Algemene Onzin Topic - Pagina 16

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 10 feb 2016 - 23:22

Blackpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Hey there guys! How's life?? En wie heeft net nog meer het allereerste correspondents dinner van Nederland gekeken??

Ik was te druk bezig om het te zien T_T Hoe was het? Was het zo awkward als ik verwachtte dat het zou zijn, omdat ik Rutte namelijk helemaal niet als een grappige vent over vind komen?

Het was awkward, maar hij had zeker wel wat geniale grapjes, de nederlanders zijn helaas wat minder outgoing dan de amerikanen though, dus er zijn meerdere awkward stiltes gevallen xD

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 10 feb 2016 - 23:28

Tallshadow schreef:
Blackpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Hey there guys! How's life?? En wie heeft net nog meer het allereerste correspondents dinner van Nederland gekeken??

Ik was te druk bezig om het te zien T_T Hoe was het? Was het zo awkward als ik verwachtte dat het zou zijn, omdat ik Rutte namelijk helemaal niet als een grappige vent over vind komen?

Het was awkward, maar hij had zeker wel wat geniale grapjes, de nederlanders zijn helaas wat minder outgoing dan de amerikanen though, dus er zijn meerdere awkward stiltes gevallen xD

Ik zie nu het debat erover bij Jinek, en dan zie je fragmenten. En.. Ik weet niet.. Ik vind het een beetje pijnlijk ofzo. Er zijn echt wel ernstige schandalen bij de VVD (voor Nederland dan Razz) en dan vind het toch een beetje ongepast om dat zo kort daarna van de 'tafel te vegen' door er een geintje van te maken (wat overigens een van de eerste keren is dat Rutte toegeeft dat hij fout zat, en dan is het dus in de stijl van: oh gut ja jongens ik zat fout HAHAHAHA oke ophouden nu)

Oh, en elke zin wordt op dezelfde manier uitgesproken. Elke keer drie woorden uitspreken, pauze, stuk van een zin, pauze, GRAPJE! ... stilte.. afwachtend of er gelachen wordt.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Szvipj

Spoiler:

Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 10 feb 2016 - 23:33

Blackpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Blackpaw schreef:
Tallshadow schreef:

Ik zie nu het debat erover bij Jinek, en dan zie je fragmenten. En.. Ik weet niet.. Ik vind het een beetje pijnlijk ofzo. Er zijn echt wel ernstige schandalen bij de VVD (voor Nederland dan Razz) en dan vind het toch een beetje ongepast om dat zo kort daarna van de 'tafel te vegen' door er een geintje van te maken (wat overigens een van de eerste keren is dat Rutte toegeeft dat hij fout zat, en dan is het dus in de stijl van: oh gut ja jongens ik zat fout HAHAHAHA oke ophouden nu)

Oh, en elke zin wordt op dezelfde manier uitgesproken. Elke keer drie woorden uitspreken, pauze, stuk van een zin, pauze, GRAPJE! ... stilte.. afwachtend of er gelachen wordt.

Mwah, misschien ook wel goed om er iets luchtiger over te doen. Zeker als je bedenkt dat ze de bekende Amerikaanse manier aan willen houden en die maken grapjes over alle mogelijke schandalen die er boven tafel gekomen zijn. En ja, de stiltes zijn wel wat pijnlijk, maar ik blijf erbij dat Rutte ook niet het makkelijkste publiek had, bovendien is zijn taak het vertegenwoordigen van burgers, niet het entertainen xD

Leuk dat ze het eens gedaan hebben, maar ik denk niet dat de typisch Amerikaanse manier werkt voor ons.

#Awesome:

Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 10 feb 2016 - 23:50

Ik vond dat hij het goed deed voor een minister, want het is geen cabaretier natuurlijk. En ik zag net een filmpje van Balkenende die een grapje probeerde te maken over een condoom, en ... auw.
Ik denk wel gewoon iets anders over luchtig doen over die hele doofpot (ik heb me er wel over ingelezen, en het gaat echt heeeel diep. Zelfs tot het bewust vals beschuldigen van laaggeplaatste mensen binnen de politiek, die zo machteloos achterbleven en geen enkele manier hadden om voor zichzelf op te komen). Dus ik denk daar persoonlijk anders over, maar ik kan me heel goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die hier minder problemen mee hebben.

En yup, over dat Amerikaanse ben ik het eens. Nederland is niet echt Amerika, en ik denk ook niet dat we moeten nastreven dat te zijn Razz

Spoiler:

Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 10 feb 2016 - 23:51

EEF!!! Hallo (:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimewo 10 feb 2016 - 23:59

Dan zijn we het grotendeels eens Eef, goed dat je er weer bent want ik heb deze (voor nu even korte) discussies wel gemist ;D
Nu echter ga ik echt naar bed want ik val om (A)

Good night guys!

#Awesome:

Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 0:32

NATHHH HAPPY BDAYYY! Ouwe knar.

En siii, Em! Van die discussies waarvan de rest ongetwijfeld denkt: wut...

Ik heb ongeveer m'n hoofdstuk af voor m'n les van morgen. Dus ik gaat ookt maart eens.

Spoiler:

Fairfaith
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 7:33

Hoe blijven jullie zo laat rondspoken op WC en functioneren jullie de volgende dag nog? ;w; teach me.

VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 7:36

Goodmorning ^^

I'm hunting with StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 9:49

Heey c:
Korte dag vandaag <'3 Moet straks wel even zien hoe ik in mijn eentje 2 katten naar de dierenarts krijg.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Lionstep
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 9:51

Wanneer je de verkeerde oogkleur op je avatar hebt staan en je meteen een hele nieuwe maakt :"D

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 0V0T0ZLL_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 G3K5gZvO_o
Brindleleaf
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 10:17

Hahaha succes Dani :3 !
*kruipt sneaky naar Kiek toe* Zullen we weer een keertje topicje Claw x Howl doen?

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 X4eC3NF
[Low posting account]
Fairfaith
Member
Juul~
1029
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 10:31

Arme Fair, zo doodsbang voor Tallshadow.. :'D

VOICETHEME
Lionstep
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 10:34

@Juul: Is goed! Moet wel even inspiratie voor Howl er uit persen :"D

Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 0V0T0ZLL_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 16 G3K5gZvO_o
Fairfaith
Member
Juul~
1029
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 10:36

Kiek, wij moeten ook een topic lekkere yifferd van me. <3

VOICETHEME
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 10:49

Fairfaith schreef:
Hoe blijven jullie zo laat rondspoken op WC en functioneren jullie de volgende dag nog? ;w; teach me.

Het scheelt dat ik niet om 7 uur op hoef ofzo om naar lessen te gaan Razz Ik kan iedere dag om half 10 wakker worden als ik wil, en ik ben op vrijdag vrij *woehoe*

Spoiler:

Brindleleaf
StarClan
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 10:51

Lionpaw' schreef:
@Juul: Is goed! Moet wel even inspiratie voor Howl er uit persen :"D

Een SPT doen anders? c:

[Low posting account]
Fairfaith
Member
Juul~
1029
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 11:05

Blackpaw schreef:
Fairfaith schreef:

Het scheelt dat ik niet om 7 uur op hoef ofzo om naar lessen te gaan Razz Ik kan iedere dag om half 10 wakker worden als ik wil, en ik ben op vrijdag vrij *woehoe*

Woaah, jaloers! Ik moet elke dag om 7 op. ;n;

VOICETHEME
Brindleleaf
StarClan
Julia
906
Actief

CAT'S PROFILE
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 11:06

Mijn wekker gaat elke dag om kwart voor 6 XD

[Low posting account]
Barksound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 12:05

Oeh, Julia. Wij moeten nog eens een topic Bark x Brindle c:

:..:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: