We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Whatcha Say ll Creamyfrost di 26 jan 2016 - 19:06
Hij knikte. “Door onze bouw kunnen we vooral onze kracht inzetten, maar gebruik altijd schijnbewegingen. Andere katten gaan er vanuit dat je direct aanvalt, dat kan dus ook je valkuil worden.” Trots haalde de poes haar kin op ze wist het wel hoe kon het ook niet ze was een slimme poes er zijn maar weinig dingen die ze niet weet ha! “Dat zijn inderdaad handige dingen om te gebruiken. Als je tussen de bomen staat kun je die gebruiken om een aanval te ontwijken, wanneer je je in lang gras bevind kun je je daar tussen verbergen. Maar onze beste manier is om katten naar het water te lokken. Wij komen er wel weer uit, maar voor je tegenstander is dat nog maar de vraag.” ging creamy veder met een heel verhaal maar de flame point poes luisterde aandachtig this was good stuf en was zeker handig “Op welke plek kun je het beste een ander raken?” Vroeg hij toen Rose hoefde niet lang na te denken 'Het gezicht is erg gevoelig bijvoorbeeld ogen neus en oren' begon de poes' Veder is de nek en borstkas ook een gevoelige plek'
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Whatcha Say ll Creamyfrost wo 27 jan 2016 - 11:08
Creamyfrost "CAN YOU LOVE MY WEAKNESSES?"
Hij knikte langzaam. “En wanneer je onder een andere kat terecht komt, kun je je het beste richten op de buik. Het doet flink pijn als je die open krast.” Ging hij verder. “Maar er zijn nog meer dieren die wij tegen kunnen komen. Weet je welke Rosepaw en hoe je die het beste aan kunt vallen?” Vroeg hij toen aan haar.
Onderwerp: Re: Whatcha Say ll Creamyfrost wo 27 jan 2016 - 15:54
“En wanneer je onder een andere kat terecht komt, kun je je het beste richten op de buik. Het doet flink pijn als je die open krast.” Rose knikte dat wist ze wel hoor,“Maar er zijn nog meer dieren die wij tegen kunnen komen. Weet je welke Rosepaw en hoe je die het beste aan kunt vallen?” Vroeg hij toen aan haar de poes dacht even na hoe veel vragen ging haar nog aan haar stellen? dit leek meer op een quiz dan een training 'Nou je hebt dassen honden en havikken' miauwde de poes rustig 'Dassen en honden kun je niet alleen aanvallen dat moet je echt met een groepje doen' of ja in voor riverclan was het in het water duiken honden en dassen konden toch niet zwemmen? 'En havikken vallen katten niet vaak aan maar als het gebeurt kon je het beste naar zijn vleugels happen'
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Whatcha Say ll Creamyfrost do 28 jan 2016 - 11:32
“Dassen en honden hebben dezelfde gevoelige plekken als katten. Vaak zijn ze wel groter, dus kun je beter gebruik maken van wendbaarheid en snelheid dan van kracht. Bij roofvogels kun je ook naar de nek grijpen om ze neer te halen, maar pas dan wel op voor de snavel.” Vulde hij haar rustig aan. “Daarnaast zijn er nog vossen en slangen. Vossen zijn lenige dieren die heel snel en slim zijn, zorg er dus altijd voor dat je ze voor bent. Sommige slangen kunnen je met één beet doden. Ga dus nooit op de staart staan maar grijp altijd de nek, zodat ze hun tanden niet in jou kunnen zetten.” Toen knikte hij naar een plekje achter hen. “Laat maar eens wat gevechtstechnieken zien.”
Onderwerp: Re: Whatcha Say ll Creamyfrost do 28 jan 2016 - 15:51
“Dassen en honden hebben dezelfde gevoelige plekken als katten. Vaak zijn ze wel groter, dus kun je beter gebruik maken van wendbaarheid en snelheid dan van kracht. Bij roofvogels kun je ook naar de nek grijpen om ze neer te halen, maar pas dan wel op voor de snavel.” Vulde hij haar rustig aan, Rose knikte beleefde en luisterde aandachtig hij was slim en erg intresesant Rose begreep niet waarom hij zoch niet nuttig voelde zij vond hem op dit moment aardig nuttig een goede mentor misshien was hij gewoon lui,. “Daarnaast zijn er nog vossen en slangen. Vossen zijn lenige dieren die heel snel en slim zijn, zorg er dus altijd voor dat je ze voor bent. Sommige slangen kunnen je met één beet doden. Ga dus nooit op de staart staan maar grijp altijd de nek, zodat ze hun tanden niet in jou kunnen zetten.” Toen knikte hij naar een plekje achter hen, De flame point knikte ze begreep de hint,“Laat maar eens wat gevechtstechnieken zien.” De apprentice liep naar de plek toe waar de kater naar toe knikte ze keek de kater iets wat geirriteerd aan 'Mag ik je dit keer wel aanvallen?' vroeg ze wat scherp 'Zo zal je me echt wat leren' voegde ze er aan toe 'En je valt heus niet om hoor' plaagde ze hem een beetje.
Creamyfrost
StarClan
Onderwerp: Re: Whatcha Say ll Creamyfrost za 30 jan 2016 - 17:10
Hij keek even bedenkelijk, maar schudde toen toch zijn kop. “Ik ben veel trager dan normaal. Daarnaast denk ik dat Honeyscent mij een preek gaat geven als ik het zou proberen.” Er ontstond een klein grijnsje om zijn lippen. Hij kende zijn beste vriendin maar al te goed. Ze zou het niet op prijs stellen als hij zichzelf zou overbelasten. Hij wilde Rosepaw wel helpen, maar dan wel zonder te vechten. Hij had nog te veel energie nodig om zichzelf warm te houden en daardoor niet ziek te worden. Het was te riskant om uitgeput te raken. “Desnoods vraag je iemand die mee wil doen of we gaan naar een boom toe.”
Onderwerp: Re: Whatcha Say ll Creamyfrost zo 31 jan 2016 - 10:17
Hij keek even bedenkelijk, maar schudde toen toch zijn kop. “Ik ben veel trager dan normaal. Daarnaast denk ik dat Honeyscent mij een preek gaat geven als ik het zou proberen.” Rosepaw grijzde was hij bang voor honeyscent? wow watje 'Jij watje' lachte de poes plaagerig, maar goed wilde hij voor eeuwig in die med-Den blijven? hij moest toch wat condietie gaan opbouwen? straks word hij nog zo dik als een vet varken, “Desnoods vraag je iemand die mee wil doen of we gaan naar een boom toe.” Rose keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan 'En me zelf voor schut zetten? nee dankje' ja ze ging echt geen boom aanvallen dat is gewoon raar ze had wel een reputatie om aan te denken!.
Creamyfrost
StarClan
Onderwerp: Re: Whatcha Say ll Creamyfrost di 2 feb 2016 - 11:02
Er ontstond een geniepig grijnsje om zijn lippen terwijl hij haar aankeek. “Jij hebt vast Honeyscent nog nooit boos gezien.” Hij wel, alhoewel eigenlijk nooit heel erg. Ze was wel eens kwaad op hem geweest, maar ze had het hem altijd weer vergeven. Zelfs dat hij papaverzaadjes uit haar voorraad had proberen te stelen. “Nou vooruit.” Voorzichtig stond hij op, nog steeds wat wiebelig op zijn poten. “Maar geen moeilijke technieken. We kunnen wel wat simpele proberen. Duik maar eens onder mij door en probeer me dan aan de andere kant aan te vallen, geen nagels gebruiken hè.” Hij gaf haar een seintje dat ze het mocht proberen.