|
|
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 17:09 | |
| - Sweetheart schreef:
- Nawh zielige San :c
xD ITS NOT A JOKE FOR THE INTERNET TO ENJOY ! al moest mijn moeder ook even lachen dxsan is sad :c |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 17:18 | |
| Ik mis m'n bae's ;w; Ik wil terug naar yesterday en alles nog een keer doen <3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 17:40 | |
| idk, gewoon wat rondgeklooid met Photoshop |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 17:54 | |
| |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 18:16 | |
| @Marieke: Ziet er gaaf uit! YES MIJN TOPICS ZIJN BIJGEPOST EN NU KAN IK DE LEEF LEVEN. 8D |
|
| |
Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 18:18 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 18:52 | |
| Made another one :3c Dit ding (vooral de quote) is kinda geïnspireerd door een karakter van een soort internetvriendin van me :3 |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 18:55 | |
| |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 18:57 | |
| @Marieke, Oh I like the one from Grey :3!
---
Raafie is echt een dondersteen <3 so proud |
|
| |
B) 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 19:23 | |
| God wat haat ik groepswerken zeker als je met alle 4 aan een ppt begint en je daar echt zit van... Ja... Daar gaat al je vrije tijd... ._.
Maar goed, hello iedereen~ |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 19:34 | |
| Man, volgende keer meeting wat dichter bij België houden, ben zo jaloers op die sfeerfoto's :') |
|
| |
B) 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 19:39 | |
| - Zealspark schreef:
- Man, volgende keer meeting wat dichter bij België houden, ben zo jaloers op die sfeerfoto's :')
Ik voel je Chi. Naja, ik kon eig gaan als ik wilde en gwn de eerste vier uren vandaag nie naar school gaan... en dan proberen bij Bo te blijven. Maar het probleem was dat ik dus al over een paar weken dat kind ga stalken xDNaja als de meeting meer in mn vrije dagen valt de volgende keer kom ik wel af en vanaf volgend jaar kan ik met de auto~ c: |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 19:41 | |
| -gaat Lizard's setje aanpassen-
Zijn er trouwens nog topics waar ik op moet posten? Ik wil ze deze week graag allemaal bijposten ^^'
& Haaay |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 19:49 | |
| - Goldenkit. schreef:
- Zealspark schreef:
- Man, volgende keer meeting wat dichter bij België houden, ben zo jaloers op die sfeerfoto's :')
Ik voel je Chi. Naja, ik kon eig gaan als ik wilde en gwn de eerste vier uren vandaag nie naar school gaan... en dan proberen bij Bo te blijven.
Maar het probleem was dat ik dus al over een paar weken dat kind ga stalken xD
Naja als de meeting meer in mn vrije dagen valt de volgende keer kom ik wel af en vanaf volgend jaar kan ik met de auto~ c: Ik zou dan al om vijf uur ofzo de trein moeten pakken en super vaak overstappen, plus de reis koste me toch net iets teveel (': Alhoewel ik er veel voor overheb was dat teveel van t goede (A) |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 19:52 | |
| @Chi; Ik hoop ook op een meeting meer naar België toe, want 4u onderweg zijn, is ook voor mij net iets te lang xD
& Lizard heeft d'r setje ^^ |
|
| |
ℒ♡ 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 19:55 | |
| Dat moment wanneer je weer katten wilt gaan tekenen maar dan vlak voordat je er aan begint geen zin meer krijgt maar toch krijg je steeds dat gevoel dat je het wel wilt... |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 19:56 | |
| - Dovepaw* schreef:
- Dat moment wanneer je weer katten wilt gaan tekenen maar dan vlak voordat je er aan begint geen zin meer krijgt maar toch krijg je steeds dat gevoel dat je het wel wilt...
dit dus ^^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 19:57 | |
| Ik ken alleen geen natuurpark dichter naar België. Misschien dat we in augustus een doen in amsterdamse bos en dan tegen t najaar ergens beneden. |
|
| |
ℒ♡ 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 maa 2016 - 19:58 | |
| - Rosepaw'' schreef:
- Dovepaw* schreef:
- Dat moment wanneer je weer katten wilt gaan tekenen maar dan vlak voordat je er aan begint geen zin meer krijgt maar toch krijg je steeds dat gevoel dat je het wel wilt...
dit dus ^^ I mean... Seriously... Niemand kan er hier omheen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|