We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 18:00
Fairfaith schreef:
Ik ben gewoon zo getrest dat ik net gekookt water over m'n gezicht heb laten vallen. ;n; M'n hele onderlip en kin zijn nu gevoelloos en ik lig met m'n gezicht onder de paraffine.
Ai, ik weet hoe het voelt. Mijn oma's waterkoker ging opeens raar doen en het heet water had mij geraakt in plaats van mijn oma omdat ik ervoor sprong
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 18:03
Fairfaith schreef:
Ik ben gewoon zo getrest dat ik net gekookt water over m'n gezicht heb laten vallen. ;n; M'n hele onderlip en kin zijn nu gevoelloos en ik lig met m'n gezicht onder de paraffine.
wow juul gaat het ? ;o klink niet goed misshien moet je de dokters pots bellen om advies of gewoon wachten idk ieder geval beterschap!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 18:06
Het gaat op zich wel, dankjullie wel. <3 Het brandt alleen best wel joh xD. Gelukkig wist m'n moeder wat ze met brandwonden moest doen. Hoop alleen niet dat ik straks een soort Zuko 2.0 wordt. :'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 18:43
Haha zal wel niet zijn Juul<3 Beterschap!
▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ {t h e m e}
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 18:45
@Jamie, -steekt hand op- Ik wil altijd?^^ Dan kan ik wat dingetjes voordoen met dinges, dat programma waarmee mensen je scherm kunnen zien. naam kwijt xD
▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ {t h e m e}
Fairfaith
Member
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 18:46
@Lyan: "Wow hoe is dat gebeurd!?" "Tja ik was zo druk in m'n hoofd dat ik vergat m'n thermo mok dicht te draaien!! #stoer" xD @Chi: Hope so. Ty. <3 @Jamie: Ik wil je wel een snelle GIMP les geven? :'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 18:50
Flamepath schreef:
@Jamie, -steekt hand op- Ik wil altijd?^^ Dan kan ik wat dingetjes voordoen met dinges, dat programma waarmee mensen je scherm kunnen zien. naam kwijt xD
Heel graag :'D Dan weet ik een beetje hoe alles werkt enzo <'3 Ik weet de naam ook niet tbh xD Maar als we het ooit vinden klinkt dat goed :3
Juul, als je hierna nog wilt vind ik het ook goed :3 Aangezien verschillende mensen het op een andere manier kunnen doen enzo -en ik echt niks weet- xD
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Fairfaith
Member
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 18:51
Vraag me nigsteeds af of ik naar school ga morgen of niet.... Moeilijk xd
Echopaw
Member
997 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 18:52
Acefray schreef:
Flamepath schreef:
Heel graag :'D Dan weet ik een beetje hoe alles werkt enzo <'3 Ik weet de naam ook niet tbh xD Maar als we het ooit vinden klinkt dat goed :3
Juul, als je hierna nog wilt vind ik het ook goed :3 Aangezien verschillende mensen het op een andere manier kunnen doen enzo -en ik echt niks weet- xD
Oh, ik dacht dat jij altijd zelf je setjes maakte, whoa xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 18:52
Ja dat is 'm! Thanks Juul c:
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 18:57
Evy, deed ik altijd :') Op Picmonkey xD Maar die van Ace en Leo zijn voor me gemaakt :3 Nu wil ik gewoon mooie setjes maken op een fatsoenlijk programma maar ik faal xD
Thanks Juul :3
Okey, Chi, dan kan jij mij nu toch een link geven right? xD -skillz-
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.