Algemene Onzin Topic - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 26 ... 50  Volgende
Ravenpaw*
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 14:03

Goedemiddag mensen... en weer de hele dag lekker samenvatten en leren ;w;

Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Crow-on-a-branch
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterdive
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 DPKsfdL
{ Loïs
281
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterdive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 14:05

Ah sterkte Nath!
Ikzelf heb het gelukkig niet meer zo druk <3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Ottero10
Ravenpaw*
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 14:06

Dankjewel (:
Ik ga af en toe tussendoor posten, maar niet veel vandaag

Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Crow-on-a-branch
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:13

God Stormshadow's plaatje doet me weer echt denken aan white o;
also Nath hi! Klein vraagje; hoe oud zouden Wind & co nu moeten zijn? Ik denk rond de 15 moons, aangezien ze ongeveer even oud waren als Otter & Hazel, maar ik wil het toch nog altijd even aan jou vragen hehe c:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 6Gt25F7
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:15

Winddancer schreef:
God Stormshadow's plaatje doet me weer echt denken aan white o;
also Nath hi! Klein vraagje; hoe oud zouden Wind & co nu moeten zijn? Ik denk rond de 15 moons, aangezien ze ongeveer even oud waren als Otter & Hazel, maar ik wil het toch nog altijd even aan jou vragen hehe c:
Rough was altijd een halve moon ouder, right? Dat nestje van Fawn... dan mogen Wind en co nu op 14,5 moons

Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:19

@Bunny, Oceanpaw gaat echt een keer nog verder doordraaien zonder Whitelion in de buurt.... (;

Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:25

@Nath; okay, bedankt ^^
@Butter; Jup. Drama <'3

Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:31

@Bunny, zeker drama!! <3
Ze heeft al een keer een doodsbessenstruik vermorseld:)
En mag ik je een pm sturen?

Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:32

@Butter je hoeft toch niet te vragen of je een pm mag sturen, dat doe je gewoon (a)
en dat had ik wel verwacht ;3 Ik had wel niet de grote reactie van ever verwacht, en de oorlog met riverclan XD maar ach, meer drama (a)

Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:32

Zo meteen ff op de nodige dingen gereageerd c:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:34

omg guys, kijk deze mooiheid

Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Cm__warriorstudios_by_roseepunch-d9quau3

Geef t liefde!!
http://fav.me/d9quau3

One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.

Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:36

@Bunny, klopt!
Oceanpaw is ook al een beetje van haar padje af gegaan. Zoals visvreters uithoren op een ietwat disrespectvolle manier...

Eh tja ik vraag het dus....haha

Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:38

@Butter
Zo had Whitey het gewild <'3 Dat wil zeggen, als hij echt vermoord was door riverclanners xD

Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:41

Winddancer schreef:
@Butter
Zo had Whitey het gewild <'3 Dat wil zeggen, als hij echt vermoord was door riverclanners xD

Hahhaha ja en dan begint ze per ongeluk ook nog bij Butterstar en haar vader hahah. (ze herkend de andere leiders nog niet dus wist ze niet dat ze Riverclans leider eh... Niet echt respectvol behandelde...)

Tja Oceanpaw hield best veel van hem al waren ze praktisch tegenpolen...

Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:43

Eigenlijk is Butter ergens ook familie van Ocean, wist je dat? Geen bloedfamilie, aangezien White & Butter dezelfde vader hebben en Ocean & White dezelfde moeder..

Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:46

Winddancer schreef:
Eigenlijk is Butter ergens ook familie van Ocean, wist je dat? Geen bloedfamilie, aangezien White & Butter dezelfde vader hebben en Ocean & White dezelfde moeder..

Ja wist ik. Dat topic is dan ook speciaal geplant. Ik weet het maar Ocean (katakter) dus niet haha...

Barkpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 DPKsfdL
Lore
109
Actief
I thought I was an atheist until I realized I'm a God

CAT'S PROFILE
Rank:
Barkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:47

Iemand zin in een topic met Bark of Yu? :3
Winddancer
StarClan
Bunny
2607
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:48

Oceanpaw. schreef:
Winddancer schreef:

Ja wist ik. Dat topic is dan ook speciaal geplant. Ik weet het maar Ocean (katakter) dus niet haha...
White heeft het ook nooit geweten hoor c: Alleen Butter & de vader weten het volgens mij in de RPG

Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 15:54

Winddancer schreef:
Oceanpaw. schreef:
Winddancer schreef:

White heeft het ook nooit geweten hoor c: Alleen Butter & de vader weten het volgens mij in de RPG

Dat denk ik ook... Nee had een Riverclanner nodig om soort van te ondervragen op de niet super sociale manier en pm-de toen naar degene die Butter speelt en kwam er toen achter Wink
Was me nooit opgevallen maar wel leuke twist in het verhaal!!

Fairfaith
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 16:10

Alweer een hele dag niks nuttigs gedaan.. ;-;

VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 26 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: