|
| Conceal dont feel ll Flamepaw | |
| San 728 Actief
| |
| | | | |-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| | | | San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Conceal dont feel ll Flamepaw za 16 jan 2016 - 20:13 | |
| Rose gromde luid toen er een kat in haar gezichtsbeeld kwam, Starclandomme kon ze nooit even alleen zijn? Nee natuurlijk niet er was altijd wel iemand die haar dag moest verpesten dit keer was het een schadowclanner great echt geweldig! "Kijk is aan, wat doet een vissenkop hier in de buurt?" miauwde hij spottend, Rose keek hem vel aan oh dus hij had een grote mond? Ugh wat een verrasing een Schadowclanner zonder manieren de kater was groter voor zijn leeftijd net als Rose al schatte ze hem wel jonger dan haar maar veel zou het niet schelen, 'Oh kijk' siste ze vel 'Jullie moeraskikkers leven ook nog' miauwde ze spottend terug, 'Wel jammer eigenlijk ik dacht dat starclan eindelijk besloten had om jullie uitroeien net als bij Skyclan' een klein grijnsje vromde rond haar lippen ze teste hem hij was duidelijk al erg prikkelbaar maar hoe ver kon ze met hem gaan? |
| | | |-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| | | | San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Conceal dont feel ll Flamepaw za 16 jan 2016 - 20:33 | |
| "Ja, het verbaast je erg he? Dat wij, ShadowClanners, veel beter kunnen overleven dan jullie vissenvreters." Snauwde hij terug Rose verslamde haar ogen wow deze kater was echt stoer zeg oh wat was ze bang! hopelijk zou hij haar sparen! ach wie hield hij voor de gek als dit het beste was waar hij mee aan kon komen...Zeilig man 'Is dat zo?' siste ze laag 'Nou dan wil ik echt weten, Hoe kan het komen dat half jullie clan plat ligt met greencouch' haar ijs blauwe ogen boorde zin die grasgroene van de kater, ze was niet bang voor hem totaal niet zelfs nee ergens vond ze dit wel leuk bekvechten al was het niet echt een eerlijk gevecht want kom op we weten allemaal wie hier de winner is...
|
| | | |-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| | | | San 728 Actief
| |
| | | | |-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Conceal dont feel ll Flamepaw zo 17 jan 2016 - 12:56 | |
| "Noem me geen schatje. Fishbreath? wow was dat het einge waar je mee kon komen?' Hij keek haar droogjes aan, maar de grijns nogsteeds op zijn gelaat geplakt. "Ik wed dat je mij, in dat kleine breintje van je, zo veel heb uitgescholden. Maar waarom zeg je het gewoon niet voor mijn gezicht?" Hij gaf haar een mep op haar kop. 'Hopelijk ga je er nog dood aan' Hij lachte "Vindt jouw mammie dit wel goed? Ik denk niet dat je mag uitschelden. Maar ja, dat hoop ik ook, ben ik tenminste van jou lelijke fishface af." Hij lachte om zijn eigen grap. "Waar zij n je kieuwen? In je kontgat?" Hij proeste het uit. Hoe kon hij zoiets bedenken? Dat sloeg eigenlijk nergens op, maar het leek hem wel leuk zo, katten pesten. Had hij wel nodig. Was de kattin toch ergens nuttig voor. Nee ik niet maar ik begrijp als jij dat wel moet. En please wil je niet zo naar mij kijken? ik weet ik ben mooi maar je hoeft niet zo naar me te staren' Hij keek haar verstelt aan. Meende ze dat nou? Dacht zij... die vis... sirieus dat ze mooi was? "Je zou willen dat je mooi was, maar ik denk niet echt dat katten vallen op vis. Jouw soort in ieder geval wel, zie ik."
I wouldn't hesitate,
To smile while you suffocate |
| | | San 728 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Conceal dont feel ll Flamepaw | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |