We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 jan 2016 - 23:20
Hoop dat dit een keertje gaat lukken. Actieve WindClanner.
Liongaze
Member
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 jan 2016 - 23:26
ohja guys even iets moois wat ik vandaag doorkreeg: Warrior cats is beter te vinden dan mijn schoolsite :")
Mn vrienden en ik waren de sitenaam van onze school vergeten en gingen zoeken op Google naar trefwoorden zoals HC en vormgeving.
Blijkt dat ik maanden terug ooit de link hier in het aot geplaatst heb. En dat kwam wel als eerste naarr voren maar die hele site niet dus zo vonden we de link naar de site XD
Skyfeather
Member
Max (Hannah) 298 Actief Dreaming with a broken heart
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 jan 2016 - 23:47
Ik krijg ook opeens de aantrekkingskracht om een WindClanner te maken, maar daar heb ik gewoon de inspiratie en tijd niet voor om nog een account actief te maken c':
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"