The sky above me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 The sky above me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Canarypaw
Member
The sky above me Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: The sky above me   The sky above me Icon_minitimeza 9 jan 2016 - 23:03

Een beetje verwonderd keek ze naar enorme kale eiken die om haar heen stonden. De fourtrees waren werkelijk indrukwekkend, en Canarypaw kon wel begrijpen waarom de eerste warriors dit als het middelpunt van hun territoria hadden gekozen. Ze stond bovenop de great rock, en ze verbeelde zich stiekem een beetje dat alle clans om haar heen stonden. Leiders moesten zich echt vet cool voelen als ze hier zo stonden te kibbelen. Alsof ze over boven stonden. Dat leek Canarypaw wel wat, boven de regels staan.

-Eerste post Mousepaw


The sky above me 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
The sky above me DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: The sky above me   The sky above me Icon_minitimeza 16 jan 2016 - 12:08


Mousepaw


Vol nieuwsgierigheid keek Mousepaw om zich heen. Ze was nog nooit eerder bij de fourtrees geweest, en was dan ook hartstikke nieuwsgierig wat ze aan zou treffen. Natuurlijk had ze er verhalen over gehoord; vier grote bomen en een grote steen. De vier bomen stonden voor de vier Clans, en op de grote steen stonden dan de leaders die de clans toespraken op een great gathering. Daar was ze nog nooit naartoe geweest. Ondanks haar nieuwsgierigheid was Mousepaw wel op haar hoedde. Ze wist dat niet iedereen zo vriendelijk was als haar, en er heerste veel rivaliteit tussen de Clans op het moment - iets wat ze totaal niet snapte. Als iedereen vrede had dan was alles veel makkelijker in plaats van al die ruzie altijd. Toen ze opnieuw keek naar die grote rots waar de Clanleaders op stonden, stond er opeens een kat op. Mouse knipperde verbaasd met haar ogen. Die stond er net nog niet. Was het een geest? Wilde StarClan met haar communiceren? "Halloo?" riep ze naar boven en keek naar de zwart-witte kat. Die leek ongeveer even oud als haar, en droeg een ShadowClan geur bij zich. Geen StarClan?


© Lolobeest


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Canarypaw
Member
The sky above me Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: The sky above me   The sky above me Icon_minitimeza 16 jan 2016 - 12:16


Canarypaw was nog steeds een beetje in gedachten verzonken toen een andere apprentice haar naderde. "halloo?" Klonk er plotseling, en ze schrok op. Toch wel een beetje geschrokken keek ze naar de andere apprentice, maar glimlachte. Ze had nog nooit een kat van een andere clan gezien, en eerlijk gezegd was ze er wel nieuwsgierig naar. "Hey!" Riep ze naar de andere poes, die zo te ruiken uit Windclan kwam. Soepel sprong Canarypaw van de great rock, en liep ontspannen op haar af. De ander zou haar toch niet doen? Er was tenminste geen enkele reden toen, vond zij. "Jij bent van Windclan." Merkte ze op. "Toch?"


The sky above me 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
The sky above me DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: The sky above me   The sky above me Icon_minitimeza 16 jan 2016 - 12:20

De andere kattin leek naar haar te glimlachen en automatisch deed Mouse dit terug. De ander riep een vrolijke hey terug en sprong toen van de grote rots af. Een beetje bewonderd keek de rood met witte poes naar de andere apprentice, die dat zo soepel kon. In de WindClan waren er niet echt hoge dingen waar je af kon springen en Mouse was dan ook niet de beste in klimmen en zo. Toen de andere poes voor haar kwam staan, vroeg deze of ze van de WindClan was. Mouse knikte snel. "Ja, klopt!" miauwde ze vriendelijk. "En jij van de ShadowClan..?" haar zin eindigde meer als een vraag dan een opmerking, omdat ze het niet zeker wist. ShadowClan had laatst nog een stuk grond van hen gestolen, maar oké, daar gaf ze nu niet zoveel om. Deze poes voor haar leek heel aardig.


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Canarypaw
Member
The sky above me Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: The sky above me   The sky above me Icon_minitimeza 16 jan 2016 - 12:31

"Ja, klopt!" Miauwde de rode apprentice die van dichtbij ook wel vriendelijk leek. "En jij van de ShadowClan..?" De ander leek er niet erg zeker van te zijn, maar ze had wel gelijk. "Yep." Zei ze niet zonder trots. Net zoals bijna alle katten geloofde ze in de superioriteit van haar eigen clan. "Mijn naam is Canarypaw." Stelde ze zich voor. "En de jouwe is...?" Het kon toch geen kwaad om de ander een beetje te leren kennen? De warrior code verbood het niet om vrienden in een andere clan te hebben.


The sky above me 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
The sky above me DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: The sky above me   The sky above me Icon_minitimeza 16 jan 2016 - 13:04

De apprentice meldde trots dat deze inderdaad van de ShadowClan kwam. Een glimlach kwam op Mouse haar gezicht; gelukkig had ze de goeie Clan gezegd, anders had ze echt voor gek gestaan. De zwart-witte apprentice vertelde haar dat ze Canarypaw heette, en Mouse grijnsde vriendelijk. "Ik ben Mousepaw." zei ze. "Canaryaw is een mooie naam! Waarom heet je zo?" vroeg ze toen. De zwart-witte poes leek niet zoveel op een kanarie, als je het haar vroeg. Die hadden heel veel felle kleuren en zo, juist helemaal niet zwart-wit!


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Canarypaw
Member
The sky above me Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: The sky above me   The sky above me Icon_minitimeza 16 jan 2016 - 14:34

"Ik ben Mousepaw." Stelde de ander zich voor, en Canarypaw knikte. Toepasselijke naam aangezien de poes is haar ogen heel klein was, maar dat was vast omdat ze uit Windclan kwam. Die waren immers bijna allemaal klein. "Canaryaw is een mooie naam! Waarom heet je zo?" Vroeg Mousepaw vervolgens, en Canary haalde haar schouders op. Eerlijk gezegd wist ze het zelf ook niet, maar ze vertikte het om te zeggen dat haar moeder altijd zei dat ze net zo druk en rusteloos was als de kleurige vogeltjes. "Mijn moeder vind het waarschijnlijk wel mooie vogels." Zei ze, en wilde liever van onderwerp veranderen. "Zijn alle katten in Windclan zo klein als jij?" Vroeg ze, er niet aan denkend dat ze de andere poes misschien wel eens zou kunnen kwetsen. Canarypaw was het soort kat die daar niet over nadacht.


The sky above me 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
The sky above me DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: The sky above me   The sky above me Icon_minitimeza 16 jan 2016 - 15:09

Canarypaw haalde haar schouders op, en vertelde dat haar moeder het waarschijnlijk leuke vogels vond. Mouse knikte, dat zou inderdaad goed kunnen. Haar moeder had haar waarschijnlijk Mousekit genoemd omdat ze zo klein was, toen al kleiner dan de rest. "Zijn alle katten in Windclan zo klein als jij?" vroeg Canarypaw toen aan haar, en Mouse schudde haar kop. Ze vatte het helemaal niet beledigend op, aangezien dat gewoon een normale vraag was. Ze wist dat ze kleiner was dan de meeste katten - zelfs in de WindClan - en als zij de eerste WindClanner was die Canarypaw gezien had, dan kon ze ook niet weten dat het gewoon aan haar lag. "Nee hoor," miauwde ze. "Ik ben gewoon heel klein," voegde ze er wat grinnikend aan toe. "Maar later wordt ik waarschijnlijk wel groter. Mijn moeder zegt altijd dat mijn groeispurt gewoon wat later komt." of het waar was, dat was de vraag. Misschien bleef ze wel altijd kleiner dan de rest. Mouse vond het niet zo erg om klein te zijn, dan paste ze overal makkelijk doorheen en kon ze gemakkelijk langs anderen glippen.


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Canarypaw
Member
The sky above me Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: The sky above me   The sky above me Icon_minitimeza 16 jan 2016 - 17:21

"Nee hoor," miauwde Mousepaw. "Ik ben gewoon heel klein," Stiekem was Canarypaw toch wel een beetje teleurgesteld. Als alle windclanners zo klein waren zouden ze niet zo heel moeilijk te verslaan zijn, maar deze hier bleek dus een uitzondering. "Maar later wordt ik waarschijnlijk wel groter. Mijn moeder zegt altijd dat mijn groeispurt gewoon wat later komt." Zei Mouse nog wel aardig optimistisch, maar Canarypaw moest toegeven dat ze niet zoveel hoop voor haar had. Zelf had ze niet zoveel last van haar lengte. De zwart witte poes had dan niet zulke brede schouders, maar ze stond mooi hoog op haar poten, en had al de nodige spiermassa ontwikkeld om goed met de sterkere apprentices mee te komen. "Ik hoop het voor je." Zei ze met een vriendelijke glimlach. "Maar klein zijn is in jullie territorium toch ook erg handig? Met al die hazen en zo."


The sky above me 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
The sky above me DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: The sky above me   The sky above me Icon_minitimevr 22 jan 2016 - 21:00

Eigenlijk leek de poes tegenover haar best op haar. Deze was groter, maar niet breder. Een glimlach kwam op haar gezicht toen ze de ander zo bekeek. "Ik dacht altijd dat ShadowClanners heel breed en gespierd waren," gaf ze eerlijk toe met een verlegen glimlachje. Canarypaw merkte op dat ze hoopte dat Mouse nog iets groter werd en vriendelijk grijnsde ze. "Maar klein zijn is in jullie territorium toch ook erg handig? Met al die hazen en zo." vroeg de kattin en Mouse haalde haar schouders op. "Niet zozeer hoor!" beantwoordde ze. "Als je klein bent, wordt er vaak gezegd dat je dan ook snel bent. Maar grote katten kunnen veel grotere passen nemen, dus die zijn vaak ook snel." miauwde ze als toelichting. "En wij hebben heel veel hoog gras, dus dan kan je beter groot zijn dan klein." Mousepaw grijnsde. Ze was wel vaker de weg kwijt geraakt in hun territorium.


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The sky above me   The sky above me Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The sky above me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: