We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 18:16
Ik vind opeens allemaal coole, oude accountjes terug. ;v;
Slit the throat of reason and reality Cut myself and scream for their insanity Wake up to this nightmare that will never end The main attraction of this twisted master plan
Trust nothing but pain to get me through the daze Sleep with one eye open not to be their prey Fist against my face they bring me to my knees The pressure’s crushing down so hard I can’t break free
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
Muta
Member
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 18:27
Heb ik niet, daar wacht ik nog even mee. Opzich lijkt FnaF drie wel wat simpeler vergeleken met de anderen, enkel de Phantoms maken het zo irritant. Vooral BB.
Killerkit
Member
chwis bender 317 Afwezig
CAT'S PROFILE Age: Just 2 moons and already awesome af Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 18:28
Ik heb mijn muis gevonden, ik kan actief worden. Iemand een topic?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 19:10
Ugh, m'n koorts is alweer gestegen, en ik zou morgen toch echt weer een keer naar school toe moeten. De rest van m'n postsjes komen morgen dus weer, ik duik zo maar mn bedje in. -w-