We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 feb 2016 - 11:22
Fairfaith schreef:
Heatherpaw schreef:
Gossie je kan wel weer merken dat de poes krols is hier
Een van mijn drie poezen heeft hier ook last van. :'D hinderlijk soms man. Gaat ze beneden staan miauwen tot we d'r naar boven roepen.
Nou bij ons is het andersom, loopt ze naar boven en gaat ze daar mauwen terwijl we allemaal beneden zijn :") En we hebben een gecastreerde kater, dus ze zit de hele tijd zo beetje naar hem toe te gaan, maar hij snapt het niet :")
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 feb 2016 - 15:15
Sinclaw schreef:
@Kiek, voor jou is t 15 euro @Freedje, nouu... als het een heel leuk topic is krijg je dr misschien eentje gratis >3 @Juul, OH HELL NO
Hahahaha. Ik heb Thorn, Ocean & Rapid voor je, maar Rapid is topic lonely en met hem heb ik er eenjte bij Thunderpath geopend voor SC, TC, BC of Rogues, dus als je wilt :3