| Warriors Untold Tales [warrior cats game] | |
|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 10:43 | |
| Hoewel ik de games van de serie toch leuker vind. Ik heb me in de eerdere versie van deze toch ook wel vermaakt. |
|
| |
Rainbowlicious ~ 260
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 11:22 | |
| Hoe speel ik nieuwe vachkleuren vrij en ik ga ook beginnen aan de rogue kamp |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 11:24 | |
| yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ik heb een rogue in mn kamp :3 heet zelf Silentcr heb hem Crowedevening :3
en hij ging alleen zitten bij mn prooihoop dus die heb ik verplaatst :3
heb in totaal 13 prooi liggen :3
bij de carrion place liggen altijd wel wat dode prooi
Oke vraagje: waar van je knijnen
EDIT: nieuwe vachtkleuren - door veel van die punten te verzamel met die kat praten bij de medicen cat en skystar die geeft je voor 20 punten 1 bonus ding :3
Rogue kamp - dood gaan en dan play as rogue |
|
| |
Rainbowlicious ~ 260
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 11:40 | |
| Ok dit klinkt dom maar ben vergeten hoe je jaagd D: Maar als je dood gaat is dan je hele kamp weg? Want misschien wil ik een nieuw katje maken D: En hoe krijg je Rogues in je kamp? En nog een vage vraag; Op mn Bureublad staat WarriorsSaveOne met zo'n wit blaadje. Maar als ik daarop klik staat er met welk progtramma wilt u dit bestand openen en met geen enkel programma doet hij het D: |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 11:49 | |
| - Suntail schreef:
- Je moet trouwens zo rogues lokken: Plaats een Thicket, leg daar een Bramble langs en leg daar een prooi op (bijv. een muis). Als ze niet meteen komen, is er niets mis, ze moeten het nog gewoon zien.
Lees dit en je weet hoe je Rogues moet lokken. Om te jagen moet je Shift ingedrukt houden, op je prooi klikken, naar je prooi toe lopen (niet te dichtbij ) en dan loslaten |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 11:53 | |
| - Twilightsparkle schreef:
- En nog een vage vraag; Op mn Bureublad staat WarriorsSaveOne met zo'n wit blaadje.
Maar als ik daarop klik staat er met welk progtramma wilt u dit bestand openen en met geen enkel programma doet hij het D: Weet je ook hoe dat werkt D: |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 11:59 | |
| ja, is er toevallig een icoontje dat er uitziet als dit: Klik daar op. Staat het er niet? download het dan opnieuw en klik op OPSLAAN en niet op UITVOEREN |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 12:01 | |
| |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 12:29 | |
| Kijk mijn miniscule Rogue kamp: - Spoiler:
|
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 12:49 | |
| - Twilightsparkle schreef:
- Ok dit klinkt dom maar ben vergeten hoe je jaagd D:
Maar als je dood gaat is dan je hele kamp weg? Want misschien wil ik een nieuw katje maken D: En hoe krijg je Rogues in je kamp? En nog een vage vraag; Op mn Bureublad staat WarriorsSaveOne met zo'n wit blaadje. Maar als ik daarop klik staat er met welk progtramma wilt u dit bestand openen en met geen enkel programma doet hij het D: uitvoeren met internet gedaan? (a) heb ik ook namelijk whaaaajoooohh jou kamp is mini! waar vang je knijnen |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 12:52 | |
| konijnen zitten veel in WindClan territorium, daarom ben ik vaak daar. En dat kap heb ik gewoon een keertje gemaakt voor de lol... Ik heb nu een groter kamp met in totaal 6 katten, en komen er nog meer |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 12:55 | |
| 6 :O show je kamp is :3 mijne is ter grote van een hele pagina :3 ik zit dicht tegen shadowclan kamp aan - Spoiler:
|
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 12:56 | |
| die geen van je katten is een jongen, of in elk geval geen mate kat verder redelijk cool kamp, ik ga dat van mij nog even aanpassen |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 12:57 | |
| klopt die zijn blauw dan ofzo toch |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 13:10 | |
| kijk, mijn grotere Rogue kamp (met geheime ingang): - Spoiler:
Het is nog niet af |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 13:17 | |
| dies is vet :3
ik wil een mannetje :3
ingang achter de boom? |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 13:19 | |
| ja, achter de bomen is een ingang :3 ben nu bezig met de indeling |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 13:34 | |
| Omg nu krijg ik echt zin om het te spelen x'D Oke ik ga het zo gwn downloaden, die update. |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 13:34 | |
| :3 doen gewoon doen :3
rogue zijn si koel! ik wil een kit en een mate
moet je je mate kadoos blijven geven |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 13 nov 2011 - 13:36 | |
| Hey maar, moet je gwn dat downloaden van de link? Is die download zegmaar aangepast met de update, of moet je echt ergens speciaal die update downloaden? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] | |
| |
|
| |
|