|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 18:49 | |
| En dan? Zijn ze 12 maanden en zijn de warriors van RC ook alweer ouder en meer ervaren. Daarnaast Everstar zou geen 3 manen ic wachten tot ze ineens rc zou aanvallen.ndatnzou een kwestie zijn van dagen ic |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 18:54 | |
| Ik heb twee warriors op beide zijde |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 18:55 | |
| Mijn punt is als RC en WC in gevechten komen dat WC ook gewoon kans heeft om te winnen ^^ |
|
| |
Bunny 132 Actief Show you what my determination has still left for you to get back to.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 18:58 | |
| WC heeft veel jongere krijgers dan RC, tho. |
|
| |
Like everyone on earth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 18:58 | |
| |
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 19:00 | |
| Om eerlijk te zijn denk ik dat RC nu nog wel kan winnen hoor. :'D En met zo weinig warriors en een dode deputy gaat het allemaal natuurlijk ook wat moeilijker. 2 apprentices samen kunnen misschien een warrior uitschakelen, dus dan heb je heel veel apprentices nodig, plus ze maken meer fouten. Zo'n fout kan kan je niet echt maken in een gevecht. De apprentices zijn ook allemaal 7/8 moons, dus het duurt even voordat ze warriors zullen worden.
|
|
| |
Like everyone on earth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 19:04 | |
| Okay, jongens. Een zit een stel Windclan Apprentices in het Camp...Wie wilt er nog een visje? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 19:04 | |
| Fight in rc kamp mogen de wc'ers eerst zwemmen door ijskoud water Maar ondergetekende zal de vijand benaderen voor een mooi gevecht xD -gaat Flo pm'en- |
|
| |
Like everyone on earth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 19:06 | |
| Tenzij de River bevroren is.
|
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 19:06 | |
| - Silhouetteheart schreef:
- Tenzij de River bevroren is.
Stromend water bevriest niet. |
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 19:11 | |
| Jawel :p |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 19:16 | |
| - Shadowkit~ schreef:
- Jawel :p
- Spoiler:
Alleen was het daar zo'n -20 graden en is dit een groot kanaal met langzaam stromend water. In WC is het -10 tot -5 graden en gezien de waterval zal het water behoorlijk snel stromen, waardoor de kans heel klein is dat het daadwerkelijk bevriest gezien de niet heel lage temperatuur. |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 19:17 | |
| Okay, ik snap het al
Ik ben stom |
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 19:18 | |
| Nee maar stromend water bevriest wel. RC gaat elke dag door dat water heen dus bevriezen gaat sowieso heel slecht dan |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| In de boeken bevriest de rivier geloof ik wel. Dus Mousedung logic wat dat betreft. |
|
| |
| |
| Nee maar stromend water bevriest wel. RC gaat elke dag door dat water heen dus bevriezen gaat sowieso heel slecht dan |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 19:19 | |
| - Lynxfang schreef:
- Okay, ik snap het al
Ik ben stom Why? O.o is er iets gebeurd? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 19:20 | |
| Het boek gaat over katten in Clans die tegen elkaar praten, ik denk dat de rivier dan idd ook wel kan bevriezen c': |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 19:21 | |
| Bedankt.
Ik kreeg echt even een slag op mijn borst |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 dec 2015 - 19:21 | |
| Als de rivier zou bevriezen zouden al die WC apprentices heel elegant aan komen schaatsen over het ijs xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|