|
|
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 16:41 | |
| @San relatable, vooral als ik met de hond loop |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 16:49 | |
| Omg..! 5th Wave boek is wel echt Mousedung awesome. Heb de film al gezien, maar lees nu t boek en t boek is super nice geschreven... dem feels~ |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 16:59 | |
| Omg, omg!! Ik kwam er gister avond achter dat de eerste drie boeken van de derde serie van Warrior Cats al uit zijn in Nederland!! Misschien is dit niets nieuws voor iemand, maar ik dacht dat het allemaal nog moest komen. XD Helaas zijn de tweede en derde boeken nog niet on de bieb, tenminste ik kon ze niet vinden. Maar het eerste deel hem ik al besteld, dus die komt als het goed is over een tijdje aan!! Oh, ik ben zo exited! XD |
|
| |
Kiek 244 Afwezig I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 16:59 | |
| Gelukkig lees ik ze in het Engels en heb ik geen last van wachten op vertalingen :"D |
|
| |
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 17:00 | |
| Ik wist alleen dat de eerste van de derde serie uit was XD Ik moet nog de new prophecy uitlezen, maar mijn nichtje wil ze niet meer uitlenen aan me omdat ik te langzaam lees :/ dus ik ga ze waarschijnlijk allemaal zelf kopen - zodra ik genoeg geld heb gespaard XD - en dan alles opnieuw lezen. |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 17:01 | |
| Dat is wel fijn, maar ik vind het toch fijner om het in het Nederlands te lezen. :') |
|
| |
♆ Lili[et] 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 17:03 | |
| - Chestnutkit schreef:
- Omg, omg!! Ik kwam er gister avond achter dat de eerste drie boeken van de derde serie van Warrior Cats al uit zijn in Nederland!! Misschien is dit niets nieuws voor iemand, maar ik dacht dat het allemaal nog moest komen. XD Helaas zijn de tweede en derde boeken nog niet on de bieb, tenminste ik kon ze niet vinden. Maar het eerste deel hem ik al besteld, dus die komt als het goed is over een tijdje aan!! Oh, ik ben zo exited! XD
Ook al de derde dee!? O.o |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 17:06 | |
| - Ryuk Shinigami schreef:
- Chestnutkit schreef:
- Omg, omg!! Ik kwam er gister avond achter dat de eerste drie boeken van de derde serie van Warrior Cats al uit zijn in Nederland!! Misschien is dit niets nieuws voor iemand, maar ik dacht dat het allemaal nog moest komen. XD Helaas zijn de tweede en derde boeken nog niet on de bieb, tenminste ik kon ze niet vinden. Maar het eerste deel hem ik al besteld, dus die komt als het goed is over een tijdje aan!! Oh, ik ben zo exited! XD
Ook al de derde dee!? O.o komt 'ie niet pas op 30 april uit though? -staat op wikipedia- de eerst een tweede van de derde serie heb ik al though c: hoewel ik de vierde serie al in het engels gelezen heb hehe xDalso ik realiseer me nu dat never's ogen niet groen zijn op dit plaatje xD |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 17:08 | |
| - Neverland schreef:
- Ryuk Shinigami schreef:
- Chestnutkit schreef:
Ook al de derde dee!? O.o komt 'ie niet pas op 30 april uit though? -staat op wikipedia- de eerst een tweede van de derde serie heb ik al though c:
hoewel ik de vierde serie al in het engels gelezen heb hehe xD
also ik realiseer me nu dat never's ogen niet groen zijn op dit plaatje xD Oh, kan.. Nou ja, ik moet toch wachten op het tweede deel, dus maakt verder niet uit. ;') En ze zijn wel een beetje groen hoor. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 17:11 | |
| Ik weet nog toen ik wanhopig om de nieuwe delen in het NL wachtte.. maar toen werd ik ongeduldig en ging ik Engels lezen. Sindsdien is de meerderheid aan boeken Engels in mijn boekenkast :') |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 17:12 | |
| @Nathalie :') Ik mag ze helaas niet kopen... Omdat het er zo veel zijn en zo.. Maar later, ga ik ze zeker kopen! |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 17:13 | |
| Ik lees ook meestal in het Engels maar ik heb mezelf beloofd dat ik deze in het Nederlands ga lezen zodat ik m'n Nederlands toch niet helemaal verleer xD Ik heb ook al overwogen om ze in het Frans & Duits te lezen though, om te oefenen - m'n Engels is ook veel beter geworden sinds ik in het Engels begon te lezen.
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 17:15 | |
| - Innerstar schreef:
- Ik weet nog toen ik wanhopig om de nieuwe delen in het NL wachtte.. maar toen werd ik ongeduldig en ging ik Engels lezen.
Sindsdien is de meerderheid aan boeken Engels in mijn boekenkast :') Same haha :') |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 17:16 | |
| Hey Nynke! Wou jij nu nog een topic snow x red of is 'ie al aangemaakt? Ik weet niet meer waar m'n hoofd staat met al die domme examens xD |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 17:16 | |
| Ik ga nu denk ik wel een beetje in de war raken omdat ik dan in het Nederlands lees en hier zijn alle namen Engels. X'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 17:19 | |
| Ik heb besloten om boeken die oorspronkelijk Engels zijn, ook Engels te lezen. Als er leuke nederlandstalige boeken op mijn pad komen, lees ik ze gewoon in het Nederlands c: |
|
| |
♆ Lili[et] 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 17:49 | |
| - Ryuk Shinigami schreef:
- Iemand die een setje voor Ryuk wilt maken? ;3
|
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 18:04 | |
| @Lili; sure, stuur me je plaatjes maar door dan ;3
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 18:42 | |
| Ik spot een fellow Death Note watcher! Hello there 8)
So how's life guys?? |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 maa 2016 - 18:42 | |
| Bedrijfseco y u so boringg |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|