We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 feb 2016 - 15:31
meh ik wil zo graag nog es een kat hebben met een nestje xD waarom heeft wind ook alweer ruzie met Hazel? (a) anyways, vergeet niet te posten he yanthe ;3 *wink wink*
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 feb 2016 - 16:34
Huff. Ik dacht dat ik Mist d'r medicine cat naam uitgevogeld had, maar toch twijfel ik. Daarom vraag ik maar hulp :'D Ik neig momenteel heel erg naar Mistgaze tbh..
Mistpool [0] Mistleap [0] Mistgaze (door haar blinde oog) [0]
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 feb 2016 - 17:59
Redkit\" schreef:
Als je wind's topic met Black leest zie je ook wel dat Wind allesbehalve haar oude zelf is (a) dramaa yeah Maar euhm, wie maakt? c:
Oh wow. Een depri Wind. So this really is the end of the world xD Maar misschien nog heel even wachten? Ik weet niet echt hoe het allemaal gaat uitpakken, en ik wil even kijken of Em naar de med den moet of niet enzo, en dan weet ik nooit zo goed wat ik moet zeggen :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 feb 2016 - 18:00
Ik vind Mistleap leuk! Maar Mistgaze past beter, en is ook wel zoals de katten hun naam in de boeken krijgen.
Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 feb 2016 - 18:17
heya!
heeft iemand zin in een topic met Black?
Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart