|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 9:19 | |
| Hallo allemaal :3 I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 9:53 | |
| Bleh, de brandwond is er niet echt goed vanaf gekomen. Rond 11 uur maar eventjes langs de huisarts. :') VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
♡ 169 Actief No I don’t wanna
Sit still, look pretty
| |
| |
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 10:41 | |
| Ohwel, geen school dus ik heb besloten om nog eens een oude animatiefilm te zien. Die klassiekers ook Bambi <'3 |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 10:53 | |
| - Lizardpaw' schreef:
- Ohwel, geen school dus ik heb besloten om nog eens een oude animatiefilm te zien. Die klassiekers ook
Bambi <'3 Lion king & Lilo & Stitch ? |
|
| |
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 10:56 | |
| *Komt na ruim 6 maanden weer binnen schuifelen* Dussss... heb ik wat gemist? ^^" |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 11:03 | |
| - Bleaktail schreef:
- *Komt na ruim 6 maanden weer binnen schuifelen* Dussss... heb ik wat gemist? ^^"
Best wel wat I guess x) * Shrewstar is dood, Innerghost wordt Leader, Deputy onbekend * Whitelion is dood, Frostfaith volgt hem op * BloodClan heeft ThunderClan overgenomen en is bezig ShadowClan over te nemen. Even in een noten dop :'D |
|
| |
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 11:06 | |
| .o. dat is inderdaad veel xD Dat word lastig inkomen. Ik denk dat ik Bleaktail een beetje zou moeten omgooien om weer goed opnieuw te kunnen starten. |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 11:10 | |
| Haha, dat begrijp ik WindClan is ook nog in oorlog met RiverClan (sinds gisteren). |
|
| |
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 11:24 | |
| Oh, good to know xD Ik zou niet weten waar te beginnen /hoe Bleaktail weer terug te laten komen xD |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 11:35 | |
| Yea beter te laat dan nooit x3 |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 12:36 | |
| Ik zal even douchen gheghe, daarna weer verder. Soms een postje tussendoor met thuiswerken. Dat is echt fijn aan thuiswerken :3 |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 13:51 | |
| Nog even en dan wordt Summer ook mentrix c: |
|
| |
Yanthe 333 Actief
| |
| |
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 14:01 | |
| |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 14:03 | |
| - Nyra schreef:
- Arme Bark x'D
Aww, ja. Topicje met Crowcall? Zij blijft ook in het kamp ~ It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror* ********- Spoiler:
|
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 14:05 | |
| Bark voelt zich al schuldig genoeg x3 Vooral omdat Everstar het nog eens duidelijk zegt dat ze ten oorlog trekken om de dood van White te wreken xD
@Flo; Sure ^^' |
|
| |
Bunny 132 Actief Show you what my determination has still left for you to get back to.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2016 - 14:12 | |
| Luvon heeft een hekel aan WindClan omdat zijn zoon een failure was. 8'D GG, Luvon. Kies de kant van je dochter maar. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|