|
|
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| |
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 maa 2016 - 13:13 | |
| hey everyone c; ik ga waarschijnlijk eens aan rose coorstel topic beginnen gehehe~ |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 maa 2016 - 14:01 | |
| - Tallshadow schreef:
- Oh my word, Neverland. Ik weet de eerste zoektocht naar hem nog xD
Well, heb ik in het afgelopen uur/halfuur nog wat gemist? Ik ben gearriveerd 8) Heya people c: Ik heb net een shirt gekocht van Daredevil merch shit en ik ben blij gheheh |
|
| |
Melissa 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 maa 2016 - 14:11 | |
| Ik heb toch Thunderclan gekozen, daar past hij beter bij C:
En kan ik hem NPC Skyclan familie geven, dat hij half Skyclan was? Of mag dat niet? |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 maa 2016 - 14:22 | |
| Nyeeeeeeeeehhhh Ik wil Pathfinder doen maar heb geen party/groep om het mee te doen dus dan kan het niet :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 maa 2016 - 14:33 | |
| - Redpaw\" schreef:
- Ik heb toch Thunderclan gekozen, daar past hij beter bij C:
En kan ik hem NPC Skyclan familie geven, dat hij half Skyclan was? Of mag dat niet? Dit wordt wel heel lastig omdat het echt een fikse tijd geleden is dat Skyclan ten onder ging, dus dan kan hij wel afstammen van Skyclan katten die naar Tc zijn gegaan, maar Skyclan katten die naar een andere clan zijn gegaan is minder realistisch. Klinkt goed Evy! Heb je de comics ook gelezen of kijk je alleen de serie? - #Awesome:
|
|
| |
Melissa 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 maa 2016 - 14:35 | |
| - Tallshadow schreef:
- Redpaw\" schreef:
En kan ik hem NPC Skyclan familie geven, dat hij half Skyclan was? Of mag dat niet? Dit wordt wel heel lastig omdat het echt een fikse tijd geleden is dat Skyclan ten onder ging, dus dan kan hij wel afstammen van Skyclan katten die naar Tc zijn gegaan, maar Skyclan katten die naar een andere clan zijn gegaan is minder realistisch.
Klinkt goed Evy! Heb je de comics ook gelezen of kijk je alleen de serie? Ik had het idee dat zijn moeder als kitten naar Thunderclan was gegaan of net nadat Skyclan ten onder ging in Thunderclan geboren was. Dan kan dat denk ik wel, of zit daar ook een te groot tijdverschil in? |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 maa 2016 - 14:37 | |
| - Tallshadow schreef:
- Redpaw\" schreef:
En kan ik hem NPC Skyclan familie geven, dat hij half Skyclan was? Of mag dat niet? Dit wordt wel heel lastig omdat het echt een fikse tijd geleden is dat Skyclan ten onder ging, dus dan kan hij wel afstammen van Skyclan katten die naar Tc zijn gegaan, maar Skyclan katten die naar een andere clan zijn gegaan is minder realistisch.
Klinkt goed Evy! Heb je de comics ook gelezen of kijk je alleen de serie? Hehe eigenlijk ben ik gewoon een beetje een wannabe, ik volg alleen de serie. Maaaar ik zoek wel comics enzo c": |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 maa 2016 - 14:41 | |
| @Melissa Leuk dat Redpaw bij Thunderclan zit! Go TC! |
|
| |
Melissa 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 maa 2016 - 14:44 | |
| - Redpaw\" schreef:
- Tallshadow schreef:
- Redpaw\" schreef:
Klinkt goed Evy! Heb je de comics ook gelezen of kijk je alleen de serie? Ik had het idee dat zijn moeder als kitten naar Thunderclan was gegaan of net nadat Skyclan ten onder ging in Thunderclan geboren was. Dan kan dat denk ik wel, of zit daar ook een te groot tijdverschil in? Ik heb even gekeken, het verhaallijn van Skyclan begon in 2012/2013 en nu is het 2016 dus volgens mij kan het wel. De moeder zou dan nu ongeveer 3 of 4 jaar zijn. @Chestnutkit; Thunderclan paste gewoon beter bij hem |
|
| |
| |
| |
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| |
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 maa 2016 - 14:49 | |
| - Tallshadow schreef:
- Dat kan inderdaad wel volgens mij ^^ De RPG-tijdlijnen zijn ook wel lastig aangezien de ene kat eeuwig leeft en de ander snel sterft xD Die lopen niet gelijk met de jaren van ons
Foei Evy! Ga snel eens even de comics lezen, ik zoek een buddy xD Niet slaan!Zal ik doen 8) |
|
| |
| |
| |
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 maa 2016 - 14:59 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ik sla nooit >3 Ken je trouwens ook Watchmen? Die comic lees ik nu voor de tweede keer maar al m'n vrienden zijn meer Marvel fans :')
Je hebt niet veel meer aan mij Em, ik ben ook meer van Marvel (A) Het concept ervan klinkt wel cool though *heeft het even opgezocht* |
|
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| |
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 maa 2016 - 15:06 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 maa 2016 - 15:07 | |
| - Briarlight schreef:
- Tallshadow schreef:
- Wow anti-Shadow much D: Luister niet naar ze TC was te zwak om BC af te slaan >3
@hierboven, ik wil wel! Kan jij maken?? Jullie hebben anders ook verloren hoor >.< Dat telde niet >3 NOOO Evyyyy D: *diepe zucht* en zo ging mijn zoektocht voort. - #Awesome:
|
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 maa 2016 - 15:08 | |
| - Tallshadow schreef:
- Briarlight schreef:
- Tallshadow schreef:
- Wow anti-Shadow much D: Luister niet naar ze TC was te zwak om BC af te slaan >3
@hierboven, ik wil wel! Kan jij maken?? Jullie hebben anders ook verloren hoor >.< Dat telde niet >3
NOOO Evyyyy D: *diepe zucht* en zo ging mijn zoektocht voort. Luv u xd Heb jij de comics allemaal gekocht? Of leen je ze ergens oid? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|