We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 jan 2016 - 18:49
Omg, daarnet was ik met een mega big smile naar huis aan het wandelen en plots glimlachte iedereen terug :') Zelfs mensen die ik niet kende zwaaiden naar me xD nu voel ik me populair
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 jan 2016 - 18:55
Cloudgaze schreef:
Letterlijke wolkjes in Cloudgaze's os :'D
Also hoe gaat ie Soof? c:
Moe ;n; en straks een presentatie rip D: Maar met jou? C:
(Ik gooide bijna mijn laptop om om die wolkjes te zien, thank)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 jan 2016 - 19:05
Nu staat er een totally inspirerende quote op <3 Zet de helderheid van je scherm hoger gek kind xD Maar s t r a k s nog een presentatie? o.o En met mij gaat het wel. Superveel stress voor examen morgen terwijl ik gewoon moet chillen want het is het makkelijkste vak xD
never forget 잊지마
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 jan 2016 - 19:06
Cloudgaze schreef:
Nu staat er een totally inspirerende quote op <3 Zet de helderheid van je scherm hoger gek kind xD Maar s t r a k s nog een presentatie? o.o En met mij gaat het wel. Superveel stress voor examen morgen terwijl ik gewoon moet chillen want het is het makkelijkste vak xD
Ik kan hem gewoon zien Wat betekenen die Chinese karakters?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 jan 2016 - 19:07
Wat er boven staat c: je spreekt het uit als It G Ma, wat never forget of don't forget betekent en het is Koreaans btw, maar dat kon je niet weten tenzij je weet waar het vandaan komt xD het komt uit een song die echt al daaaagen in mijn hoofd hangt xD
never forget 잊지마
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 jan 2016 - 19:10
Cloudgaze schreef:
O:) nee ik ben rebels ik doe dat niet eheh. Ja D: Voel dat dan, like om 21:10 ben ik pas r i p. /keep calm and just chill/ @u (zo mooi dubbelop) komt goed jaaaaa <3
Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
jij klikt dr op:
Lovesong
Member
♡ 169 Actief No I don’t wanna
Sit still, look pretty
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 jan 2016 - 19:12
Cloudgaze schreef:
Wat er boven staat c: je spreekt het uit als It G Ma, wat never forget of don't forget betekent en het is Koreaans btw, maar dat kon je niet weten tenzij je weet waar het vandaan komt xD het komt uit een song die echt al daaaagen in mijn hoofd hangt xD
Ik denk dat ie mooier is zonder kadertje je sig Dat oogt vrijer zoals een wolk moet zijn
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 jan 2016 - 19:14
#freethecloud2k16 hmm, eerst nog maar es mn samenvatting lezen en dan een voorsteltopicje gaan maken voor deze kerel :') mss ook een FS gaan openen o.o
never forget 잊지마
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE