
| - Hellhound schreef:
- "Vraag 1:
Wie gaf als Ganzenopdracht “Vind met Hellhound een wensput en denk dat de glimmende gouden muntjes die er in liggen sterren zijn” en om welke tijd op welke dag?"
Hoe erg is het dat ik me niet herinner dat ik deze opdracht ooit heb gekregen? X"D HEEL ERG! XD Maar omg, wat een vraag xD |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 20:37 | |
| - Thornflame schreef:
- En toen had ik opeens de drang om een WindClan-kitten aan te maken, vraag me niet waarom ;_;
Moet. Mezelf. Tegenhouden. Tho. 1+ :'c |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 20:39 | |
| - Sweetheart schreef:
- Thornflame schreef:
- En toen had ik opeens de drang om een WindClan-kitten aan te maken, vraag me niet waarom ;_;
Moet. Mezelf. Tegenhouden. Tho. 1+ :'c Marlie, help me even. Zou ik het doen of niet? xD |
|
| |
San 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 20:40 | |
| - Thornflame schreef:
- Sweetheart schreef:
- Thornflame schreef:
Moet. Mezelf. Tegenhouden. Tho. 1+ :'c Marlie, help me even. Zou ik het doen of niet? xD ik heb het al gedaan ;'D san hier xD |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 20:40 | |
| - Heavestep schreef:
- Thornflame schreef:
- Sweetheart schreef:
- Thornflame schreef:
Moet. Mezelf. Tegenhouden. Tho. 1+ :'c Marlie, help me even. Zou ik het doen of niet? xD ik heb het al gedaan ;'D san hier xD Dus jij stemt voor? xD Ik heb vier acc's en ik moet zeggen dat ze actief houden me nu wel allemaal goed af gaat omdat ze fijne karakters hebben ;3 |
|
| |
San 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 20:42 | |
| - Thornflame schreef:
- Heavestep schreef:
- Thornflame schreef:
- Sweetheart schreef:
- Thornflame schreef:
Moet. Mezelf. Tegenhouden. Tho. 1+ :'c Marlie, help me even. Zou ik het doen of niet? xD ik heb het al gedaan ;'D san hier xD Dus jij stemt voor? xD Ik heb vier acc's en ik moet zeggen dat ze actief houden me nu wel allemaal goed af gaat omdat ze fijne karakters hebben ;3 I SAY: JUST DO IT!!! |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 20:42 | |
| - Thornflame schreef:
- Heavestep schreef:
- Thornflame schreef:
- Sweetheart schreef:
- Thornflame schreef:
Moet. Mezelf. Tegenhouden. Tho. 1+ :'c Marlie, help me even. Zou ik het doen of niet? xD ik heb het al gedaan ;'D san hier xD Dus jij stemt voor? xD Ik heb vier acc's en ik moet zeggen dat ze actief houden me nu wel allemaal goed af gaat omdat ze fijne karakters hebben ;3 Als jij het doet doe ik het ook xD gheghe, misschien kunnen ze dan nig familie zijn ook :'3 |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 20:43 | |
| niet teveel accounts aanmaken als je na een week toch geen inspiratie meer hebt voor ze!! dat deed ik eerst altijd x3 |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 20:48 | |
| - Sweetheart schreef:
- Thornflame schreef:
- Heavestep schreef:
- Thornflame schreef:
- Sweetheart schreef:
- Thornflame schreef:
Moet. Mezelf. Tegenhouden. Tho. 1+ :'c Marlie, help me even. Zou ik het doen of niet? xD ik heb het al gedaan ;'D san hier xD Dus jij stemt voor? xD Ik heb vier acc's en ik moet zeggen dat ze actief houden me nu wel allemaal goed af gaat omdat ze fijne karakters hebben ;3 Als jij het doet doe ik het ook xD gheghe, misschien kunnen ze dan nig familie zijn ook :'3 Waar had je aan gedacht? Wat voor soort kat wil jij dan? Ik zit te twijfelen over de vachtkleur... #Lolo: Nee hoor! c: Ik maak ze vaak aan in een impulsieve bui, maar ik weet welke ik actief kan houden en welke niet c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 20:50 | |
| @Freedje, Ik dacht aan een witte kater met zwarte pootjes :'3 My mind is blowing, zo veel ideeën voor een nieuwe account uwu |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 20:54 | |
| #Marlie: Omg, kijk wat ik gevonden heb ;D - Spoiler:
En wat voor soort familie wil je ze van elkaar laten zijn? c: |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 20:55 | |
| - .Rosepaw schreef:
- Sweetheart schreef:
- @Lolo, wauw ziet er goed uit! o.o eventjes snel in mij gedachten graven.. Dat was de oude setje van Zira right? Nevermind snel terug naar het onderwerp gheghe x3
Denk je dat je van deze witte kat;
- Miep:
Kan veranderen naar een witte kat met zwarte (of anders grijze) poten? ;o Dankjewel <33 En klopt, is idd één van Zira's oude setjes! (als je naar BloodClan in de widget gaat staat die ava daar ook nog hehe >3)
Ik denk dat het me wel lukt! Maar ik kan niks beloven, ik vind de overgang namelijk best moeilijk om te doen. Maar ik zal het eens proberen c:. Moet ik ook de oogkleur van de kat veranderen? Oké het is me niet gelukt, sorry :c kleur veranderen kan ik wel, maar van wit naar zwart lukt niet meh |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 21:01 | |
| - Zira schreef:
- .Rosepaw schreef:
- Sweetheart schreef:
- @Lolo, wauw ziet er goed uit! o.o eventjes snel in mij gedachten graven.. Dat was de oude setje van Zira right? Nevermind snel terug naar het onderwerp gheghe x3
Denk je dat je van deze witte kat;
- Miep:
Kan veranderen naar een witte kat met zwarte (of anders grijze) poten? ;o Dankjewel <33 En klopt, is idd één van Zira's oude setjes! (als je naar BloodClan in de widget gaat staat die ava daar ook nog hehe >3)
Ik denk dat het me wel lukt! Maar ik kan niks beloven, ik vind de overgang namelijk best moeilijk om te doen. Maar ik zal het eens proberen c:. Moet ik ook de oogkleur van de kat veranderen? Oké het is me niet gelukt, sorry :c kleur veranderen kan ik wel, maar van wit naar zwart lukt niet meh Jammer :c toch bedankt dat je het geprobeerd heb! <3 Is misschien licht grijs mogelijk? Of is dat te veel moeten op dit momemt? ;-; |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 21:02 | |
| Well. Dit was een Foxdung dag :'D |
|
| |
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 21:10 | |
| heyz
Iemand een topic met Redkit?? Heb nu veel tijd ^^ |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 21:15 | |
| - Redkit, schreef:
- heyz
Iemand een topic met Redkit?? Heb nu veel tijd ^^ Redkit x Thornflame als jij maakt? c: |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 21:18 | |
| Ik ben aan het wachten tot League Of Legends eindelijk klaar is met update |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|