Oefenen met Blackpaw - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Oefenen met Blackpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Flametail
StarClan
Oefenen met Blackpaw - Pagina 3 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw   Oefenen met Blackpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 16:24

"ik ben nog niet langs de grens van de rivierclan geweest en ook nog nooit langs de grens van de windclan geweest dus ik kies de grens langs de rivierclan" Zei Blackpaw en ze was al weg voor hij het wist. Hij zuchtte even en rende daarna achter haar aan. "FLAMETAIL WAAR BLIJF JE IK ZIT HIER NU AL EEN TIJD TE WACHTEN" Riep Blackpaw. "Rustig jij rent ook zo plotseling weg." Zei hij en liep naar haar toe en gaf haar een kopje. Hij sprong op de rots naast haar en keek naar het uitzicht. "Het is hier prachtig." Zei hij, maar ze konden niet lang hier blijven, want ze waren op patrouille. Hij sprong van de rots af en keek naar Blackpaw. "Kom laten we verdergaan." Zei hij en rende naar de grens met Riverclan. Hij wachtte op een paar vossenlengtes van de grens op Blackpaw.

Oefenen met Blackpaw - Pagina 3 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw   Oefenen met Blackpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 16:31

'Het is hier prachtig' zei Flametai 'Kom laten we verdergaan.' Flametail sprong van de rots en rende weg en blijf wachten op een paar vossen lengtes. Blackpaw rende achter Flametail aan "dankje dat je bleef wachten dat had ik ook moeten doen sorry daarvoor". Blackpaw rende naast Flametail naar de grens van de rivierclan "wat is het hier mooi zeg mooier dan de schaduwclan". Blackpaw bleef even staan " wat voor dier soort ruik ik nu. kunnen wij die eten want dan kunnen wij die meenemen naar de clan" vroeg Blackpaw". Blackpaw liep naar Flametail toe en gaf hem een kopje "en nu?".

( sorry voor korte post wist niks meer)
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw   Oefenen met Blackpaw - Pagina 3 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 9:36

Flametail gaf Blackpaw een kopje terug en liep verder langs de grens. Er was niks te zien alleen moesten de markeringen vers gemaakt worden en dat was zo gedaan. Hij stopte even en wachtte op Blackpaw. "Laten we teruggaan naar het kamp. Ik heb hier niks gevonden." Zei hij en draaide zich om in de richting van het kamp. Hij wilde op de een of andere manier graag in het kamp zijn. Hij zuchtte even. Hij kon Blackpaw ook een tijdje alleen laten jagen. Hij draaide zich naar haar om. "Als je wilt mag je ook nog wel even gaan jagen, maar ik ga terug naar het kamp." Zei hij en ging weer in de richting van het kamp. Hij had nu bijna elke dag met Blackpaw getraind. Af en toe mocht ze ook wel dingen in haar eentje gaan doen. Daar hoefde hij niet altijd bij te zijn. Hij liep het kamp binnen en liep naar een zonnig plekje en ging er liggen. Hij had geen honger, dus pakte hij ook nog maar niks.

Oefenen met Blackpaw - Pagina 3 2e2gjv4
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw   Oefenen met Blackpaw - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 aug 2010 - 15:49

(deze topic gaat niet meer verder want voor de gene die het nog niet wisten Flametail is dood)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw   Oefenen met Blackpaw - Pagina 3 Icon_minitime

Oefenen met Blackpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: