|
|
Jacq(ueline) 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 15:04 | |
| Ik wist dat er wat was gebeurt in Brussel maar ik wist niet precies hoe laat de explosie van het metrostation, heb ik nu gehoord van mijn vader dat het op 9:11 was. Wat een verschrikkelijke mensen zijn dit :c |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 15:11 | |
| Nee, om 8:11. Anders was het een beetje raar dat ze om 8:30 al zeiden dat er een aanslag was gepleegd. c; |
|
| |
Jacq(ueline) 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 15:26 | |
| - Swallowpaw. schreef:
- Nee, om 8:11. Anders was het een beetje raar dat ze om 8:30 al zeiden dat er een aanslag was gepleegd. c;
Ruim een uur later, om tien over negen, was er ook een explosie bij het metrostation Maalbeek. Dat is bevestigd door de Brusselse vervoersmaatschappij MIVB. Op sociale media waren eerder al foto's te zien van gewonde mensen buiten het station. Maalbeek ligt vlakbij de kantoren van de Europese Unie.Altijd als er een ongeluk gebeurt zegt iedereen wat anders, ik heb nu geen idee wat ik allemaal moet geloven xc |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 15:29 | |
| Lang leve de verkoudheid en de vele bloedneuzen! xD
En wat er in Zaventem is gebeurd... onbeschrijfelijk :c |
|
| |
Jacq(ueline) 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 15:30 | |
| @Freedje Awe, beterschap ^^ Bloedneuzen gebeuren altijd op de meest irritante momenten zoals bijvoorbeeld wanneer je wakker wordt op een vermoeiende maandag. |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 15:30 | |
| Over een halfuur begint mijn presentatie. Ik knijp hem heftig :'D |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 15:31 | |
| |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 15:33 | |
| - Newt schreef:
- @Freedje Awe, beterschap ^^ Bloedneuzen gebeuren altijd op de meest irritante momenten zoals bijvoorbeeld wanneer je wakker wordt op een vermoeiende maandag.
Of als je achter je laptop zit en er opeens een hele waterval aan bloed uit je neus komt waardoor je naar de wastafel moet rennen... xD Of als je net wilt gaan eten. Lekker! |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 15:37 | |
| Dat is heel herkenbaar Freedje XD ... |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 15:42 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Dat is heel herkenbaar Freedje XD ...
Heb vandaag al de tweede bloedneus van deze week gehad en ik ben het nu al zat xD En dan wil je geen neusspray meer gebruiken, maar zonder neusspray kun je niet gaan slapen. Dus ja ;_; -- Is er trouwens een BC-cat die een topic wilt met Rapidpaw? c: |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 15:57 | |
| Ik heb misschien 1 keer een bloedneus gehad in mijn leven en dat was toen ik tegen een deur gelopen had xD
|
|
| |
Queen Wazz 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 15:57 | |
| Arrow heeft nog een tegenstander nodig in de BC TC fight |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 16:04 | |
| - Arrowthrill schreef:
- Arrow heeft nog een tegenstander nodig in de BC TC fight
Shark x Arrow? Dan heeft Shark tenminste mee gedaan xD #Bunny: Ik heb het volgens mij door mijn neusspray... |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 16:39 | |
| Howdy guys! How's life?? M'n zus is on a date, dus terwijl ik haar stalk via m'n telefoon heb ik tijd om te posten (A) |
|
| |
San 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 16:42 | |
| Kom net terug van de kermis <3 |
|
| |
The Emperor 38 Actief "Your emperor has returned!"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 16:55 | |
| Ik weet niet zeker of ik Shurima ook in 't gevecht gooi of niet... |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 16:55 | |
| Dat moment dat je al heel lang een drumstel wilt en dan eindelijk er één hebt (Het is wel gehuurd, gelukkig) Want, nu ik die drumstel heb, vind ik het niet meer leuk.. Nou, ik vind het wel leuk, maar ik heb een hekel aan oefenen... '_' En nu ik dan eindelijk zo'n drumstel heb, heb ik er helemaal geen zin meer in omdat ik oefendruk voel en dat is heeeeel irritant. Maar het drummen in de les vind ik wel leuk. Wat moet ik doen?? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 16:57 | |
| - Shark schreef:
- Arrowthrill schreef:
- Arrow heeft nog een tegenstander nodig in de BC TC fight
Shark x Arrow? Dan heeft Shark tenminste mee gedaan xD
#Bunny: Ik heb het volgens mij door mijn neusspray... Ik vind t prima ^^ Ik heb er al een post gemaakt dus je kan naar m toe springen van mijn part. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 17:00 | |
| - Tallshadow schreef:
- Howdy guys! How's life??
M'n zus is on a date, dus terwijl ik haar stalk via m'n telefoon heb ik tijd om te posten (A) ja jij moet posten op Catnip carriers hehe >D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 maa 2016 - 17:03 | |
| - Winddancer schreef:
- Tallshadow schreef:
- Howdy guys! How's life??
M'n zus is on a date, dus terwijl ik haar stalk via m'n telefoon heb ik tijd om te posten (A) ja jij moet posten op Catnip carriers hehe >D There you have a point! Lemme just m'n moeder naar de bus brengen en je bent de eerste die een post krijgt ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|