|
|
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 14:55 | |
| Tc was dus duidelijk zo zwak dat ze sunningrocks nieteens konden houden. DARWIN'S LAW ONLY THE STRONG ONES SURVIVE BICHESS |
|
| |
♧ M 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 14:56 | |
| Riverclan; Dieven & vieze viskoekjes X_X Thunderclan; Overgenomen door een bende kittypets! Shadowclan; Dramaclan & Greengouch
Conclusie; Windclan won! B)
@Briar, Ginger en Briar zijn toch familie? XD Vind je het gek dat ze allebei zo knap zijn gheghe |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 14:57 | |
| Mijn broer is nu serieus al de hele dag Cartoon Network aan het zien. Enorm nostalgie maar man wat hebben die makers eigg geslokken toen ze aan die programma's begonnen :')
heel subtiele onderwerp switch omdat ze geen tegenargumenten meer heeft (A) xD |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| - Gingerpaw' schreef:
Thunderclan; Overgenomen door een bende kittypets! Welke kittypets? *stare* |
|
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| Je hebt het ook wel over jouw karakter Rowan, right?
Who are you to judge >c Briar is not amused
WindClan; Verraad tussen twee deputies, en een kat dat de leider wilt vermoorden? Nee, liever niet
Duhhhh, Ginger heeft de knapheid van Briar |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 14:58 | |
| Windclan is enkel kittens en apprentices niemand wil daarin |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 14:58 | |
| RiverClan heeft wel de mooiste stamboom die nog steeds doorgaat, en heeft een Oscar gewonnen voor de Lionclaw x Dreamheart x Crookedstar drama. C< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 14:59 | |
| +1000000000000000000000000000000000 Riverclan heeft de mooiste koppels in de history gehad en heeft ze nogsteeds!!!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 15:00 | |
| - Rowanflight schreef:
- Tc was dus duidelijk zo zwak dat ze sunningrocks nieteens konden houden. DARWIN'S LAW ONLY THE STRONG ONES SURVIVE BICHESS
Zealspark like: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 15:01 | |
| Guys....
Ik wil je alleen maar herinneren dat deze discussie ontstaan is door maar 1 simpel vraagje...
Chi; wow, dat is wel een hele sexy foto van Zeal in de ochtend hoowr, je krijgt echt een duimpje omhoog |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| - Briarlight schreef:
WindClan; Verraad tussen twee deputies, en een kat dat de leider wilt vermoorden? Nee, liever niet Whuutt? Pfff.. Nee hoor! Doe niet zo mal.. Tsss pff ^^" |
|
| |
| |
| - Sweetheart schreef:
- Briarlight schreef:
WindClan; Verraad tussen twee deputies, en een kat dat de leider wilt vermoorden? Nee, liever niet
Whuutt? Pfff.. Nee hoor! Doe niet zo mal.. Tsss pff ^^" Nee man, kabouter plop en Sinterklaas spannen nu samen om Everstar te vermoorden -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 15:02 | |
| Dat is toch het mooie van het AOT dat dat soort dingen kunnen :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 15:02 | |
| Oké, om kabouter plop en Sinterklaas ging ik wel even stuk. :'D 5 punten voor ThunderClan! |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 15:03 | |
| - Briarlight schreef:
- Sweetheart schreef:
- Briarlight schreef:
Whuutt? Pfff.. Nee hoor! Doe niet zo mal.. Tsss pff ^^" Nee man, kabouter plop en Sinterklaas spannen nu samen om Everstar te vermoorden -.- Denk je? Ik dacht eerder aan de Kerstman en grote smurf.. Ligt vast aan mij >.< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 15:03 | |
| Ik moet echt eens in bad, maar ik ben bang dat als ik terugkom jullie al 10 pagina's verder zijn :')
Jeej, 5 puntjes ^^ wat zouden jullie toch zijn zonder mij <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 15:04 | |
| @Briar, Het was volgensmij gewoon als grapje bedoelt hoor c: En jaa, Zeal is sexy. Weet 'ie ook B)
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 15:04 | |
| Lol in RC stappen leiders af omdat ze te onzeker over zichzelf zijn. Dat is goede reclame zeg |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 15:05 | |
| ... Ik geef je cookies voor meer foto's xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 maa 2016 - 15:05 | |
| Wc wordt de nieuwe Harry Potter joh. TC = Gryffindor, SC = Slytherin, RC = Ravenclaw, WC = Hufflepuff! :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|