Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Genes ma 18 jan 2016 - 20:56 | |
| Hij fronste, zijn preek leek niet te werken en hij was nu bang dat ze weer los zou barsten tegenover hem. "Ik snap het, maar sommigen doen dat onbewust?" Had ze geen enkel stukje medenleven in zich zitten? De andere woorden maakte alles duidelijk. "Ohh, das ook niet leuk. Misschien moet je naar Everstar toe?" Stelde hij voor, alsof het heel normaal was als apprentice op de leider af te stappen. |
|
Pom 142 Actief We're on the edge of greatness
Turning darkness to light
| |
| Onderwerp: Re: Genes di 26 jan 2016 - 18:56 | |
| Puddle wilde haar alleen waar helpen, maar ze dacht niet echt dat naar Everstar gaan de oplossing van het probleem was. Misschien had hij gewoon een slechte dag gehad. Polarpaw had meteen spijt van die gedachte, dat kon niet eens waar zijn. Als hij die dag een slechte dag had gehad, waarom was hij vlak na de ceremonie dan ook zo bot geweest? Ze moest er bijna van lachen. Bijna. "Nee, ik ga niet naar Everstar, dan moet ik waarschijnlijk weer een maan lang wachten en ik ben al zo laat met mijn training begonnen." Ze had daar echt geen zin in, en naar Everstar gaan en voorlopig Timberwolf als mentor houden. Hij zou razend worden, vermoedde ze. In elk geval zou hij niet meer tegen haar willen spreken, of zelfs maar in haar buurt willen staan. Want daar had hij tijdens de training ook al heel veel moeite mee.
-laat sorry ;3 |
|