We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 23:29
Oke, jongens, ze heeft het verwijderd omdat ze "haar redenen heeft".
Mucho egoïsto.
Als wij een discussie met haar aangaan over haar belachelijke incapabele optreden als admin, omdat wij daar 'onze redenen voor hebben' (namelijk: hoi je voert geen zak uit) dan zijn we keiharde bitches. Maar als zij om 'haar redenen' gewoon even een hele site wil verwijderen, dan hebben we daar allemaal maar mee te dealen.
Mucho hypocriso.
Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 maa 2016 - 0:54
True true. Ik kan er ook niet écht verbaasd over zijn. Maar ik raak er toch een beetje teleurgesteld door.
Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 maa 2016 - 11:30
Wat doe je nou eigenlijk op animal crossing? Ik heb het ooit gehad, maar wss is het intussen alweer helemaal veranderd? Je vangt toch gewoon vlindertjes enzo?
Spoiler:
Fairfaith
Member
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 maa 2016 - 11:32
Ik heb 't hiervoor nooit gespeeld, ben gisteren begonnen. :'D Ben er nog niet helemaal uit maar tot nu toe ben ik erachter dat de bedoeling van 't spel is een dorp op te bouwen/te runnen. Op een of andere manier werkt t verslavend hahaha.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 maa 2016 - 11:56
Beestjes vangen, met dorpelingen praten, patronen ontwerpen, spulletjes in je huis zetten, je huis laten vergroten om er nog meer spulletjes in te kunnen zetten... Maar ik geloof dat je in latere versies ook het dorp uit kunt en naar de stad kunt gaan of zoiets?
It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror
Spoiler:
Everstars vorige os, gemaakt door Soof:
Mijn accounts (bedankt Thickcheek!):
Gemaakt door Silvergale (Assie) bij de Secret Santa 2014!:
Een supercoole ava:
Vorige setje:
Bearpaw-
StarClan
Michelle 140 Actief 'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.