|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 feb 2016 - 23:28 | |
| - Tallshadow schreef:
- Blackpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Hey there guys! How's life?? En wie heeft net nog meer het allereerste correspondents dinner van Nederland gekeken??
Ik was te druk bezig om het te zien T_T Hoe was het? Was het zo awkward als ik verwachtte dat het zou zijn, omdat ik Rutte namelijk helemaal niet als een grappige vent over vind komen? Het was awkward, maar hij had zeker wel wat geniale grapjes, de nederlanders zijn helaas wat minder outgoing dan de amerikanen though, dus er zijn meerdere awkward stiltes gevallen xD
Ik zie nu het debat erover bij Jinek, en dan zie je fragmenten. En.. Ik weet niet.. Ik vind het een beetje pijnlijk ofzo. Er zijn echt wel ernstige schandalen bij de VVD (voor Nederland dan ) en dan vind het toch een beetje ongepast om dat zo kort daarna van de 'tafel te vegen' door er een geintje van te maken (wat overigens een van de eerste keren is dat Rutte toegeeft dat hij fout zat, en dan is het dus in de stijl van: oh gut ja jongens ik zat fout HAHAHAHA oke ophouden nu) Oh, en elke zin wordt op dezelfde manier uitgesproken. Elke keer drie woorden uitspreken, pauze, stuk van een zin, pauze, GRAPJE! ... stilte.. afwachtend of er gelachen wordt. - Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 feb 2016 - 23:33 | |
| - Blackpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Blackpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Hey there guys! How's life?? En wie heeft net nog meer het allereerste correspondents dinner van Nederland gekeken??
Ik was te druk bezig om het te zien T_T Hoe was het? Was het zo awkward als ik verwachtte dat het zou zijn, omdat ik Rutte namelijk helemaal niet als een grappige vent over vind komen? Het was awkward, maar hij had zeker wel wat geniale grapjes, de nederlanders zijn helaas wat minder outgoing dan de amerikanen though, dus er zijn meerdere awkward stiltes gevallen xD
Ik zie nu het debat erover bij Jinek, en dan zie je fragmenten. En.. Ik weet niet.. Ik vind het een beetje pijnlijk ofzo. Er zijn echt wel ernstige schandalen bij de VVD (voor Nederland dan ) en dan vind het toch een beetje ongepast om dat zo kort daarna van de 'tafel te vegen' door er een geintje van te maken (wat overigens een van de eerste keren is dat Rutte toegeeft dat hij fout zat, en dan is het dus in de stijl van: oh gut ja jongens ik zat fout HAHAHAHA oke ophouden nu)
Oh, en elke zin wordt op dezelfde manier uitgesproken. Elke keer drie woorden uitspreken, pauze, stuk van een zin, pauze, GRAPJE! ... stilte.. afwachtend of er gelachen wordt. Mwah, misschien ook wel goed om er iets luchtiger over te doen. Zeker als je bedenkt dat ze de bekende Amerikaanse manier aan willen houden en die maken grapjes over alle mogelijke schandalen die er boven tafel gekomen zijn. En ja, de stiltes zijn wel wat pijnlijk, maar ik blijf erbij dat Rutte ook niet het makkelijkste publiek had, bovendien is zijn taak het vertegenwoordigen van burgers, niet het entertainen xD Leuk dat ze het eens gedaan hebben, maar ik denk niet dat de typisch Amerikaanse manier werkt voor ons. - #Awesome:
|
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 feb 2016 - 23:50 | |
| Ik vond dat hij het goed deed voor een minister, want het is geen cabaretier natuurlijk. En ik zag net een filmpje van Balkenende die een grapje probeerde te maken over een condoom, en ... auw. Ik denk wel gewoon iets anders over luchtig doen over die hele doofpot (ik heb me er wel over ingelezen, en het gaat echt heeeel diep. Zelfs tot het bewust vals beschuldigen van laaggeplaatste mensen binnen de politiek, die zo machteloos achterbleven en geen enkele manier hadden om voor zichzelf op te komen). Dus ik denk daar persoonlijk anders over, maar ik kan me heel goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die hier minder problemen mee hebben. En yup, over dat Amerikaanse ben ik het eens. Nederland is niet echt Amerika, en ik denk ook niet dat we moeten nastreven dat te zijn - Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
|
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
| |
| |
| |
2533 Actief
| |
| |
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 feb 2016 - 7:33 | |
| Hoe blijven jullie zo laat rondspoken op WC en functioneren jullie de volgende dag nog? ;w; teach me. VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 feb 2016 - 7:36 | |
| Goodmorning ^^ I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 feb 2016 - 9:49 | |
| Heey c: Korte dag vandaag <'3 Moet straks wel even zien hoe ik in mijn eentje 2 katten naar de dierenarts krijg. |
|
| |
Kiek 244 Afwezig I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 feb 2016 - 9:51 | |
| Wanneer je de verkeerde oogkleur op je avatar hebt staan en je meteen een hele nieuwe maakt :"D |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 feb 2016 - 10:31 | |
| Arme Fair, zo doodsbang voor Tallshadow.. :'D VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Kiek 244 Afwezig I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 feb 2016 - 10:34 | |
| @Juul: Is goed! Moet wel even inspiratie voor Howl er uit persen :"D
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 feb 2016 - 10:36 | |
| Kiek, wij moeten ook een topic lekkere yifferd van me. <3 VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
2533 Actief
| |
| |
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 feb 2016 - 11:05 | |
| - Blackpaw schreef:
- Fairfaith schreef:
- Hoe blijven jullie zo laat rondspoken op WC en functioneren jullie de volgende dag nog? ;w; teach me.
Het scheelt dat ik niet om 7 uur op hoef ofzo om naar lessen te gaan Ik kan iedere dag om half 10 wakker worden als ik wil, en ik ben op vrijdag vrij *woehoe* Woaah, jaloers! Ik moet elke dag om 7 op. ;n; VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
| |
| |
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 feb 2016 - 12:05 | |
| Oeh, Julia. Wij moeten nog eens een topic Bark x Brindle c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|