Looking Out The Tree {Open} - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Looking Out The Tree {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Leopardskin
Member
Looking Out The Tree {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Looking Out The Tree {Open}   Looking Out The Tree {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 12:59

"Oh je hoeft niet bang te zijn voor nog een ruzie, ik heb geen zin in vechten. En mijn vader heeft nieuwe bezigheden. Al zul je misschien nog wel voor hem uit moeten kijken. Ligt er aan hoe vaak je BloodClan tegenkomt." Vertelde Lola alsof het doodnormaal was. Leopardskin was verbaasd, maar liet niks zien. "Dus wat is er in jou leven gebeurd sinds je mij bent tegen gekomen?" Vroeg de poes voor haar toen. "Niet echt veel.. Het is allemaal even saai" Grapte de kattin. Toen ze aan Roxy merkte dat ze een beetje bang van Lola was, gaf ze haar een klein tikje met haar staart om te laten merken dat het goed was. "Oh en probeer niet te laten blijken dat je een zwak voor de BloodClan hebt." Zei Lola toen. "Als je dat doet vallen ze je alleen maar sneller aan." Vertelde ze Roxy. Leopardskin luisterde aandachtig, maar wetende dat Lola het tegen Roxy had reageerde ze er verder niet op. "Ze hebben mijn moeder ook vermoord toen ik twee manen oud was. Ik zou dood zijn gegaan als ik mijn vader niet had gevonden." Ze snoof even. "Dat is het enigste wat ik hem op dit moment niet vergeef. Overlopen naar hen." Lola stopte met praten. Leoaprdskin keek naar Roxy, wachtend op een antwoord van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy
Member
Looking Out The Tree {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
172
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roxy
BerichtOnderwerp: Re: Looking Out The Tree {Open}   Looking Out The Tree {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 maa 2016 - 11:09

Roxy merkte dat de zwart witte poes haar reactie had gezien. "Oh en probeer niet te laten blijken dat je een zwak voor de BloodClan hebt." Zei Lola. "Als je dat doet vallen ze je alleen maar sneller aan." Vertelde ze Roxy. Roxy knikte. Ze had al oog in oog gestaan met de clanleider van de bloodclan, maar dat verzweeg ze nog even. "Ze hebben mijn moeder ook vermoord toen ik twee manen oud was. Ik zou dood zijn gegaan als ik mijn vader niet had gevonden." Ze snoof even. "Dat is het enigste wat ik hemop dit moment niet vergeef. Overlopen naar hen." Roxy snapte niet waarom ze haar vader niet vergeefde. Roxy voelde de ogen van Leopradskin naar haar kijken. "Ik heb mijn ouders niet echt gekend. De bloodclan nam al snel hun levens voor mijn ogen." herhaalde Roxy voor Lola.
Lola
Member
Looking Out The Tree {Open} - Pagina 2 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Looking Out The Tree {Open}   Looking Out The Tree {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 20:56

Lola keek zwijgend naar Roxy. "Ik heb mijn ouders niet echt gekend. De bloodclan nam al snel hun levens voor mijn ogen." herhaalde Roxy. "Mijn moeder ook. Weet je het leven is erg ironisch. Bloedclan vermoort mijn moeder. Mijn vader gaat naar hem toe, blijkt dat hun deputy mijn vaders half zus is." Zei ze met een sarcastisch lachje.

~sorry voor de korte post
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Looking Out The Tree {Open}   Looking Out The Tree {Open} - Pagina 2 Icon_minitime

Looking Out The Tree {Open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: