|
|
San 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:06 | |
| - Quietpaw schreef:
- Krijgt Panthergrowl nog straf of geeft Butter hem een schouderklopje? c':
echt he |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:07 | |
| Lolo moet posten met little mouse <3 |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:07 | |
| |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:08 | |
| @Daan: jep klopt, maar ik zit te bedenken wat ze gaat doen. Of weglopen of boos worden x'D @Aimee: *Waf* |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:09 | |
| Idd, Inner en Butter worden gewoon buddy's :'D Maar ik denk dat als die twee samen komen ze heel het woud over nemen xD
Zo veel leuke dingen in andere clans D: *kijkt naar Dovepaw* Hmmfff, waarom ben ik slecht in verlegen en wat zachtaardige chars x.x |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:12 | |
| - Thornpaw* schreef:
- @Daan: jep klopt, maar ik zit te bedenken wat ze gaat doen. Of weglopen of boos worden x'D
@Aimee: *Waf* Lol XD Bladzijde 71. Okay jongens, als we even lekker spammen kunnen we misschien de 100 halen |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:13 | |
| - 'Tigerpaw schreef:
- Lolo moet posten met little mouse <3
Ik ga Raptor ook weer actief maken c: Cause Rap x Mouse is <3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:14 | |
| - Acefray schreef:
- Idd, Inner en Butter worden gewoon buddy's :'D Maar ik denk dat als die twee samen komen ze heel het woud over nemen xD
Zo veel leuke dingen in andere clans D: *kijkt naar Dovepaw* Hmmfff, waarom ben ik slecht in verlegen en wat zachtaardige chars x.x Zegt ze terwijl Sc nu leider en hoogwaardige warrior verloren is en dus vossenjacht moet instellen en tegelijkertijd zonder deputy zit xD Als er op het moment ergens iets goed mis is is het daar, en in Tc... Maar daar weet geen andere clan vanaf xD Well, nu maar eens met de hond lopen (A) |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:14 | |
| - Tallshadow schreef:
- Acefray schreef:
- Idd, Inner en Butter worden gewoon buddy's :'D Maar ik denk dat als die twee samen komen ze heel het woud over nemen xD
Zo veel leuke dingen in andere clans D: *kijkt naar Dovepaw* Hmmfff, waarom ben ik slecht in verlegen en wat zachtaardige chars x.x Zegt ze terwijl Sc nu leider en hoogwaardige warrior verloren is en dus vossenjacht moet instellen en tegelijkertijd zonder deputy zit xD Als er op het moment ergens iets goed mis is is het daar, en in Tc... Maar daar weet geen andere clan vanaf xD
Well, nu maar eens met de hond lopen (A) Inner is alleen beste maatjes met katten uit andere clans als het ten voordele is van haar en Shadowclan, anders niet. |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:15 | |
| - Innerghost schreef:
- 'Tigerpaw schreef:
Ik ga Raptor ook weer actief maken c: Cause Rap x Mouse is <3 Jaaa! Wil je een nieuw topic, of hebben we nog een oude open staan? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:15 | |
| Best wel raar eigenlijk. het zou toch op een keer moeten opvallen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:16 | |
| - Thornpaw* schreef:
- Innerghost schreef:
- 'Tigerpaw schreef:
Ik ga Raptor ook weer actief maken c: Cause Rap x Mouse is <3 Jaaa! Wil je een nieuw topic, of hebben we nog een oude open staan? c: Na al die tijd kunnen we beter een nieuwe doen c: |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:16 | |
| - Lynxfang schreef:
- Best wel raar eigenlijk. het zou toch op een keer moeten opvallen
Idd, zou Riverclan niet doorhebben dat het ineens heel erg naar Bloodclan ruikt of zo? c': |
|
| |
Endria 248 Actief We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:17 | |
| Ik kan gewoon niet meer posten... Dit is ernstig. |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:18 | |
| - Quietpaw schreef:
- Lynxfang schreef:
Idd, zou Riverclan niet doorhebben dat het ineens heel erg naar Bloodclan ruikt of zo? c': Komt omdat de BloodClanners niet bij de grenzen komen, alleen diep in het ThunderClan territorium c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:19 | |
| - Quietpaw schreef:
- Lynxfang schreef:
Idd, zou Riverclan niet doorhebben dat het ineens heel erg naar Bloodclan ruikt of zo? c': Dat doe ik eigenlijk al met Lynxfang. Hij is nogal erg gericht op de Thunderclan en checkt ook vaak de grenzen daar. Als er iemand is die het moet opvallen dat er iets niet klopt is hij het wel. @Lolo, misschien, maar dan nog. Ze zitten er nu met zoveel dat hun geur ook wel onderhand de grenzen gaat bereiken. |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:22 | |
| - Innerghost schreef:
- Tallshadow schreef:
- Acefray schreef:
Zo veel leuke dingen in andere clans D: *kijkt naar Dovepaw* Hmmfff, waarom ben ik slecht in verlegen en wat zachtaardige chars x.x Zegt ze terwijl Sc nu leider en hoogwaardige warrior verloren is en dus vossenjacht moet instellen en tegelijkertijd zonder deputy zit xD Als er op het moment ergens iets goed mis is is het daar, en in Tc... Maar daar weet geen andere clan vanaf xD
Well, nu maar eens met de hond lopen (A) Inner is alleen beste maatjes met katten uit andere clans als het ten voordele is van haar en Shadowclan, anders niet. Ik ben positief ingesteld xD Don't kill my dreams :') *kuch* En ziekte, vergeet ziekte niet. Ace heeft liever een stel vossen dat Greencough xD De Butterclan hoort dan bij Shadowclan, dat is goed voor ze, meer katten enzo :') Idg vind Leo het leuk xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:25 | |
| - Thornpaw* schreef:
- Quietpaw schreef:
- Lynxfang schreef:
Idd, zou Riverclan niet doorhebben dat het ineens heel erg naar Bloodclan ruikt of zo? c': Komt omdat de BloodClanners niet bij de grenzen komen, alleen diep in het ThunderClan territorium c: Dan nog zal de wind Bloodclangeur mee nemen. Maar het wordt ff onrealistisch gemaakt voor de verhaallijn, zodat deze loopt zoals t moet :') @Jam; Hahaha, keep on dreaming xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:26 | |
| Maar maar Boter houd van Inner |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 20:30 | |
| - Butterstar schreef:
- Maar maar Boter houd van Inner
Inner houd ook wel van boter hoor, vooral roomboter <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|