|
|
109
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw do 8 jul 2010 - 13:13 | |
| hij vond het fijn om zo bij haar te kunnen liggen en dat ze zoveel lieve woorden tegen hem zei. "Ik denk ook constant aan jou." Zei hij. Hij gaf haar een likje en keek voor zich uit. Het was zo rustig om hun heen. Niemand stoorde hun. Hij deed zijn ogen en het enige dat hij nog hoorde was de ademhaling van Blackpaw en dat stelde hem gerust. Hij zou hier nog uren kunnen blijven liggen, maar dat zou Brokenstar vast niet goed vinden. Voorlopig konden ze blijven liggen, want zolang waren ze hier nog niet. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw do 8 jul 2010 - 14:37 | |
| "Flametail ik had het aan Brokenstar gevraagt hoelang het nog duurde om warrior te worden enzo en hij zei Je moet minstens vierentwintig manen zijn om warrior te zijn en dan ligt het ook nog aan de training die je mentor geeft. Of je sterker word. Sommige blijven zo tot ze dertig manen zijn. en ik vind het geen probleem dat het zo lang duurt maar ook weer wel maar het is ook oneerlijk jij bent al 13,5 manen en je bent al warrior en ik moet minimaal 24 manen zijn". Blackpaw keek even naar Flametail en deed daar na haar hoofdje weer op hem. |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw ma 2 aug 2010 - 10:25 | |
| Hij gaf haar nog een kopje. "Ik kan het ook niet veranderen." Zei hij en zuchtte even. Hij had het liefst gewild dat Blackpaw zo snel mogelijk een warrior zou worden, maar er was niks aan te veranderen. "We gaan gewoon hard trainen samen en hopen dat je zo snel mogelijk een warrior word." Zei hij en gaf haar een likje. Het was de enige manier om Blackpaw zo snel mogelijk een warrior te krijgen en de tijd sneller te laten gaan. Ook al wist hij niet of de tijd zeker sneller zou gaan. Hij zuchtte even. Als hij al nadacht aan hoe lang dat nog zou duren. Daar moest hij niet aan denken, want dan zou het alleen nog maar langer duren. Hoe meer hij eraan zou denken hoe langer het zou duren. Hij zou juist van deze momenten moeten genieten en hopen dat de tijd sneller zou gaan. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw ma 2 aug 2010 - 10:35 | |
| Blackpaw voelde dat Flametail haar een kopje gaf 'Ik kan het ook niet veranderen'. "Dat kan niemand veranderen maar het blijft oneerlijk alle warrior die wij hebben zijn ongeveer 13 manen. Maar nu iets leuks Raindrop is drachtig van mijn broer Blacksky en hun kittens worden de eerste kittens die de schaduwclan heb" Blackpaw kreeg een lach op haar gezicht "ik had niet verwacht dat ik nog eens tante werd". Blackpaw stond op en ging voor Flametail liggen en gaf hem een kopje "dat zullen vast prachtige kittens worden net zoals die van ons als ik warrior ben enzo maar ja dat duurt nog een hele tijd". Blackpaw sloot haar ogen en dacht aan de tijd dat ze warrior en aan de toekomst met Flametail. |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw ma 2 aug 2010 - 10:48 | |
| "Leuk dat Raindrop in verwachting is. Krijgen we eindelijk meer warriors over een tijdje en leuk dat jij tante word." Zei hij en keek haar aan. "Ooit zullen wij ook kittens krijgen en die zullen de mooiste zijn die iemand ooit heeft gezien." Zei hij en gaf haar een kopje. Hij wist dat het nog een lange tijd zou duren voor Blackpaw een warrior zou worden, maar ze zouden hard trainen en dan zou Blackpaw hopelijk snel een warrior worden en dan zouden ze eindelijk partners kunnen zijn en kittens kunnen krijgen, maar daar moest hij nu nog niet aan denken, want het zou nog lang duren en als hij eraan zou denken dan zou het alleen maar langer duren, dus hij moest er gewoon niet aan denken en gewoon genieten van de momenten dat hij met Blackpaw samen was. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw ma 2 aug 2010 - 10:54 | |
| 'Leuk dat Raindrop in verwachting is. Krijgen we eindelijk meer warriors over een tijdje en leuk dat jij tante word.' Blackpaw zag dat Flametail haar aan keek en zei 'Ooit zullen wij ook kittens krijgen en die zullen de mooiste zijn die iemand ooit heeft gezien.' "je vergeet nog 1 ding je vergeet de beste die iemand ooit heb gezien maar die tijd duurt nog een hele lange tijd". Blackpaw kreeg een kopje van Flametail "wanneer gaat Brokenstar naar de moedermuil want alle apprentices moeten is een keer die reis gemaakt hebben en ik heb die nog niet gemaakt" Blackpaw keek Flametail nieuwschierig aan "heb jij die reis al gemaakt Flametail." zei Blackpaw nieuwschierig |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw ma 2 aug 2010 - 11:04 | |
| Hij keek haar aan. Hij had de reis vast wel gemaakt toen hij een apprentice was, maar die tijd kon hij zich moeilijk herinneren en hij wist al helemaal niet wanneer Brokenstar een paar apprentices mee zou nemen naar de moedermuil. "Ik weet niet wanneer Brokenstar je mee gaat nemen naar de moedermuil. Ik ben daar vast wel geweest toen ik een apprentice was, maar ik kan me weinig uit die tijd herinneren." Zei hij en dacht nog eens diep na. Hij wist dat hij niet kon herinneren wie zijn ouders waren, maar daar was hij al lang overheen. Hij dacht er niet echt meer aan en het interesseerde hem ook niet echt meer, maar hij herinnerde zich ook niets meer van zijn apprenticetijd en dat was toch wel lastig voor hem als iemand aan hem vroeg hoe zijn apprenticetijd was. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw ma 2 aug 2010 - 11:11 | |
| 'Ik weet niet wanneer Brokenstar je mee gaat nemen naar de moedermuil. Ik ben daar vast wel geweest toen ik een apprentice was, maar ik kan me weinig uit die tijd herinneren.' "oo dat wist ik niet i i ik wist helemaal niet dat je weinig van die tijd kan herineren maar het zal vast een goede tijd zijn geweest dat weet ik wel zeker maar misschien weet Blacksky wel wat over jij tijd toen je een apprentice was want jij bent ongeveer even oud als hem" Blackpaw gaf Flametail een kopje "als het belangerrijk voor je is dan kan ik het wel voor je vragen als je wil". Blackpaw stond op en verdween in de bosjes even later kwam ze terug wat wat prooi en die legde ze voor Flametail neer "als ze vragen waar wij waren kunnen wij zeggen dat wij aan het jagen waren". |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw di 3 aug 2010 - 11:21 | |
| "Ik heb er al mee leren leven. Ik hoef niet per se meer te weten over mijn leven." Zei hij en zag dat ze wegging en even later terugkwam met wat prooi. "Wacht even. Dan vang ik nog wat meer." Zei hij en ging de bosjes in. Even later kwam hij terug met wat prooi en legde het neer. "Nu hebben we denk ik wel genoeg en anders zeggen we gewoon dat we aan het trainen waren." Zei hij. Er was een kans dat ze dat zouden geloven en ze hadden nu ook wat prooi gevangen, dus kwamen ze in ieder geval niet zonder reden naar het kamp terug. Hij keek even naar de lucht. De lucht begon al oranje te kleuren. Ze konden beter teruggaan naar het kamp. "We kunnen beter teruggaan naar het kamp. De zon begint al onder te gaan." Zei hij en pakte wat prooi en wachtte op een antwoord van Blackpaw. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw di 3 aug 2010 - 11:26 | |
| 'Ik heb er al mee leren leven. Ik hoef niet per se meer te weten over mijn leven.' Zei hij en zag dat ze wegging en even later terugkwam met wat prooi. 'Wacht even. Dan vang ik nog wat meer.' Zei hij en ging de bosjes in. Even later kwam hij terug met wat prooi en legde het neer. 'Nu hebben we denk ik wel genoeg en anders zeggen we gewoon dat we aan het trainen waren.' "dat kan ook" Blackpaw gaf Flametail een kopje 'We kunnen beter teruggaan naar het kamp. De zon begint al onder te gaan.' Blackpaw zag dat Flametail zijn Prooi pakte "goed idee en ik moet Raindrop en Blacksky nog op zoeken" Blackpaw pakte haar prooi en liep naast Flametail richting het kamp. |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw di 3 aug 2010 - 11:33 | |
| Flametail liep door met de prooi in zijn bek. Gelukkig was de tocht naar het kamp niet lang en waren er geen problemen. Hij wachtte even voor het kamp en gaf Blackpaw een kopje. Daarna liep hij naar binnen en legde de prooi op de prooistapel. Daarna pakte hij voor zichzelf een muis en nam hem mee naar de warriors den en at hem daar op. Het was een beetje taai, maar dat interresseerde hem niet. Hij at de muis gewoon op. Nadat de muis op was. Begon hij zijn vacht te likken. De lucht was mooi oranje gekleurd en gaf zijn vacht ook een oranje gloed. Hij keek naar de lucht die langzaam van oranje naar donkerblauw veranderde. Het was mooi om te zien hoe de lucht veranderde van kleur. Hij begon een beetje moe te raken en liep naar zijn nest. Hij krulde zich op en viel in slaap. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw di 3 aug 2010 - 11:50 | |
| Blackpaw liep de hele reis naar het kamp naast Flametail met haar prooi in haar bek. Het duurde niet lang voor Blackpaw samen met Flametail bij het kamp waren maar dat komt ook omdat ze geen problemen hebben gehad tijdens hun reis. Voor het kamp ingang stopte Flametail even dus Blackpaw ook. Flametail gaf Blackpaw een kopje en Blackpaw deed het ook weer terug. daarna liep Blackpaw naar binnen en legde ze haar prooi op de prooien stapel. Daarna pakte Blackpaw een rat en ze nam hem mee naar de apperentics den om hem daar op te peuzelen. de rat was een beetje harig maar Blackpaw had honger dus maakte het haar niet uit. Blackpaw was klaar met eten en liep de apperentics den in. Daarna liep ze naar haar nest om te slapen.
De volgende morgen werd Blackpaw vroeg wakker. Ze liep de apperentics den uit naar de prooien stapel en pakte een mus en een muis. Blackpaw at de muis op ,`die mus is voor Flametail,`. Blackpaw pakte de mus op en liep naar de warriors den. toen Blackpaw daar was liep ze naar binnen richting Flametail die nog lag te slapen "Flametail flametail word eens wakker krijger van mij" Fluisterde Blackpaw in Flametail's oor. "ik heb een mus voor je" Blackpaw ging zitten en legde de mus voor Flametail. |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw wo 4 aug 2010 - 14:05 | |
| Flametail was aan het slapen tot hij een stem hoorde. Hij deed eerst één oog open, maar toen hij zag dat het Blackpaw was deed hij ook zijn andere oog open en gaapte even. Hij stond even op en rekte zich even uit. Hij gaf Blackpaw een likje en begon daarna van de mus te eten. Nadat hij de mus op at stond hij op en liep de warrior den uit. Buiten ging hij in de zon liggen en begon zichzelf te wassen. Blackpaw zou zo ook wel naar hem toe komen. Nadat hij klaar was met zichzelf te wassen liet hij zijn vacht door de zon opwarmen. Het was altijd heerlijk om 's morgens zo te liggen. Ook al hielden de meeste katten van de clan er niet van. Hij hield er wel van, maar hij vond het ook niet erg als hij in de schaduw lag. Hij zuchtte even en genoot nog van de zon. Hij wist nog niet echt wat hij vandaag ging doen. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw wo 4 aug 2010 - 14:21 | |
| Blackpaw zag dat Flametail eerst één oog open deed en toen ook zijn andere oog en hij gaapte even "goede morgen slaap kopje van me". Flametail gaf Blackpaw een likje en begon aan zijn mus "was hij lekker Flametail" nadat Flametail zijn mus op at liep hij naar buiten en Blackpaw volgede hem. Blackpaw zag dat Flametail zichzelf schoon likte. Toen Flametail klaar was ging hij lekker zonnen. Blackpaw ging naast Flametail liggen zonnen "en wat ga jij mij vandaag leren, volgens mij hebben wij alles gehad of niet". Blackpaw ging lekker zonnen terwel ze na dacht wat Flametail haar nog kon leren "wat heb je mij nog niet geleert maar volgens mij heb je echt mij alles al geleerd". |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw wo 4 aug 2010 - 14:29 | |
| Flametail keek naar Blackpaw. "Volgens mij heb ik inderdaad jou alles wel geleerd, maar oefenen kan nooit kwaad." Zei hij en haalde even adem. "Wat wil je dat we gaan doen vandaag?" Vroeg hij, want hij wilde wel eens weten wat zij nog wilde oefenen. Hij had haar alles geleerd wat ze moest leren, maar ze konden ook nog naar een andere plek gaan en daar jagen, want daar zullen andere prooidieren zijn en daar moet je ook weer een andere manier gebruiken om ze te vangen. Hij genoot nog even van de zon en deed nog even zijn ogen dicht. Het liefst was hij blijven slapen, maar Blackpaw had hem al vroeg wakker gemaakt en daar kon hij niks aan veranderen. Hij moest nu niet in slaap vallen, dus deed hij zijn ogen weer open. Hij keek naar Blackpaw afwachtend op een antwoord. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw wo 4 aug 2010 - 14:35 | |
| 'Volgens mij heb ik inderdaad jou alles wel geleerd, maar oefenen kan nooit kwaad." Zei hij en haalde even adem. "Wat wil je dat we gaan doen vandaag?' Blackpaw dacht na "ik weet niet wat ik nog zou willen oefenen ik zou Flametail moet jij niet is een keer met Brokenstar vertellen hoe het staat met mijn training als jij dan zegt dat ik alles al heb geleerd enzo dan maak hij mij wel misschien eerder warrior toch?." Blackpaw zat al helemaal in de gedachte van haar plan "anders weet hij nooit hoe ver het met mijn training staat en dan kan het nog heel veel manen duren voor ik warrior word." Blackpaw deed haar ogen dicht en ging lekker liggen zonnen terwel ze helemaal in de gedachte was van haar plan. |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw vr 6 aug 2010 - 10:43 | |
| Flametail dacht even na. Hij hoefde nog niet tegen Brokenstar te zeggen hoe de training ervoor stond. Ze konden beter nog wat gaan oefenen, maar wat? Was de vraag. Ze konden ook gewoon op patrouille gaan. "Zullen we op patrouille gaan? Dan doen we tenminste nog iets." Zei hij. Hij keek haar vragend aan. Dan konden ze kijken of er geen indringers op hun territorium waren en was het wel zo konden ze ze verjagen. Ze hadden dan tenminste nog iets te doen en eigenlijk had hij er ook wel zin in. Hij stond op en rekte zich uit. Hij ging weer zitten en krulde zijn staart om zijn poten. Ze hoefden ook niet elke dag te trainen. Ook al viel dit ook wel een beetje onder training. Vooral als ze een indringer tegen zouden komen. Dan zouden ze hem of haar moeten verjagen. Hij keek vragend naar Blackpaw afwachtend op een antwoord. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw vr 6 aug 2010 - 10:59 | |
| 'Zullen we op patrouille gaan? Dan doen we tenminste nog iets.' stelde Flametail voor "goed idee maar moest je Brokenstar niet in lichten hoe ver de training staat misschien als je zegt dat ik niks meer te leren heb alleen nog een beetje moet bij schaven maakt hij mij misschien wel sneller warrior maar dat kijken wij in het kamp nog wel." Blackpaw stond op, rekte zich uit en liep naast Flametail verder "waar gaan wij op patrouile Flametail laat mij raden het donderpad en dan gebeurt er zeker weer wat de vorige keer is gebeurt?" Blackpaw stopte voor Flametail en keek hem recht in het gezicht aan "wat er de vorige keer is gebeurt vond ik niet leuk ik vond het zelfs verschrikkelijk. wil je mij beloven dat dat niet meer gebeurt belooft". |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw zo 8 aug 2010 - 16:06 | |
| Flametail liep samen met Blackpaw het kamp uit. "waar gaan wij op patrouile Flametail laat mij raden het donderpad en dan gebeurt er zeker weer wat de vorige keer is gebeurt?" Vroeg Blackpaw. "wat er de vorige keer is gebeurt vond ik niet leuk ik vond het zelfs verschrikkelijk. wil je mij beloven dat dat niet meer gebeurt belooft" Hij keek haar aan. "Ik beloof dat het niet meer gebeurd, maar we kunnen ook naar de grens met Windclan gaan." Zei hij, maar hij wist nog niet echt naar welke grens ze zouden gaan. "Welke grens wil jij liever naar toe?" Vroeg hij en keek haar vragend aan. Hij ging zitten en krulde zijn staart om zijn poten. Ze konden beter nog niet verder gaan lopen voor ze echt hadden besloten welke richting ze uit zouden gaan. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw zo 8 aug 2010 - 16:15 | |
| 'Ik beloof dat het niet meer gebeurd, maar we kunnen ook naar de grens met Windclan gaan.' zei Flametail 'Welke grens wil jij liever naar toe?' voegde Flametail aan toe. "ik ben nog niet langs de grens van de rivierclan geweest en ook nog nooit langs de grens van de windclan geweest dus ik kies de grens langs de rivierclan" Blackpaw rende voor Flametail uit. Blackpaw kwam bij de grens van de rivierclan en ging zitten wachten op een steen op Flametail. Blackpaw keek om zich heen ,`wat een mooi uitzicht is dit zeg jammer dat Flametail er nog niet is,`. "FLAMETAIL WAAR BLIJF JE IK ZIT HIER NU AL EEN TIJD TE WACHTEN". Blackpaw bleef de heletijd wachten tot ze de geur van Flametail rook, ze sprong op een keek in de richting waar ze vandan kwam rennen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen met Blackpaw | |
| |
|
| |
|