Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument" CAT'S PROFILE Age :
I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender :
She-cat ♀ Rank :
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 14:30 Yay, ben thuis. Nu met Ace posten en daarna met Leo, ik wil hem ook in de bitch right gooien bij de app den, want ik weet een leuke opmerking xD
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
»Quinty« 683 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 14:32 Zou ik een zoektopic openen voor een vriendin voor Frozenpaw?
aka Cloë
"One thorn of experience is worth a whole wilderness of warning" Meet Bramblethorn Bramble-Art: [By Wazoula]
[By Blackpanter]
[By Hannah]
[ By Hannah ]
[By Bunnypaw]
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 14:34 Chloë is bae <3 doen Q!! Tfw je kat je enige zwangere vis op eet. Thanks Chiquita.
VOICE ♡
THEME Releasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone
San 728 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 14:38 rose is weer lekker aardig ;') hey everyone c;
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument" CAT'S PROFILE Age :
I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender :
She-cat ♀ Rank :
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 14:40 Acefray schreef: Yay, ben thuis. Nu met Ace posten en daarna met Leo, ik wil hem ook in de bitch right gooien bij de app den, want ik weet een leuke opmerking xD Gaan Flame en Leo samen wel de girlparty verpesten B) :'D
----
Dat moment wanneer je pas in de avond kan podten in verband met gitaarles
I wouldn't hesitate, To smile while you suffocate
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 14:41 ik moet posten want uitstelgedrag uwu
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 14:43 Ik zal direct ook eens een topic openen met Silver voor Honey x'D
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 15:30 posttijddd
edit: willen mensen nog een topic met bearkit in WC kamp?
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Yanthe 470 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 15:39 Ik ben zo trots op Lumina >D
Lyan 113 Actief I'll tell you something that you may want to hear
but I'll lie.
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 15:41 Bijna vrij, bijna vrij =D
I'm hunting with StarClan #ButterForPresident
18 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 15:45 Iemand een topic met Viper of Killer? u.u
San 728 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 15:47 Viperpaw' schreef: Iemand een topic met Viper of Killer? u.u met rose? c;
Loïs 2971 Actief And we all still die
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 15:50
Kiki 1666 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 15:54 Gewoon Raven nog even extra klappen uitdelen :"D Inner gaat zo boos zijn.. C:<
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Loïs 2971 Actief And we all still die
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 15:55
18 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 16:01 Is allebei goed. Kan een van jullie er een openen? Dan open ik de ander wel c:
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic