|
|
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 17:02 | |
| heyy Ben vanmiddag gaan paardrijden! En gelukkig was het droog! (wij rijden altijd buiten dus dan is het wel fijn als het droog is ) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 17:06 | |
| Het was super! (zoals altijd ) Nog veel plezier dadelijk! |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 17:35 | |
| Dear Lord... Ik heb vandaag 4,8 km gedaan (hardlopen) en ik ben doodop xD En dan moet ik er tegen juni nog vijf bij kunnen. Sta aan mijn zijde... xD |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 17:39 | |
| Zal ik doen, Freedje! Ik zal dat echt nooit vol houden, haha. Ik kan nog niet eens zonder te hijgen en pijn in mijn zij te krijgen een heel rondje gymzaal joggen... |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 17:48 | |
| - Chestnutkit schreef:
- Zal ik doen, Freedje! Ik zal dat echt nooit vol houden, haha. Ik kan nog niet eens zonder te hijgen en pijn in mijn zij te krijgen een heel rondje gymzaal joggen...
Dankzij een heel goed trainingsschema en een stevige discipline (dat houdt in om tien uur naar buiten in de kou in het weekend) ben ik al vanaf september aan het trainen xD |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 17:48 | |
| - Rapidpaw schreef:
- Dear Lord... Ik heb vandaag 4,8 km gedaan (hardlopen) en ik ben doodop xD En dan moet ik er tegen juni nog vijf bij kunnen. Sta aan mijn zijde... xD
You got this! Ik ben trots op je ;] Hier is Jolt weer eens ghehe |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 17:50 | |
| @Freedje Als nog, zal ik het niet volhouden Ook niet om in het weekend naar buiten te gaan... |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 17:59 | |
| - Joltkit schreef:
- Rapidpaw schreef:
- Dear Lord... Ik heb vandaag 4,8 km gedaan (hardlopen) en ik ben doodop xD En dan moet ik er tegen juni nog vijf bij kunnen. Sta aan mijn zijde... xD
You got this! Ik ben trots op je ;]
Hier is Jolt weer eens ghehe Omg Joltkit! Daar heb ik volgens mij 'n topic mee gehad toen ik Riverpaw nog had <3 -- En geen zorgen, meerdere mensen willen dat niet doen in het weekend. Volkomen normale reactie xD |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 18:00 | |
| - Rapidpaw schreef:
- Joltkit schreef:
- Rapidpaw schreef:
You got this! Ik ben trots op je ;]
Hier is Jolt weer eens ghehe Omg Joltkit! Daar heb ik volgens mij 'n topic mee gehad toen ik Riverpaw nog had <3
--
En geen zorgen, meerdere mensen willen dat niet doen in het weekend. Volkomen normale reactie xD Holy, ja! Das grappig xD |
|
| |
Bunny 63 Actief "And you will miss sunrise, if you close your eyes, and that will break my heart in two"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 18:00 | |
| Jolty <'3 ergens wil ik kleine white ook nog eens boven halen woepwoep
eerst maar es posten met wind en never (a) |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 18:12 | |
| Iemand een topic met 'm? Jolt is wel een asshole, maar leef er maar mee xD |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 18:15 | |
| @jolt; met z'n halfsib Turtle? (a) Hij heeft wel z'n ogen nog niet open enzo xD
wil jij dan maken? c: |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 18:17 | |
| - Winddancer schreef:
- @jolt; met z'n halfsib Turtle? (a) Hij heeft wel z'n ogen nog niet open enzo xD
wil jij dan maken? c: Zal ik doenn c: |
|
| |
B) 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 18:17 | |
| Omg Jolt <3
Ik zou nog andere accs actief moeten maken maar idk, ik denk dat ik nu gwn wat ga posten met Goldy~
Eerst maar ff posten en ondertussen wat labo's verbeteren van m'n klasgenoten~ . goldenbird . |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 18:20 | |
| - Joltkit schreef:
- Iemand een topic met 'm? Jolt is wel een asshole, maar leef er maar mee xD
Ik wilde Rapid x Jolt voorstellen, maar dat gaat lastig omdat Jolt 'n kitten is (of hij moet de regels goed kunnen overtreden). Anders Ocean x Jolt? c: |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 18:22 | |
| ben echt kapot ;.;
hey everyone c; |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 18:26 | |
| |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 18:26 | |
| - Chestnutkit schreef:
- @San
Waarom? lange dag en weinig geslapen x3 |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 maa 2016 - 18:29 | |
| - Rapidpaw schreef:
- Joltkit schreef:
- Iemand een topic met 'm? Jolt is wel een asshole, maar leef er maar mee xD
Ik wilde Rapid x Jolt voorstellen, maar dat gaat lastig omdat Jolt 'n kitten is (of hij moet de regels goed kunnen overtreden). Anders Ocean x Jolt? c: Eigenlijk is ie al apprentice, z'n naam is alleen nooit veranderd ghehe. Binnenkort wordt ie warrior, dus in principe kan het wel ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|