|
|
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:34 | |
| okaay tijd voor alle informatie van mn mini fairy tail rp :') |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:36 | |
| - Angelstep schreef:
- Je kan eigenlijk wel merken dat Thorn en Angel sissies zijn qua karakter en oogkleur xD
Thorn is gebaseerd op Alison van PLL x3 dus tja, dan is ze bitchy. |
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:38 | |
| - Thornpaw* schreef:
- Angelstep schreef:
- Je kan eigenlijk wel merken dat Thorn en Angel sissies zijn qua karakter en oogkleur xD
Thorn is gebaseerd op Alison van PLL x3 dus tja, dan is ze bitchy. Vrouwelijke Elijah van TO hier. :'D Misschien iets bozer. |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:39 | |
| Poor Sweet xD Ik hoop nu stiekem dat het ooit eens uitkomt dat ze gelijk heeft en ze tegen iedereen gaat zeggen; "zei het toch" :')
|
|
| |
|-/annah 191 Actief angels fall too,
but not for you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:40 | |
| - Frostfaith schreef:
- Thornpaw* schreef:
- Angelstep schreef:
Thorn is gebaseerd op Alison van PLL x3 dus tja, dan is ze bitchy. Vrouwelijke Elijah van TO hier. :'D Misschien iets bozer. En ik hier met mijn kat die op niemand gbasseerd is |
|
| |
ᕙ Same as Glovefall ᕗ 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:42 | |
| - Frostfaith schreef:
- Thornpaw* schreef:
- Angelstep schreef:
Thorn is gebaseerd op Alison van PLL x3 dus tja, dan is ze bitchy. Vrouwelijke Elijah van TO hier. :'D Misschien iets bozer. *komt even in het gesprek springen :3* Margaret White van Carrie xD |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:46 | |
| - Sweetheart schreef:
- @Dani Ik merk het xD goddahmit het is moeilijk om een aardige karakter te spelen :')
Maar Sweet komt er wel tussen uit let maar op c: Ze hoofdbegraaft *not* ooh net als Mistpaw van Dani! Die is ook hoogbegaaft! echt cool ze moeten topic wil zien hoe die met elkaar omgaan met all die slimheid. |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:51 | |
| Mijn zielige Sweet, ze word gestrest van jullie! XD
Maar eventjes serieus guys, ik zie de logica niet helemaal in.. Iedereen weet hier dat Whitelion zich zelf heeft vermoord (alleen weten we dat niet in rpg zelf) maar hoe kan White ineens Riverclan op zijn vacht hebben? Heeft Barksound zo van "poef" geur aan zijn vacht gebracht? XD Want ik kom met geur, en ineens merkt iedereen 'Riverclan geur' op die er eigenlijk niet eens is.. Want tja, hij is toch dood gegaan in Windclan terratoirum zelf? Of zie ik dat verkeerd? |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:54 | |
| @Marlie: Dat was vlak bij de grens van Riverclan. Dus het is niet 'poefpats' gebeurd, het was al zo. ;D |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:56 | |
| Maar dan moet de geur toch zwakjes zijn? Plus geen enkele Riverclanner zou een deputy kunnen vermoorden zonder enkele wonden? :') Sweet is gewoon de neiwue CSI hier op Warrior cats |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:57 | |
| Marlie, een zwakke geur is toch een geur hé ;'). En hij is 'gedwongen' om bessen te eten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:59 | |
| Okay, dat kun je zeggen maar Sweet gaat dat voorn geen ene reet geloven xD want welke machtige deputy laat zich zelf doodbessen in zijn strot douwen? :') Maar ik hou der wel over op, ik ga proberen Sweets vachtje nog te redden. |
|
| |
|-/annah 191 Actief angels fall too,
but not for you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 22:59 | |
| - Thornpaw* schreef:
- Marlie, een zwakke geur is toch een geur hé ;'). En hij is 'gedwongen' om bessen te eten.
Zei ik toch B) @Marlie |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 23:00 | |
| Lotte bemoei je er niet mee! Ik heb je net flink gedist op facebook meid!! B) |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| @Marlie,, ze kunnen hem chanteren hé? En bovendien was hij al best wel oud. En hij hield van zijn familie meer dan alles, zelfs meer dan van zijn rang. Dus als hij ze moest eten in plaats van zijn familie, dan zou hij dat doen x3 |
|
| |
| |
| Zelfs een 'machtige' deputy kan door meerdere overgelopen worden hé? Maar tja, haha. :'D
Laatst aangepast door Frostfaith op wo 30 dec 2015 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 23:02 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 23:02 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 23:04 | |
| Okay okay okay, CSI houd al op, ik ga maar kijken hoe ik Sweet nu nog vrienden laat krijgen door mijn reactie zometeen c,: |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 30 dec 2015 - 23:04 | |
| en misschien is het niet het allerrealistische maar hé, het is leuk voor de RPG! c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|