|
|
Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 14:03 | |
| Goedemiddag mensen... en weer de hele dag lekker samenvatten en leren ;w; |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 14:05 | |
| Ah sterkte Nath! Ikzelf heb het gelukkig niet meer zo druk <3 |
|
| |
Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 14:06 | |
| Dankjewel (: Ik ga af en toe tussendoor posten, maar niet veel vandaag |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 15:13 | |
| God Stormshadow's plaatje doet me weer echt denken aan white o; also Nath hi! Klein vraagje; hoe oud zouden Wind & co nu moeten zijn? Ik denk rond de 15 moons, aangezien ze ongeveer even oud waren als Otter & Hazel, maar ik wil het toch nog altijd even aan jou vragen hehe c: |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 15:19 | |
| @Bunny, Oceanpaw gaat echt een keer nog verder doordraaien zonder Whitelion in de buurt.... (; |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 15:25 | |
| @Nath; okay, bedankt ^^ @Butter; Jup. Drama <'3 |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 15:31 | |
| @Bunny, zeker drama!! <3 Ze heeft al een keer een doodsbessenstruik vermorseld:) En mag ik je een pm sturen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 15:32 | |
| @Butter je hoeft toch niet te vragen of je een pm mag sturen, dat doe je gewoon (a) en dat had ik wel verwacht ;3 Ik had wel niet de grote reactie van ever verwacht, en de oorlog met riverclan XD maar ach, meer drama (a) |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 15:34 | |
|
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 15:36 | |
| @Bunny, klopt! Oceanpaw is ook al een beetje van haar padje af gegaan. Zoals visvreters uithoren op een ietwat disrespectvolle manier...
Eh tja ik vraag het dus....haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 15:38 | |
| @Butter Zo had Whitey het gewild <'3 Dat wil zeggen, als hij echt vermoord was door riverclanners xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 15:41 | |
| - Winddancer schreef:
- @Butter
Zo had Whitey het gewild <'3 Dat wil zeggen, als hij echt vermoord was door riverclanners xD Hahhaha ja en dan begint ze per ongeluk ook nog bij Butterstar en haar vader hahah. (ze herkend de andere leiders nog niet dus wist ze niet dat ze Riverclans leider eh... Niet echt respectvol behandelde...) Tja Oceanpaw hield best veel van hem al waren ze praktisch tegenpolen... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 15:43 | |
| Eigenlijk is Butter ergens ook familie van Ocean, wist je dat? Geen bloedfamilie, aangezien White & Butter dezelfde vader hebben en Ocean & White dezelfde moeder.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 15:46 | |
| - Winddancer schreef:
- Eigenlijk is Butter ergens ook familie van Ocean, wist je dat? Geen bloedfamilie, aangezien White & Butter dezelfde vader hebben en Ocean & White dezelfde moeder..
Ja wist ik. Dat topic is dan ook speciaal geplant. Ik weet het maar Ocean (katakter) dus niet haha... |
|
| |
Lore 109 Actief I thought I was an atheist until I realized I'm a God
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 15:47 | |
| Iemand zin in een topic met Bark of Yu? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 15:48 | |
| - Oceanpaw. schreef:
- Winddancer schreef:
- Eigenlijk is Butter ergens ook familie van Ocean, wist je dat? Geen bloedfamilie, aangezien White & Butter dezelfde vader hebben en Ocean & White dezelfde moeder..
Ja wist ik. Dat topic is dan ook speciaal geplant. Ik weet het maar Ocean (katakter) dus niet haha... White heeft het ook nooit geweten hoor c: Alleen Butter & de vader weten het volgens mij in de RPG |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 15:54 | |
| - Winddancer schreef:
- Oceanpaw. schreef:
- Winddancer schreef:
Ja wist ik. Dat topic is dan ook speciaal geplant. Ik weet het maar Ocean (katakter) dus niet haha... White heeft het ook nooit geweten hoor c: Alleen Butter & de vader weten het volgens mij in de RPG Dat denk ik ook... Nee had een Riverclanner nodig om soort van te ondervragen op de niet super sociale manier en pm-de toen naar degene die Butter speelt en kwam er toen achter Was me nooit opgevallen maar wel leuke twist in het verhaal!! |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 feb 2016 - 16:10 | |
| Alweer een hele dag niks nuttigs gedaan.. ;-; VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|